Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hier mijn vergelijking met 17 soorten Thunderkings.

    Comment


      Welke Singleshot was het beste? In de toekomst misschien een nieuw topic helaas.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        Ik steek dit spul al jaren niet meer af maar een eventueel verbod op singleshots is puur te danken aan YT kanalen waar te zien is op welke wijze ze misbruikt kunnen worden.

        Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
        Welke Singleshot was het beste? In de toekomst misschien een nieuw topic helaas.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
          Ik ga di jaar weer een vergelijk maken/filmen met 17 soorten.

          [ATTACH=CONFIG]43179[/ATTACH]
          [ATTACH=CONFIG]43180[/ATTACH]
          die detonator was echt goed vond ik altijd

          Comment


            Ik had dit jaar de Extreem Thunderking, geen idee van welk merk. Ik denk Rubro Vuurwerk. Deze waren schandalig slecht en gevaarlijk. Zaten per 50 in een doosje waarvan er denk ik maar 20 goed gingen. De knal op de grond was soms al te hard voor de buis waardoor die gewoon al uit elkaar knalde. Dat gebeurde echt veel te vaak. Knallen in de lucht waren zacht, maar ze knalde vaak halverwege de 2e verdieping al.
            Daarna 10 pakken Poooof! van Triplex gekocht, deze werden geïmporteerd door Broekhoff Vuurwerk. Deze knallen erg goed, constant en zonder problemen. Kosten wel 3 euro per 4 ongeveer. Maar voor kwaliteit betaal ik graag meer. Heb er nog een paar pakken van over.

            Comment


              Ik vond de Zena Shell kit erg goed, lekker hard hahaha

              Comment


                Vond de zena shockies ook wel prima te doen dit jaar

                Comment


                  Knock down 2013 en thunder air bombs BE knalden het hardste, gevolgd door de asian thunder bulkpack.
                  -FireworksHolland-

                  Comment


                    Dub bum shocks op nummer 1! Daarna de double bangs(?) van de Aldi duitsland mooi effect! Daarna de Sick6 (batch 2016)

                    Comment


                      Kleine single shot: absoluut de Detonator!!
                      Grote single shot: The Junk pfff machtig spul. Helaas niet meer te vinden. Need a karton!!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door BENZ Bekijk bericht
                        Kleine single shot: absoluut de Detonator!!
                        Grote single shot: The Junk pfff machtig spul. Helaas niet meer te vinden. Need a karton!!
                        The Junk schijnt dit jaar weer terug te komen en gewoon in 50mm. Staat in het verslag van Vuurwerkmania.

                        Happyyyyyyy

                        Comment


                          De Color Thunderking Titanium Salute van Salon Roger . Persoonlijk een van de betere nieuwkomers van afgelopen jaar. Knal was zeer hard

                          Comment


                            De color thunderking van salon Roger was inderdaad zeer goed, knalde de dumbum 30mm er flink uit !
                            Kruitkoorts !

                            Comment


                              hierbij een filmpje van de color thunderking

                              Kruitkoorts !

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door De Knalknapen Bekijk bericht
                                hierbij een filmpje van de color thunderking

                                Heb gelukkig nog een aantal doosjes liggen !!!

                                Comment

                                Working...
                                X