Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vulcan Europe geeft meer dan 150 combiboxen weg!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door VulcanEurope Bekijk bericht
    Super gaaf dat er zo veel mensen mee doen! laatste vraag staat online en morgen gaan we uiteraard verder.

    mvg,
    Vulcan Europe
    Jullie bedankt!!!!!

    Comment


      Bedankt voor deze topactie

      Comment


        Had 7 seconden bij de vorige actie, gezien toen het eerste salvo W-Shape begon!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
          Een vraagje, hoe nauwkeurig moet je gegeven antwoord zijn. Het wordt door een systeem nagekeken neem ik aan?
          Is bij een seconden vraag bijvoorbeeld: 10 goed, of 10 seconden, of tien seconden, etc.
          Hier ben ik ook wel benieuwd naar!
          31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door PyroSteen Bekijk bericht
            Hier ben ik ook wel benieuwd naar!
            Gewoon 10 is goed genoeg. Seconden of producten of iets dergelijks erachter was in ieder geval bij mij niet nodig. Ben ook een van de gelukkige winnaars

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door vipers Bekijk bericht
              Gewoon 10 is goed genoeg. Seconden of producten of iets dergelijks erachter was in ieder geval bij mij niet nodig. Ben ook een van de gelukkige winnaars
              Klopt helemaal. Je kan gewoon een getal invullen.

              mvg,
              Vulcan Europe
              Follow us @ Facebook & Twitter: vulcaneurope

              Comment


                Gewoon voor de zekerheid, hoor je nog een bevestiging mail te krijgen ofzo als je mee doet met de lopende prijsvraag? Heb al een stuk of 15 keer mee gedaan maar nog geen maitjes gehad. Wil voorkomen dat ik iets verkeerd doe oid en dan de hele tijd voor niks mee doe haha.

                Comment


                  Er staat als je hem invult op het gele vlak bedankt voor je deelname.

                  Als je dan wint krijg je een mailtje van Vulcan.

                  Comment


                    nee je krijgt geen bevestigingsmail. je krijgt wel een mailtje als je wint ( bij mij kwam die in ongewenst postvak)

                    Comment


                      Hoe kan dat nou ongewenste email zijn?

                      Comment


                        Haha oke bedankt voor de reacties in ieder geval Dan maar afwachten!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door kapiteinkonijn Bekijk bericht
                          Gewoon voor de zekerheid, hoor je nog een bevestiging mail te krijgen ofzo als je mee doet met de lopende prijsvraag? Heb al een stuk of 15 keer mee gedaan maar nog geen maitjes gehad. Wil voorkomen dat ik iets verkeerd doe oid en dan de hele tijd voor niks mee doe haha.
                          Zodra de gele bevestiging komt sta je in het systeem. Wat is je mail adres en je laatste deelname vraag? Dan controleer ik het voor de zekerheid

                          mvg,
                          Vulcan Europe
                          Follow us @ Facebook & Twitter: vulcaneurope

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door VulcanEurope Bekijk bericht
                            Zodra de gele bevestiging komt sta je in het systeem. Wat is je mail adres en je laatste deelname vraag? Dan controleer ik het voor de zekerheid

                            mvg,
                            Vulcan Europe

                            Ik krijg gewoon het gele blokje met bevestiging in beeld dus het zal gewoon goed zijn!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door kapiteinkonijn Bekijk bericht
                              Ik krijg gewoon het gele blokje met bevestiging in beeld dus het zal gewoon goed zijn!
                              Alleen nu moet het geluk nog aan onze zijde staan!

                              Comment


                                Ik heb zojuist een combibox gewonnen! Ben er hartstikke blij mee.
                                Dankjewel Vulcan, voor deze fantastische actie. En voor mijn collega-freaks: heel veel plezier en succes met de rest van de prijsvragen.

                                Comment

                                Working...
                                X