Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vulcan Europe geeft 3x per dag een MIXED EMOTIONS COMBIBOX weg!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Inderdaad fluitbak is dat cake?

    Comment


      #77
      Ik heb een aantal dagen geleden gewonnen en een mail ontvangen van vulcan waarin staat dat ik mijn gegevens door moest geven. Dit uiteraard allemaal netjes gedaan.

      Eigenlijk daarna nooit meer wat vernomen en ook niet op mijn later verstuurde mail betreffende voorkeur van het ophaalpunt.

      Hoe verloopt bij de andere winnaars het contact met vulcan?

      Comment


        #78
        Michel Maarschalkerweerd heeft mijn vriendin vandaag laten weten dat ze spoedig bericht zal ontvangen. We wachten dus nog geduldig af...

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door spanischcracker Bekijk bericht
          Ik heb een aantal dagen geleden gewonnen en een mail ontvangen van vulcan waarin staat dat ik mijn gegevens door moest geven. Dit uiteraard allemaal netjes gedaan.

          Eigenlijk daarna nooit meer wat vernomen en ook niet op mijn later verstuurde mail betreffende voorkeur van het ophaalpunt.

          Hoe verloopt bij de andere winnaars het contact met vulcan?
          Geen idee, niks gewonnen
          Zal vast wel goedkomen...

          Comment


            #80
            Vorig jaar waren de kansen ook groter, toen werden er 100 boxen verloot en waren er meer vragen, nu 3 per dag dus de kans is vele malen minder omdat er veel meer mensen mee dingen voor die prijs omdat de tijd van deelname veel langer is.

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
              Vorig jaar waren de kansen ook groter, toen werden er 100 boxen verloot en waren er meer vragen, nu 3 per dag dus de kans is vele malen minder omdat er veel meer mensen mee dingen voor die prijs omdat de tijd van deelname veel langer is.
              Prijs van vorig jaar was echt een... naja, slechte box! Die van dit jaar zal veel beter zijn.

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                Vorig jaar waren de kansen ook groter, toen werden er 100 boxen verloot en waren er meer vragen, nu 3 per dag dus de kans is vele malen minder omdat er veel meer mensen mee dingen voor die prijs omdat de tijd van deelname veel langer is.
                Ik hoop eigenlijk dat iedereen de moed heeft opgegeven en ik bij de laatste vraag die box in de wacht sleep ;)

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Bjarne0406 Bekijk bericht
                  Ik hoop eigenlijk dat iedereen de moed heeft opgegeven en ik bij de laatste vraag die box in de wacht sleep ;)
                  Hoop ik ook dan heb ik 50 % kans

                  Comment


                    #84
                    Maak daar maar 33,3% van

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Vlinderbommetje Bekijk bericht
                      Maak daar maar 33,3% van
                      Maak daar dan maar 25% van

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door BosschePyro Bekijk bericht
                        Maak daar dan maar 25% van
                        Correctie 20% om precies te zijn.

                        Comment


                          #87
                          Moeten er overigens nog niet heel veel winnaars bekend worden gemaakt? (25,26,27 december)

                          Comment


                            #88
                            ik doe niet mee, maar wens iedereen veel suc6

                            Comment


                              #89
                              Ik ga ook door tot het bittere einde!
                              Youtube: Fuse & Cues

                              Comment


                                #90
                                Ik ook veel dubbele vragen

                                Comment

                                Working...
                                X