Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bunker Beats

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    vind deze perfect om voor een “indrukwekkende” compound te zetten als een soort intro...

    Comment


      #17
      Ik vond deze niet goed. Matige zwak gevulde boeketten, burst redelijk, tempo matig. Geen aanrader.

      Comment


        #18
        Deed het bij mij super goed in de straat, prima burst, mooie boeketten en mooi oranje kleuren.

        Comment


          #19
          hier was hijook best bevallen hoor, hem er wel twee tegelijk afgeschoten. oke, het is zeker niet de beste compound, maar voor die prijs (had hem voor 40 euro) is hij prima voor rond 18:00.

          de adviesprijs zou ik er zeker niet voor betalen, dan zijn er betere alternatieven.

          Comment


            #20
            Haal je de bunker Biem en de bunker Beats niet door elkaar?

            Comment


              #21
              Vond het zeker een leuke cakebox! Heel de bunker serie gehad en zeker niks op aan te merken! Hierbij mijn film:
              YouTube: De PyroFanaat

              Comment


                #22
                Vond hem niet heel bijzonder eigenlijk.
                Hierbij mijn film

                Knaap!

                Comment


                  #23
                  Welke is nou de Bunker Bears, want ik zie verschillende bakken hier. Met die paarse blinkers is best mooi, maar die andere met dat vele oranje is ook best okay. Maar welke bak krijg je als je hem aanschaft ?
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #24
                    De Bunker Beats is met oranje kleuren in alle vier de cakes, zoals te zien in de film van Jean Paul (post 22).

                    Comment


                      #25

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Pijlfireworks Bekijk bericht
                        Je hebt de Bunker Beats door elkaar gehaald met de Bunker Biem. In dit filmpje zie je dus de Bunker Biem, mooie cake wel .

                        Comment

                        Working...
                        X