Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    gaan die dragon thunders even hard als die broekhoff dingen?

    Comment


      Naar mijn mening wel . Heb hier wat doosjes van 2015 mooie zilveren tail en een flinke knal.
      Even a broken clock is right twice a day.

      Comment


        Even een snelle vraag, heb 1 grote single shot liggen van pangu waarvan 1 bombette los zit, ik kan hem heen en weer bewegen door de buis? Kan ik deze gewoon afsteken?

        Comment


          Ja volgens mij valt dat ding gewoon naar beneden als je hem recht op zet. Heb ze zelf ook en ze zijn nogal groot

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door joeyjoey Bekijk bericht
            Ja volgens mij valt dat ding gewoon naar beneden als je hem recht op zet. Heb ze zelf ook en ze zijn nogal groot
            thx klopt ja, steek ze toch aan met een torch in een projectje dus moet goed komen.

            Comment


              die kleine thundertubes nog 5 pakjes van meegenomen, maar gaan toch nog verrekte hard. Goede dingen. Knallen ook niet te laag zoals je bij die oude zag. Die maddogs zijn het gewoon niet.

              Comment


                Heb er drie getest.de maddog thundershock van cafferata,de Thunderking van Broekhoff en de shockmania van Wolff en de Decibull shocks,en vindt de laatste er wel bovenuit komen.
                http://youtube.com/user/ broodje pyro

                Comment


                  Ik heb gisteren 4 singleshots getest: Mad-Dog Thundershock, Bulkpack Thunderking Broekhoff, Sick 6 2014 versie en de Asian Thunder DeLuxe Bulkpack.


                  Van slechtst tot best:

                  4: Broekhoff Thunderking (Teleurstellend, terwijl velen hier op het forum positief waren en hem vergeleken met de Mad-Dog, Sick 6 etc, maar hij kwam niet eens in de buurt, de Jumbobox Thunderking van Rubro gaat nog harder en de Decibull Thunderpack schijnbaar ook)
                  3: Mad-Dog (close call met de Sick 6, maar toch iets zachter)
                  2: Sick 6 (iets harder dan de Mad-Dog + de mine en sier)
                  1: Asian Thunder (Knalde alle Thunderkings die ik tot nu toe heb gehad eruit, echt een topper)

                  Comment


                    Hier vallen de broekhoff bulk ook tegen, sick 6 erg goed. Mad dong niet getest

                    Comment


                      sick 6 2 jaar gedroogt mooie klap silver red zeer dof en hard.
                      thunderking bulkpack voordelig klein mooi ti boeket en goed hard een budget topper.
                      red basterds wisselend 1 hard en laag ander hoog en zacht

                      Comment


                        Thunded smokes gingen bij mij loeihard. Soms wel wat gevaarlijk met bombettes die knapte op de terugweg naar beneden

                        Comment


                          Bij mij toch weer de Binkies, samen met de Royal Thunder Smoke die het hardst gaan

                          Comment


                            Grootste boeket flashing thunder van schuurmans!

                            Comment


                              Tunderking van Rubro (rode) verruit het hardst van de thunderking en thunder Queen van pyromeister. Thunderking van katan (2014)komt ook niet in de buurt

                              Comment


                                Maddogs, erg goed!!

                                Comment

                                Working...
                                X