Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bombas Blancas

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door vanderelst Bekijk bericht
    Het is een 35 shots fanshape, vorm op de foto is iets anders, film is kloppend.
    Echt een prachtig bakje! Heel origineel en goed uitgewerkt. Ik ben benieuwd naar de productie versie

    Comment


      #17
      Das een mooie! Die kan nog goed van pas komen dit jaar bij m'n project.

      Comment


        #18
        Zeker een mooie aanwinst in de st8ment lijn, die voor kwaliteit staat. Deze past daar prima tussen. Komt op film erg goed over.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Zeker één om in de gaten te houden!

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
            Zeker een mooie aanwinst in de st8ment lijn, die voor kwaliteit staat. Deze past daar prima tussen. Komt op film erg goed over.
            Hmm daar ben ik ik niet echt mee eens. Vorig jaar bij een demo toch flink wat producten mogen aanschouwen van deze lijn, samen met enkele EVO producten. Conclusie van mij, en ook van enkele andere aanwezigen was dat deze lijn toch best tegen viel en dat EVO er dik boven uit stak.
            Maar deze cake vind ik inderdaad zeer vet overkomen, hopelijk blijft dat zo na hem live te hebben gezien.
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #21
              Lijkt op de afbeelding niet echt op een waaier cake, maar vind hem wel erg vet! Prijs vind ik ook nog meevallen als advies!

              Comment


                #22
                Foto stond op de Facebook van st8ment
                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	FB_IMG_1603727790374.jpg
Vertoningen:1
Grootte:186,8 KB
ID:	1581452

                Comment


                  #23
                  Prachtig label zeg!
                  Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                  Comment


                    #24
                    Ben erg benieuwd naar de straatfilms van deze! Van wat ik tot nu toe heb gezien van de statement lijn ben ik een beetje terughoudend in gelijk enthousiast worden. Maar het concept is in ieder geval gaaf, evenals het label inderdaad.
                    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                    Comment


                      #25
                      Interessant deze ja!

                      Comment


                        #26
                        Heel gaaf effect! Hier ga ik nog naar op zoek tijdens de verkoopdagen.

                        Comment


                          #27
                          Is deze cake nog niet stiekem ergens geschoten? Ben erg benieuwd hoe het volle witte ghost effect tot zn recht komt!

                          Heb deze toch nog ergens op een wensenlijstje staan, maar wil m eigenlijk wel eerst zien. Wie heeft deze al besteld, of wil dat nog gaan doen?

                          Comment


                            #28
                            Prijs 2022: € 49,99
                            Online t/m 24 december: € 39,99

                            Comment


                              #29
                              Ik vond dit echt een prachtige cake. Mooie tails, goede stijghoogte, en een mooie straat verlichtende lichtintensiteit van het plum effect. Top!
                              Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

                              Comment


                                #30
                                Dit product is uit het assortiment. Nieuwe versie vanaf 2023; art. 8039 Bombas Blancas.

                                Comment

                                Working...
                                X