Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1,2” crown king with blue tail 100’s

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    1,2” crown king with blue tail 100’s

    Artikelnummer: 1603
    Artikelnaam: 1,2” CROWN KING WITH BLUE TAIL 100’S
    Bruto Gewicht: 18,5 kilo
    Netto Kruitgewicht: 1.954 gram
    Aantal Schoten: 100
    Effectomschrijving: Grote koningskroon met felblauwe lange staarten. Wat een bak!
    Tijdsduur: 35 sec.
    Stijghoogte: 55 meter
    Afmetingen:
    Kartoninhoud: 4/1
    Richtprijs: 179,00

    O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl




    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door titanium; 27 October 2015, 12:59.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    viel me trouwens op dat de stickers van de lont beschermers een woordje bevatten die ik al kon = rubro .

    zou zen fireworks een colabje zijn met rubro ?

    fototjes =



    Comment


      #3
      Dat klopt inderdaad. Staat op alle Zen/nameless producten, Fabrikant: Rubro, Importeur ZEN fireworks. Ook op de Heavy legend lijn van Rubro uit 2013 staat nu fabrikant: rubro, geïmporteerd door ZEN fireworks. Was voor mij nog nergens echt duidelijk geworden, maar de producten zien er echt super gaaf uit

      Comment


        #4
        idd heel mooi afgewerkt , glad karton waar de cakes zelf inzitten . niks mis mee
        mooie labels ook trouwens

        Comment


          #5
          op 3:54 gaat deze de lucht in

          showtje van diverse cakes elektronisch geschoten ( en sommige handmatig erbij wegens een faal :P ) schietlijst = 1x zena triuhmp1x exploding box1x swirling d...

          Comment


            #6
            Als ik de films zo bekijk vind ik de boeketten aan de kleine kant......
            https://www.houtse-bazar.nl

            Comment


              #7
              Ik vond de boeketten toch echt niet klein. Vergeleken met de vele andere cakes die ik afgestoken heb waren de boeketten van deze box toch aan de grote kant. Of de rest was gewoon crap Verder bleef het effect ook wel lekker hangen. Prima box, al had ik 'm sneller verwacht afgaande op de productfilmpjes. Maar goed, zo is ie ook prima

              Comment


                #8
                Zo zeg dat ziet er lekker uit haha! Wij hadden dit jaar de green tail to purple star die ook perfect was, maar dit ziet er ook top uit. Zeker eentje om te onthouden voor het einde van het jaar!

                Comment


                  #9
                  De huidige prijs zegt niets over de originele inkoopprijs. De naam ZEN mag niet meer gebruikt worden en daardoor werd/wordt de oude voorraad massaal gedumpt. Alle producten moeten anders handmatig omgelabeld worden dat kost simpelweg teveel tijd en geld. Als spullen worden gedumpt doet het er niet zo heel veel meer toe tegen welke prijs je ze vorig jaar hebt ingekocht. Maar niet alleen de winkeliers dumpen, ook de leverancier moest natuurlijk van die spullen af en is dan natuurlijk ook bereid om wat met de inkoopprijs te doen. Zo weet ik dat een hele lading bij bezigers terecht is gekomen en er de afgelopen zomermaanden bij heel veel Festivals ZEN is geschoten tijdens de afsluiters...
                  Laatst aangepast door FireDragon; 15 September 2015, 17:21.
                  www.huismanvuurwerk.nl

                  Comment


                    #10
                    Waarom mag de naam "ZEN" niet meer gebruikt worden?

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door witte reus Bekijk bericht
                      Waarom mag de naam "ZEN" niet meer gebruikt worden?
                      Aangezien Zena dat niet zo leuk vond, wat op zich wel te begrijpen is.

                      Comment


                        #12
                        Net gezien, maar van de felblauwe lange staarten was niet echt veel te merken. De burst en de boeketten waren wel in orde, maar 118 euro voor een 100 shots blok met één enkel effect blijf ik veel vinden. Ook schoot deze best traag.

                        Comment


                          #13
                          Als je 4x de lucifer koopt ben je klaar voor 76 euro en heb je ook 100 shots, zelfde effect. De lucifer heeft een hele dikke burst en een mooie effect grootte.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Torrr
                            Op de demo van Zevenkamp zeker ?
                            Zag hem daar ook, ik had nog nooit een product van hun live mogen aanschouwen en vond hem zeer zeker de moeite waard.
                            Nope bij de demo van Mooijvuurwerk. Ik zie trouwens helemaal geen blauwe staarten

                            Hier trouwens een filmpje, te zien vanaf 09:40!

                            Comment

                            Working...
                            X