Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Royal Artillery

    Ik had 2 voor 7,50 geloof ik
    Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

    Comment


      Ach je hebt er zoveel. Je zou er een superverzameling mee kunnen opbouwen.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
        Ach je hebt er zoveel. Je zou er een superverzameling mee kunnen opbouwen.
        Klopt, ik ben al een paar jaar aan het verzamelen. Komen steeds meer bij en de vegelijkings video wordt steeds langer. Dit jaar weer een nieuwe film natuurlijk.
        http://www.youtube.com/c/ReVerser

        Comment


          Had dit jaar de Jumbo Box 80 stuks van Rubro en ben erachter gekomen dat deze even hard knallen als de Asian Thunder.
          Wel zit er vrijwel geen effect bij maar om te knallen prima dingetjes!

          Comment


            Had dit jaar ook de thundershock van decibull. Mooi dingen met lekkere knal wat je niet verwacht voor die kleine dingen.
            http://www.youtube.com/c/ReVerser

            Comment


              De grote waar 4 st in zitten, Goede knal met grote effect, effecten zijn wel anders, denk dat deze gemixt was, 1 pakkie afgestoken, waarvan 2 dezelfde effect
              Oorspronkelijk geplaatst door Tunderking Bekijk bericht
              zou het ook graag willen weten hoe de knal ( sier effect ) was. en dat ze te vergelijken zijn met bijvoorbeeld de kung fu.
              www.rowyvuurwerk.nl

              Comment


                Dit jaar de Thunderking van Katan ook 4 in een pakje en moet zeggen dat ze mij niet tegenvielen.

                Comment


                  Had dit jaar 3 soorten: De Thunderking 2.0, Decibull Thunderbox en de Shocks van Wolff (50 voor 10 euro). Knalde allemaal erg goed maar de Thunderking 2.0 had ook nog eens een mooie zilveren staart en ti boeket

                  Comment


                    Asian thunderking maar dan in verpakking van weco corsair, man wat gingen ze hard dit jaar.
                    Ik heb ze naast een ouderwetse binkie gezet maar die asian thunder ging er met gemak overheen, hele goeie batch dit jaar
                    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                    Comment


                      ik kan ze nergens vinden in de buurt van Utrecht.
                      Weet iemand toevallig een verkooppunt?

                      Comment


                        Het gaat over de binkies*

                        Comment


                          Ik verwacht dat deze winkel er wel mee gaat komen:
                          Witte Vuurwerk Eemnes is de grootste vuurwerkwinkel van heel het gooi en omstreken. Witte Vuurwerk is niet alleen een verkoop winkel, maar ook importeur van Entlightenment vuurwerk. Witte vuurwerk heeft kwaliteitsproducten!
                          Raaddebom.nl

                          Comment


                            Vind de bulk van maddog erg goede singles.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                              Vind de bulk van maddog erg goede singles.
                              Vorig jaar had ik ze voor 20 euro en het jaar daarvoor voor 15 euro. Helaas dit jaar voor 30 euro en dat vind ik het niet waard.

                              Comment


                                Waarschijnlijk dat dan ook The Junk van Vuurwerkmania na O&N hier neergezet kan worden. Als die presteert zoals op het filmpje, heb je een prachtige single shot. En voor 4,99 euro (ik betaalde 3,50 euro) zeer betaalbaar.

                                Comment

                                Working...
                                X