Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

View

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    View

    Artikelnummer: 4867
    Artikelnaam: View
    Bruto Gewicht: ... kg
    Netto Kruitgewicht: ... gram
    Aantal Schoten: 30 schoten
    Effectomschrijving: Fantastische 3-laags mijn effect met blauwe komeet, met tussendoor groene stroboscoop mijn met gouden stroboscoop komeet.
    Tube diameter: 25 mm
    Kartoninhoud: 6/1
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Adviesprijs: ...

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	4867-VIEW.jpg
Vertoningen:1
Grootte:39,5 KB
ID:	1616514


    #2
    Ik vind dit een alleszins sierlijke cake! Lijkt misschien wat saai, maar de combinatie van kleuren vind ik erg mooi.

    Denk dat deze voorafgaand aan de Tailgate Fan van Broekhoff heel goed tot zn recht komt als begin van een showtje! Of schiet m voor de Infinity van Wolff, daar komt ie ook mooi tot zijn recht

    Comment


      #3
      Leuk, doet me denken aan een I shape uitgeklede Triple Layer van Cafferata.
      There is no such thing as enough fireworks.

      Comment


        #4
        Wow, dat is zeker een mooie cake zeg. Benieuwd naar de prijs. Zou deze ook prima kunnen verwerken tijdens een rustig momentje in de show. Mooi ding.

        Comment


          #5
          Heel gaaf! Ben wel bang voor de prijs

          Comment


            #6
            Mooi om te zien dat er weer een cake met puur mines komt. Wel klein kaliber, maar altijd leuk stook spul.
            Nu nog een cake met een paar goede soorten comets a la the Moment!

            Comment


              #7
              Hier verwachten wij ook veel van, zeker voor de liefhebber. Product was in eerste instantie voor de Engelse en Scandinavische markt, maar is nu ook beperkt voor Nederland beschikbaar.

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfeestje NL Bekijk bericht
                  Voor mensen die een show schieten is hij prima maar ik zal hem niet snel kopen
                  https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                  Comment


                    #10
                    Zeker lekker voor in een showtje, per 3 of 4 ofzo!

                    Comment


                      #11
                      Dit spreekt mij toch wel aan, tof voor in de avond even of inderdaad vooraf aan de Tailgate Fan.

                      Comment


                        #12
                        Ik kende deze helemaal niet, maar wat een geniaal stukje vuurwerk! Echt prachtig en het tempo vind ik ook nog lekker rap voor een mine cake.

                        Comment


                          #13
                          Ja, hier word ik ook wel blij van! Nooit genoeg 'pyroshow' cakes. Echte projectcakes om een showtje mee te openen of als rustmoment. Altijd leuk puzzelen om hier een mooie combi van te maken.

                          On a sidenote: Het is jammer dat dit soort producten die er zijn van oa Broekhoff en Cafferata zo lastig verkrijgbaar zijn. Wat dat betreft mis ik Marijn wel met hun eigenzinnige producten, alleen al voor een minecake als Vetjes! bijv. (gelukkig hebben we voor de Vette Marja/Amazon nu een waardige vervanger). Goed bezig Vulcan!
                          https://www.youtube.com/simansays

                          Comment


                            #14
                            Unboxing | View

                            Hier verwachten wij toch wel veel van! En aan het design zal het in ieder geval niet liggen, de View van Vulcan Europe is een keurig afgewerkte cake geworden!

                            Comment


                              #15
                              Alles voor de Views!
                              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                              Comment

                              Working...
                              X