Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cobra

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Cobra

    Artikelnummer: DC 188
    Artikelnaam: Cobra
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 473,7
    Aantal Schoten: 36
    Effectomschrijving: 7s rode kometen met rood, blauw en wit boeket, 7s groene kometen met geel, paars en groene strobe boeketten, 7s blauwe kometen met paars, aqua en goud boeket, 11s rode kometen met rood ‘wave’ en crackling boeket, 10s groene kometen met groen ‘wave’ en crackling boeket, 7s crackling kometen met crackling willow boeket.
    Tijdsduur: 60 sec
    Stijghoogte: 25-35 meter
    Richtprijs: € 39,95

    Onder andere te koop bij: www.vuurwerkbestelling.nl

    Attached Files
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 9 January 2016, 22:22.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Filmpje van Vulcan zelf

    Comment


      #3
      Opzich geen slechte cake, maar vind het wel misleidend dat er 2 staan te schieten!

      Comment


        #4
        En dan ben ik bang dat deze in z'n eentje te magertjes is. Dit is met z'n tweetjes ook al een beetje zo.
        Qua uiterlijk wel een mooi label.
        December Will Be Magic Again!!

        Comment


          #5
          toch jammer dat merken door blijven gaan met het gebruiken van besmette namen als cobra, vlinder e.d. Goedkoop meeliften op de naam van hetgeen je markt kapot maakt.

          verwijt is overigens niet enkel richting vulcan...maar bijv ook wolff, rubro, caff om er maar een paar te noemen....
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #6
            Mooie kleuren aan het begin! Alleen zijn de waves met crackling naar mijn idee totaal niet passend. De finale kan net wel. Hoop dat ik em zie in de straat.

            Comment


              #7
              Ik kreeg vandaag het krantje van de intratuin... 'keiharde vlinderbommen' is hoe ze nl knallers tegenwoordig aanprijzen pfff

              Comment


                #8
                Deze is toch wel errug mooi zeg :o Aparte kleurtjes..

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
                  toch jammer dat merken door blijven gaan met het gebruiken van besmette namen als cobra, vlinder e.d. Goedkoop meeliften op de naam van hetgeen je markt kapot maakt.

                  verwijt is overigens niet enkel richting vulcan...maar bijv ook wolff, rubro, caff om er maar een paar te noemen....
                  Lijkt mij dat dit niks te maken heeft met meeliften op knallers. De diamond professional series is al jaren (tijd van schuurmans) een lijn met dieren. Veelal roofdieren en dan vind ik dat ze de cobraq niet moeten overslaan, omdat een knaller uit Italië dezelfde naam heeft.
                  Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                    En dan ben ik bang dat deze in z'n eentje te magertjes is. Dit is met z'n tweetjes ook al een beetje zo.
                    Qua uiterlijk wel een mooi label.
                    Als je deze toch in zijn eentje schiet zou ik hem als laatste cake in de vooravond doen.. Gewoon even een minuutje genieten van de kleurtjes

                    Comment


                      #11
                      Best een aardige cake. Wat mag deze kosten?
                      Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Knalgoedvuurwerk Bekijk bericht
                        Best een aardige cake. Wat mag deze kosten?
                        Volgens mijn dealer 39,95

                        Comment


                          #13
                          Mijn film van deze cake, gefilmd bij de demo van Orthen gisteren.

                          Laten we lekker link gaan doen!

                          Comment


                            #14
                            Op de film van de demo hierboven was ik niet overtuigd, maar stond er met Oud&Nieuw onder en ik moet zeggen, dikke prima cake! Mooie kleuren, lekker snel tempo en opbouw in effecten, prima ding!

                            Comment

                            Working...
                            X