Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

All Inclusive

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    All Inclusive

    Artikelnummer: 1088
    Artikelnaam: All Inclusive
    Bruto Gewicht: volgt kg
    Netto Kruitgewicht: 1302 gram
    Aantal Schoten: 146 schoten
    Effectomschrijving: volgt
    Tube diameter: 20/25 mm
    Kartoninhoud: 1/1
    Tijdsduur: 75 sec.
    Stijghoogte: 25 mtr
    Adviesprijs: € 125,00

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	1088.jpg
Vertoningen:1
Grootte:125,5 KB
ID:	1617111

    Laatst aangepast door Viva la Bang; 16 January 2024, 14:45.

    #2
    Leuk blokje

    Comment


      #3
      De dummy is binnen! Toch iets groter dan verwacht, design ook wel verfrissend met wit.

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_6345.jpg
Vertoningen:1
Grootte:165,8 KB
ID:	1601822

      Comment


        #4
        Deze staat bij het rijtje verrassingen van dit jaar! Duidelijk is dat Vulcan het in deze lijn (Adrenaline, Meta, etc.) goed voor elkaar heeft. Burst gewoon prima, een breed scala aan effecten. Finale waaier in 25 mm uitgevoerd. Kreeg positieve reacties uit de straat.



        Comment


          #5
          Vind de crackling wolken inplaats van de fluit in het begin wel beter. Wel appart dat er gewoon een heel ander effect in zit. Opzich een leuke unieke bak. Ik weet niet of het het tempo is en/of de boeket grote, maar heb moeite om mijn aandacht er bij te houden.

          Comment


            #6
            Zitten leuke effecten in deze bak en hij is voor € 80,00 te verkrijgen wat ook geen verkeerde prijs is denk ik. Echter lijken mij de boeketten vaak een beetje klein? Of komt dat omdat ie erg hoog gaat?
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Viva la Bang Bekijk bericht
              Zitten leuke effecten in deze bak en hij is voor € 80,00 te verkrijgen wat ook geen verkeerde prijs is denk ik. Echter lijken mij de boeketten vaak een beetje klein? Of komt dat omdat ie erg hoog gaat?
              Gaat idd vrij hoog, in combinatie met harde wind en filmafstand van zo'n 30-40 meter.

              Comment

              Working...
              X