Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bad Boys Assortiment

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Bjarne0406 Bekijk bericht
    Ik denk dat ze een Vulcan Member card hebben. Krijg je af en toe kortingen op bepaalde producten.
    Ik heb ook een vulcan member cart maaar ik zie het niet staan voor 60 euro hoor.

    Comment


      #47
      Bij sommige winkels is deze in de freakactie 60 euro.

      Comment


        #48
        Oorspronkelijk geplaatst door piper_oo-kiw Bekijk bericht
        Bij sommige winkels is deze in de freakactie 60 euro.
        show us! please

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door stefdeboy Bekijk bericht
          show us! please


          Wel een minimaal bestedingsbedrag van 150 euro bij de eerste bestelling.

          Comment


            #50
            Heb de dummys gisteren gezien, zijn echt hele kleine potjes zeg, wil ze live wel eens zien.
            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

            Comment


              #51
              besteld voor 60. zo te zien zeker het geld waard

              Comment


                #52
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	759F7B79-1EA4-40F9-8E20-6FF13EAB8343.jpg
Vertoningen:1
Grootte:136,5 KB
ID:	1564197Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	209C5142-CE6B-4B0B-AFCE-3503116D489B.jpg
Vertoningen:1
Grootte:199,5 KB
ID:	1564198Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	9A5E8D3D-BDB9-4CE5-97D7-FAEF2C1E50A6.jpg
Vertoningen:1
Grootte:188,1 KB
ID:	1564199

                Comment


                  #53
                  Leuk die stukken spaanplaat of wat het ook is eronder, maar telt allemaal mee in de 25kg regeling...ja, ik snap ook wel dat het voor de stabiliteit is

                  Comment


                    #54
                    Hoe vaker ik dit setje voorbij zie komen... toch maar even kijken of een retourtje Breda vrijdagavond de 29e in het schema past. Dan pak ik gelijk de Final Fate een paar keer mee.
                    Well, that depends...

                    Comment


                      #55
                      Kon het niet laten en toch maar dit assortimentje besteld. Gezien de filmpjes een beetje vergelijkbaar met de oude z39 van original kwa effecten.
                      Wel geen actie voor 60 euro maar gewoon de prijs van 85 euro. Maakt mij niet veel uit vind het soiso geen geld 85 euro voor 12 cake's als stookvoer in de vooravond.

                      Comment


                        #56
                        twijfel nog heel erg over deze. zit nu precies in mijn budget ... heb niet veel kleine cakes express maarja voor die 85 euro ben je eigenlijk vanaf 6 uur wel lekker zoet tot 12...

                        en zo te zien bij breda uitverkocht dus moet de volle 85 euro neertikken ... een voordeel vulcan is meestal in de losse verkoop dezelfde prijs als voorverkoop

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door stefdeboy Bekijk bericht
                          twijfel nog heel erg over deze. zit nu precies in mijn budget ... heb niet veel kleine cakes express maarja voor die 85 euro ben je eigenlijk vanaf 6 uur wel lekker zoet tot 12...

                          en zo te zien bij breda uitverkocht dus moet de volle 85 euro neertikken ... een voordeel vulcan is meestal in de losse verkoop dezelfde prijs als voorverkoop
                          Bij Wagenvoort kun je het nog voor 76,60 bestellen: http://www.vuurwerkvoorweinig.nl/vuurwerk/bad-boys/

                          Comment


                            #58
                            Helaas woon ik omgeving rotterdam dus het kilometer verschil tussen hier kopen voor 85 of daar voor 76,60 maakt de 2e optie duurder maar toch bedankt voor de tip

                            Comment


                              #59
                              Bij Salon Roger in Maaseik voor €79,50 af te halen. Leuke kleine potjes inderdaad!
                              YouTube.com/limburgsvuurwerkteam

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door LVT Bekijk bericht
                                Bij Salon Roger in Maaseik voor €79,50 af te halen. Leuke kleine potjes inderdaad!
                                dus binnenkort een filmpje ?????

                                Comment

                                Working...
                                X