Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compound X

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Compound X

    Artikelnummer: 1051
    Artikelnaam: Compound X
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 1862 gram
    Aantal Schoten: 281 schots - compound
    Effectomschrijving: Een overweldigende compound van maar liefst 281 schoten! Kometen, stroboscoop, brocade en fluiten schieten recht en gewaaierd in een lekker tempo de lucht in. 281 schoten ..... wat een super bak
    Kaliber: 20 mm
    Kartoneenheid: 1/1
    Tijdsduur: 90 sec
    Stijghoogte:
    Richtprijs: ...

    Laatst aangepast door titanium; 11 September 2019, 08:48.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Deze was goed op de demo, alleen moest de finale naar wat ik begreep op t einde ipv nu aan t begin (of halverwege) Leuke compound voor als je lang en veel vuurwerk wilt.
    https://www.houtse-bazar.nl

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door 5pyroman5 Bekijk bericht
      Deze was goed op de demo, alleen moest de finale naar wat ik begreep op t einde ipv nu aan t begin (of halverwege) Leuke compound voor als je lang en veel vuurwerk wilt.
      Inderdaad, cake begon met finale (waaier) en deze moest eigenlijk als laatste.

      Comment


        #4
        Ik vond dit ook een leuke compound. Mooie felle tails en ook lekkere fluiters. Tempo ook goed. Adviesprijs van 150 euro vind ik wat veel, voor rond de 100 euro gaat deze mee.

        Comment


          #5
          Film aan startpost toegevoegd.

          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            [video]
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
              100 euro
              Ik denk dat hij voor dat bedrag bij iedereen hier in de straat staat. Let wel dat het hier om een 281 schots bak gaat.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                Ik denk dat hij voor dat bedrag bij iedereen hier in de straat staat. Let wel dat het hier om een 281 schots bak gaat.
                En maar 20mm

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                  Ik denk dat hij voor dat bedrag bij iedereen hier in de straat staat. Let wel dat het hier om een 281 schots bak gaat.
                  3 x pangu 100 shots is meer schoten en 75 euro, dus dan vind ik 100 euro voor iets minder schoten maar wel verschillende shapes zo slecht nog niet. Al weet ik natuurlijk ook wel dat die van pangu spotgoedkoop waren. En daarnaast, ik zei ook rond de 100 euro, dus 110 is ook goed

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                    3 x pangu 100 shots is meer schoten en 75 euro, dus dan vind ik 100 euro voor iets minder schoten maar wel verschillende shapes zo slecht nog niet. Al weet ik natuurlijk ook wel dat die van pangu spotgoedkoop waren. En daarnaast, ik zei ook rond de 100 euro, dus 110 is ook goed
                    Wat jij zegt dat klopt als een bus en dan inderdaad de 20 mm tubes erbij dan kan ik inderdaad inkomen op jouw getal van 100.

                    Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                    En maar 20mm
                    Dat dan weer wel ja, ook wel aan de grootte te zien, alhoewel er toch ook wel een behoorlijk aantal schoten groter ogen dan uit een 20 mm tube.
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #11
                      Dit bakkie maar even in de gaten houden, ben benieuwd hoeveel uit eindelijk gaat kosten
                      https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                      Comment


                        #12
                        Die rooie blink crackling waaier....ppfff waanzinnig mooi. Maak daar in godsnaam een 30mm waaier van van 25shots max gevuld. Ik neem op voorhand 1 karton af!!!

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door jakhal Bekijk bericht
                          Die rooie blink crackling waaier....ppfff waanzinnig mooi. Maak daar in godsnaam een 30mm waaier van van 25shots max gevuld. Ik neem op voorhand 1 karton af!!!
                          Beetje offtopic, maar de reden dat Vulcan niks in 30mm maakt is dat dan de kosten aanzienlijk zullen stijgen, met 25mm kunnen ze naar mijn mening zeer goed uit de voeten, voor mij zou de prijsstijging het niet waard zijn denk ik.
                          https://www.houtse-bazar.nl

                          Comment


                            #14
                            Richtprijs €189,95
                            Voorverkoop € 149,95

                            Niet te duur vind ik persoonlijk.

                            Comment


                              #15
                              Dan vind je 97,50 vast helemaal een prima prijs!

                              Comment

                              Working...
                              X