Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Speed of Sound

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Ik had er 2, gewonnen via een prijsvraag op het forum .

    De cakes worden geleverd in een doos en zijn voorzien van een gebruiksaanwijzing in de vorm van een boekje. Deze zit aan de zijkant van de cake in een plastic mapje.

    Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_3465.jpg
Vertoningen:1
Grootte:182,2 KB
ID:	1571617

    De cake sprak mij erg aan. Grote spreiding en het goud was om van te smullen. De finale maakte hem helemaal af.

    Nu ben ik niet van het filmen, maar aangezien ik ze gewonnen heb vind ik ook dat ik hier iets terug voor moet doen. Bij deze dus de film. De kwaliteit is niet heel best maar het geeft in ieder geval wel een beeld van de cake.



    Wat mij betreft een aanrader! VWC en Vulcan, nogmaals dank!

    Comment


      #17
      Wow wat een geweldige verdeling in de grote spreiding, mooie effecten ook. Topbakkie.

      Comment


        #18
        De effect grootte is echt dik in orde bij deze cake, tempo is lekker rustig en op het einde een salvo de lucht in als finale. Tijd voor een filmpie!

        YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

        Comment


          #19
          Mooie bak, grote uitwerkingen en blijft behoorlijk hangen. Variatie die er in zin is helaas nauwelijks waarneembaar, maar toch scoort deze een dikke voldoende bij mij.
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #20
            Film aan startpost toegevoegd.

            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              Make Fireworks Great Again!

              Comment


                #22
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Misschien een overbodige of gekke vraag.. maar krijg je er altijd 2 geleverd of is dit een stuksprijs?

                  Comment


                    #24
                    De prijs is voor 1 cake. Op de foto's/plaatjes zie je het omdoosje en de cake zelf, daarom lijken het er 2...

                    Comment


                      #25
                      Ik wilde ze vorig jaar al aanschaffen. Dit jaar 1 of 2 cakes van deze meepakken. Prima blokjes.
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        #26
                        Heb er 2 besteld. De filmpjes hierboven hebben mij overtuigd.
                        Erg benieuwd naar !
                        Knaap!

                        Comment


                          #27
                          Niet meer ervaringen dit jaar? Hier wel en het is echt een prima cake, mooie boeketgrootte, lekker tempo erbij. Wat mij betreft wel eentje voor in de avond en lekker rustig genieten, maar kan ook zeker prima mee in het nachtelijke geweld.

                          Comment


                            #28
                            Mooie cake zoals mike zegt maar niet om na 12e stoken zoals ik wel deed...
                            Wat mij betreft te traag.

                            Knaap!

                            Comment


                              #29
                              https://www.youtube.com/@vuurpijl

                              Comment

                              Working...
                              X