Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bella Ciao [Compound]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bella Ciao [Compound]

    Artikelnummer: 8062
    Artikelnaam: Bella Ciao
    Bruto Gewicht: 11.500 gram
    Netto kruitgewicht: 1.872 gram
    Aantal schoten: 144 schoten - COMPOUND
    Effectomschrijving: n.n.b.
    Max. tube diameter: n.n.b.
    Kartoneenheid: 1/1
    Adviesprijs:
    Prijs 2022: € 189,-
    Online t/m 24 december: € 159,-
    Freakprij: Vraag je lokale dealer

    O.a. te koop bij: St8mentvuurwerk.nl





    Wij danken GBV-WECO voor de informatie
    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.
    Laatst aangepast door Viva la Bang; 14 October 2022, 16:03.

    #2
    Mooi label.
    Brrrap, lekker knallen

    Comment


      #3
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door groningerpyro Bekijk bericht
        Mooi label.
        Inderdaad, precies in lijn met alle andere producten in deze lijn. Vette labels!
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #5
          wanneer komt hier een video van?

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door fascinating Bekijk bericht
            wanneer komt hier een video van?
            Ik verwacht dat ik deze film half Augustus online kan zetten.

            Comment


              #7
              De spanning stijgt... de informatie die eind juni op facebook gegeven is klinkt veel belovend!
              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20200718-183240_Facebook.jpg
Vertoningen:2
Grootte:241,6 KB
ID:	1579803

              Comment


                #8
                Deze als mysteriebox gekocht voor 50 euro. Ben dan ook wel erg benieuwd naar het filmpje!

                Comment


                  #9
                  Wow! Dat moet een lekkere verassing geweest zijn!. De uitwerking moet nog blijken maar ik heb er alle vertrouwen in dat st8ment weer een top bak geproduceerd heeft.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Dennie Bekijk bericht
                    maar ik heb er alle vertrouwen in dat st8ment weer een top bak geproduceerd heeft.
                    Niet om het een of ander hoor, maar ik ben wel heel nieuwsgierig waar jij deze opmerking op hebt gebaseerd ? Ik vond die lijn namelijk helemaal niet zo goed vorig jaar. Dit jaar zijn filmpjes wel weer veel belovend, maar het is wel afwachten naar productie materiaal
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                      Niet om het een of ander hoor, maar ik ben wel heel nieuwsgierig waar jij deze opmerking op hebt gebaseerd ? Ik vond die lijn namelijk helemaal niet zo goed vorig jaar. Dit jaar zijn filmpjes wel weer veel belovend, maar het is wel afwachten naar productie materiaal
                      Vermoed dat de producten die je vorig op een demo hebt gezien nog redelijk wat vocht bevatte.

                      Heb vorig jaar het nodige vsn St8ment in de straat gehad. Gelijk na ophalen 3 dagen in een kamer met de kachel op 25 graden om maximaal te kunnen drogen.

                      Presteerde naar mijn mening prima in de straat.

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                        Niet om het een of ander hoor, maar ik ben wel heel nieuwsgierig waar jij deze opmerking op hebt gebaseerd ? Ik vond die lijn namelijk helemaal niet zo goed vorig jaar. Dit jaar zijn filmpjes wel weer veel belovend, maar het is wel afwachten naar productie materiaal
                        Ik beoordeel obv de productie filmpjes van gbv weco. Ik vind die lijn juist heel mooi met een uitzondering daargelaten. (coloreado bijv. Vind ik wat flets overkomen)

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Dennie Bekijk bericht
                          Ik beoordeel obv de productie filmpjes van gbv weco. Ik vind die lijn juist heel mooi met een uitzondering daargelaten. (coloreado bijv. Vind ik wat flets overkomen)
                          Vond vorig jaar de coloreado ecnt goed presteren in de straat. Burst is prima. Heeft deze box de spreiding van een 25mm Evo blokje? Nee maar tempo maakt een hoop goed en in de freak over het algemeen voor scherpe prijzen te verkrijgen.

                          Niet de beste kwaliteit maar hier een filmpje afgelopen jaar in de straat

                          Comment


                            #14
                            Mooi filmpje MagicSjefke. Ik blijf erbij dat ik de coloreado iets minder vind overkomen maar daar staat dan indd weer een scherpe prijs tegenover.
                            Ik verwacht dit jaar zeker wel wat van st8ment uit te gaan proberen

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door vanderelst Bekijk bericht
                              Ik verwacht dat ik deze film half Augustus online kan zetten.
                              Kunnen we de film een dezer dagen online verwachten? Is tenslotte half augustus

                              Comment

                              Working...
                              X