Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bandidos [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Straatvideo van een van deze cakes gevonden. Ziet er wel goed uit, maar in vergelijking met de andere 19sh assortimenten toch wel een beetje aan de prijs.

    Comment


      #32
      Prijs 2022: € 129,-
      Online t/m 24 december: € 99,-

      Comment


        #33
        Dit product is uit het assortiment.

        Comment


          #34
          Is dit een gekooide set cakes?

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Adnoctum Bekijk bericht
            Is dit een gekooide set cakes?
            Zou je bijna zeggen van wel aangezien ze bijna 500 gram per cake bevatten. Maar hoezo de vraag, is dat om te kijken of er meer gekooide producten worden afgekeurd dan ongekooide ?
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #36
              Nee ik heb de set aangeschaft en was benieuwd of ie gekooid was waardoor ze wellicht een betere burst zouden hebben dan een ongekooid product.

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Adnoctum Bekijk bericht
                Nee ik heb de set aangeschaft en was benieuwd of ie gekooid was waardoor ze wellicht een betere burst zouden hebben dan een ongekooid product.

                Sorry, deze zijn helemaal niet afgekeurd, daarom mijn reactie.. excuses

                Waar aangeschaft en voor welke prijs, ik zoek nog een assortiment erbij namelijk.
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  #38
                  Bij vuurwerkwereld in Woerden zijn ze verkrijgbaar

                  Comment


                    #39
                    Ik meen mij te herinneren dat dit product een kooi heeft, in iedergeval presteerde ze erg goed!
                    Een vriend van mij heeft deze afgelopen jaar meegenomen (3 cakes van 4) en vond ze erg goed overkomen.
                    The final ignition

                    Comment

                    Working...
                    X