Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    duro en fuego van wolff

    Comment


      Voor mij toch standaard de *Asia Thunders* wel jammer dat er enkele weigerden of zelfs 2 seconde later klapte, volgens mij een beetje link.
      Tevens heb ik de Royal knock down gekocht dit meer omdat de prijs spot gekoop was. Voor mij een topper zowel de knal als financieel.
      De Thunder smoke vind ik persoonlijk een mooie afwisseling voor in het daglicht, altijd een aanrader.
      Dit is mijn mening over de toppers onder de *singel shots*.
      Kijk eens op: www.youtube.com/VuurwerkArchief

      Comment


        Asian Red was het hardst

        Comment


          Dit jaar 7 pakjes Sick6 gehad, allemaal afgegaan in de lucht en geen weigeraars gehad. Ook zat er goed harde knal. Voor mij nog steeds de beste.

          Comment


            De Thunderking van Katan is voor mij nu van de eerste plaats gestoten door de Royal Knock Down.
            Man oh man wat gaan die krengen hard!!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
              De Thunderking van Katan is voor mij nu van de eerste plaats gestoten door de Royal Knock Down.
              Man oh man wat gaan die krengen hard!!

              Komend maar weer iets meer flash erbij in stoppen....

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
                Komend maar weer iets meer flash erbij in stoppen....
                Zitten die van jullie niet al aan de max van 2gram?.
                Zo niet... gooi um dan maar gouw vol tot de max

                Comment


                  Nee, geen enkele single-shot zit aan de maximale flash-inhoud voor zover bekend Zie dit topic http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...n-single-shots
                  The 31st of December..

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
                    Komend maar weer iets meer flash erbij in stoppen....
                    Neee, gewoon een enkelshots maken van die junior jack tubes.

                    Lijkt mij een veel beter plan.

                    Noem hem maar de junior blaster.

                    Dan koop ik direct 3 karton van die dingen.
                    http://www.youtube.com/c/ReVerser

                    Comment


                      ook dit jaar heb ik weer verschillende singleshots vergeleken, ben toch wel een beetje een singleshot fan geworden. ik heb dit jaar 26 verschillende singleshots vergeleken. Ook singleshots bewaard van vorig jaar, zoals de binkie. Ik lees nu dat de royal knock down het erg goed deed, jammer genoeg heb ik die niet gehad. zal proberen deze volgend jaar wel in handen te krijgen. Maar al met al een goede vergelijking dacht ik zo.

                      Comment


                        Maar at zijn nu je bevindingen, wat is je top 3 vanaf beeld door ons moeilijk te bepalen.
                        Mooi test.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                          Maar at zijn nu je bevindingen, wat is je top 3 vanaf beeld door ons moeilijk te bepalen.
                          Mooi test.
                          de whistling thunder queen komt sws in de top 3, nadeel is wel dat hij wat duurder is dan de rest. ook de black smoke singleshot is een topper. en als goedkope singleshot zou ik nemen: de ferro thunder, komt een hele goede knal van af en omgerkend 2,50 voor 6 euro vind ik niet duur. en als je vooral s avonds stookt zou ik de flashing thunder xl van schuurmans nemen, 10 voo 2,50 is een geweldige prijs, er komt ook nog eens een mooi boeket vanaf en een redelijke knal

                          Comment


                            vergeet de thunderking 2.0 niet jongens , die gaat ook errrrug hard

                            Comment


                              De Ghost King was voor mij een mooie verassing Geen knal maar een hele lange 3-traps fluit!

                              Comment


                                Ik ga ook voor de ghost king,blijft en geweldig ding.
                                Omstanders komen ook vaak even kijken wat dat nou precies was.
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X