Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Berlin

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Mek Bekijk bericht
    Zojuist er 2 weten te scoren voor 70 euro p.st.
    Kan dan mooi een vergelijking maken met de Transbomber
    waar vandaan dan als ik vragen mag

    Comment


      #47
      Prima box voor dat geld.
      https://store.steampowered.com/curator/43922535

      Comment


        #48
        @firepower , pm mij maar.

        Comment


          #49
          die wil ik ook wel voor dat geld hier 95 euro

          Comment


            #50
            Wie heeft afgelopen jaar vulcan box(en) geschoten? Was wederom onder de indruk in Tilburg van het geweld en spectakrl. Ben gewoon wel benieuwd naar ervaringen in de straat.

            Berlin was namelijk echt mega op de demo in Tilburg!

            Comment


              #51
              de compound's van vulcan zijn echt goed helaas wel pijzig .
              de maar finale in deze box is echt bruut , en de burst vind ik het hardste van alle merken dit geld trouwens bij alle compound's van vulcan )

              Comment


                #52
                Dit klopt zeker, de burst van de Vulcan compounds zijn echt snoeihard! Harder dan menig 30mm cakes.

                Wat een topper is dit! Keiharde burst zoals gezegd en prima boeketten. En de finale is echt fenomenaal.

                Comment


                  #53
                  De finale salvo was indrukwekkend! Alles is hierboven al gezegd! Hier was cake 3 en 4 omgewisseld vgs mij! Maar dat doet geen afbreuk aan deze topper!

                  Eind goed, Knal goed!

                  Comment


                    #54
                    Vind het in deze videos helaas niet overtuigend overkomen, de pauze tussen de salvos in de 1e cake zijn veel te lang naar mijn mening en dan de wijze van de rest schieten komt wat slordig over...

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
                      Vind het in deze videos helaas niet overtuigend overkomen, de pauze tussen de salvos in de 1e cake zijn veel te lang naar mijn mening en dan de wijze van de rest schieten komt wat slordig over...
                      De 4e cake ging helaas te vroeg af zoals je kan zien. En we stonden er denk ik een metertje of 30 vanaf dus dat moet je ook meetellen.

                      Comment


                        #56
                        Dat snap ik maar dat doet niks af aan die lange pauzes tussen de salvos;)

                        Comment


                          #57
                          Vanavond gezien bij Melvin kabalt. Wat een product goede klappen gewoon alles heeft die in zijn verpakking. En deze kan aardig mee met de 30mm blokken.

                          Terug gegaan om 2 maal aan te schaffen was vanavond voor €75,05 te koop.
                          Laatst aangepast door mania4u; 27 December 2018, 21:20.

                          Comment


                            #58
                            Ook bij mij in de straat dit jaar.
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door mania4u Bekijk bericht
                              Vanavond gezien bij Melvin kabalt. Wat een product goede klappen gewoon alles heeft die in zijn verpakking. En deze kan aardig mee met de 30mm blokken.

                              Terug gegaan om 2 maal aan te schaffen was vanavond voor €75,05 te koop.
                              Ik kan dit beamen inderdaad, presteerde goed op de demo. Klein minpuntje vond ik wel de tragere salvo's in cake 1. Helaas was m'n budget al op, voor € 75 echt een top product!

                              Comment


                                #60
                                Bij het checken van mijn compounds kwam ik erachter dat het lont en reservelont helemaal onderaan in de doos zitten. Betekent dus dat je 1 kant van de doos open moet scheuren om aan te kunnen steken. De cijfervolgorde staat ook op de zijkant, dus je ziet van boven niet waar cake 1 zit. Even goed vooraf inspecteren dus!

                                Comment

                                Working...
                                X