Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1,2” ti-flower willow w blue star 100’s

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    1,2” ti-flower willow w blue star 100’s

    Artikelnummer: 1605
    Artikelnaam: 1,2” TI-FLOWER WILLOW W BLUE STAR 100’S
    Bruto Gewicht: 18,5 kilo
    Netto Kruitgewicht: 1.954 gram
    Aantal Schoten: 100
    Effectomschrijving: 1,2” TI-FLOWER WILLOW W BLUE STAR 100’S.
    Tijdsduur: … sec.
    Stijghoogte: … meter
    Afmetingen:
    Kartoninhoud: 4/1
    Richtprijs: 179,00



    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door bassie1978; 15 September 2014, 13:59.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    1,2" ti-flower willow, erg benieuwd hoe die uitwerking is.
    Ken dit effect (in goede uitwerking) enkel van groter kaliber.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 14 December 2013, 13:18.

    Comment


      #3
      zo dan, dit overtreft de rubro zeker! heerlijk tempo eindelijk uit de doorlont boxen. benieuwd wanneer de prijzen komen.
      Laatst aangepast door mikeapd; 11 September 2013, 12:55. Reden: edit

      Comment


        #4
        Tempo is erg goed inderdaad gewoon lekker door rammen.
        Deze schietstijl was ideaal geweest voor de spinning to multicolor bak i.p.v salvo`s.
        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

        Comment


          #5
          vind hem nu ik de prijs weet niet mooi meer. 180 is wel erg extreem..

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door mikeapd Bekijk bericht
            vind hem nu ik de prijs weet niet mooi meer. 180 is wel erg extreem..
            Denk dat je hem nog wel mooi vind, alleen vind je de prijs te hoog, terecht overigens.
            Valt me wel vaker op, niet naar jou persoonlijk toe mikeapd, maar in het algemeen.
            Een product is mooi of niet, daar doet de prijs niets aan vind ik.
            Of het in jou budget past of dat je het simpel weg te duur vind is een uiteraard een ander verhaal.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
              Denk dat je hem nog wel mooi vind, alleen vind je de prijs te hoog, terecht overigens.
              Valt me wel vaker op, niet naar jou persoonlijk toe mikeapd, maar in het algemeen.
              Een product is mooi of niet, daar doet de prijs niets aan vind ik.
              Of het in jou budget past of dat je het simpel weg te duur vind is een uiteraard een ander verhaal.
              Ik ben het met je eens dat ik hem toch de mooiste box vind, of beter gezegd dat zen de mooiste doorlont boxen maakt. Maar ik ben bang dat ik voor 180 euro er teveel van ga verwachten dat die toch tegen gaat vallen. vandaar eigenlijk mijn reactie hierboven maar het is ook meer een vooroordeel. maarja zoals je al zegd je moet het ervoor over hebben of een dikke portemonee hebben. hij heeft wat aparts maar voor mij niet de 180 waard, dat licht natuurlijk bij iedereen anders.

              Comment


                #8
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #9
                  Heeft iemand dit blokje (productie) in het echt gehad of ergens gezien?
                  Wellicht nog een filmpje van?

                  Bij verschillende shops is deze nu interessant geprijsd maar ben benieuwd hoe het tempo en de uitwerkingen in het echt overkomen.

                  Comment


                    #10
                    Ik heb hem in het echt gehad en het tempo was bij mij niet zoals het hoort bij deze bak. Hij was langzaam - heel snel - langzaam, waardoor het nogal een tegenvaller was. Ook wisselende grootte van de boeketten, maar vooral het tempoverschil was erg jammer.

                    Hierbij mijn filmpje dan toch:



                    (Gemaakt met een telefoon, dus geen professionele kwaliteit)
                    Laatst aangepast door Pauls; 20 September 2014, 10:08.

                    Comment


                      #11
                      Poeh dat is inderdaad een tegenvaller zeg! Bedankt Pauls voor de film.
                      Gezien de goede kwaliteit van de losse Zen cakes had ik wat anders van deze box verwacht.
                      Ik investeer mijn centen wel in andere goede cakes

                      Comment


                        #12
                        Deze is nu voor €90 verkrijgbaar bij de rijswijkse vuurwerkhal

                        Comment


                          #13
                          Wat een mooi blok zeg, had als finale 3 cakes aan de 1e verbonden en had dan ook een goed gevulde lucht.
                          Heb hier uiteindelijk maar 48,95 voor betaald

                          Comment


                            #14
                            Ik had deze voor 80 euro gekocht de volle prijs vind ik hem niet waard. Mooi blok maar na 1 cake vlogen de andere 3 tegelijk aan wat een chaos

                            Comment


                              #15
                              Deze hadden we ook, eerste 2 cakes gingen veel te traag en de laatste 2 bloedsnel. Vond hem zelfs de 80 euro niet waard, boeketten ook niet heel groot.

                              Comment

                              Working...
                              X