Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Berlin

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Make Fireworks Great Again!

    Comment


      #92


      Maar dan andersom !
      Kruitkoorts !

      Comment


        #93
        Heerlijke escalatiebak!
        Zit te twijfelen tussen deze en de Doppel d. Echter heb ik die al gehad(Montreal)
        Even a broken clock is right twice a day.

        Comment


          #94
          Inderaad blijft het goed doen tussen al het nieuwe geweld kwa compounds, ook nog eens voor een schappelijke prijs.
          https://www.houtse-bazar.nl

          Comment


            #95
            Heerlijk ding. Volgens mij had die ons last van een fabrieksfoutje want wij hadden een driedubbele finale. Helemaal niet erg, overigens!!

            Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

            Comment


              #96
              Heb m besteld!

              Comment


                #97
                Ik zeg BOEM .....!

                Comment


                  #98
                  Net geschoten, was prachtig! Harde burst, crackling shots waren heel breed en dat einde; poeh wat een eind salvos. Was vergeten dat er twee eind salvo’s waren dus dat was een lekkere verassing. Filmpje volgt!

                  Comment


                    #99
                    Moest even zoeken naar het lont, daarvoor moet je hem uit de doos tillen. We gaan hem vanavond meemaken.. erg veel zin in!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door TryMike Bekijk bericht
                      Moest even zoeken naar het lont, daarvoor moet je hem uit de doos tillen. We gaan hem vanavond meemaken.. erg veel zin in!

                      Kan je zeggen dat hij echt megadik is met die dubbele finale,transbomber is maar middelmatige box dan..

                      Comment


                        Vulcan word de laatste 2 jaar onder schat met hun compounds maar komt ook wel door de prijs die ze vragen

                        Comment


                          Smullen deze box, echt een box naar mijn smaak, bonk geweld.
                          Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                          Comment


                            ik vond deze ook prima. vooral die dubbele finale doet het hem...eerste finale vond ik al mooi en dacht toen eigenlijk dat hij klaar was...ineens volgde er nog een mega saldo....geweldig!

                            kort maar krachtig zullen we maar zeggen 💪🏻

                            Comment




                              Heerlijke rambak is in het begin nog wat rustig eerste cake Salvo's met lekkere crackling wolken en de 2de cake een mooie goud cake maar de finale is geweldig 2 cakes achter elkaar at once!

                              Comment


                                Comment

                                Working...
                                X