Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpatje Bekijk bericht
    Ik denk dat de riot van zena belgie een van de hardste singelschot mortiettjes is
    De Riot van Original Fireworks is een product dat alleen in België is toegestaan. In Nederland dus niet, en dit topic staat geplaatst in Nederlands vuurwerk algemeen. Dus deze singleshots vallen buiten de boot.

    Comment


      Asian Thunder, sowieso.
      Dat zijn denk ik wel een van de hardstre welke te krijgen zijn.

      Die van de halfords zijn trouwens ook erg goed, denk nog wel harder dan de asian thunder!
      Ja, die van halfords heet de flower thunder. Dit was zeer zeker een van de beste singleshots die ik ooit heb gehad. Alleen de whistling thunder queen van katan was iets beter.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
        De Riot van Original Fireworks is een product dat alleen in België is toegestaan. In Nederland dus niet, en dit topic staat geplaatst in Nederlands vuurwerk algemeen. Dus deze singleshots vallen buiten de boot.
        Jammer, dan worden ze nat

        Thunder Flower van Knalfords? Eens even zoeken...

        Comment


          Idd de Flower Thunder van BKV. Da's een goeie Single Shot.



          December Will Be Magic Again!!

          Comment


            Vorig jaar heb ik er een aantal verschillende getest om een vervanger te vinden voor de binkies die hier in de wijde omgeving niet meer te krijgen waren.

            vooral de Asian Thunders klapte lekker, en de Chooets zijn ook van goede kwaliteit. de Chooet vond ik vooral savonds leuk met die gekleurde mine en een vrij groot boeket, knallen net een tikje zachter als de Asians maar het verschil is klein..

            Dit jaar eindelijk weer binkies! hopelijk knallen ze weer als vanouds. laatste jaar dat ik ze had was 2010 geloof ik, toen knalde ze echt duidelijk harder dan de rest

            Comment


              Ik ga voor de Herlat Flower Power.
              Gelukkig 2024!

              Comment


                Bij gebrek aan Binkies of andere zijn voor mij de asian thunders het best. 3 bulkpakjes. Mn buurtjongetje gaat zich daar ook wel mee vermaken haha.
                Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                Comment


                  Bij de boerenbond leverde ze nu de thunderkings van Katan. Naar wat ik gehoord heb gaan die goed hard met een ti-boeketje

                  Comment


                    Ferro thunder vanochtend getest. Hele goeie knal voor die prijs. Zeker een aanrader

                    Comment


                      De Binkies die ik gekregen heb zijn van productiejaar 2010. Die gingen goed dus maak me geen zorgen. Tevens, de Asian Thunders, Whistling Thunder Queens en Thunderkings van Katan en de Sick6 gaan allemaal goed hard.

                      Comment


                        katan thunderking, super dingen goedkoop en mooie harde knal met ti-boeketje! mijn broertje heeft de bulkpack van vuurwerktotaal, zijn ook erg goed met een bijna even harde knal als de katan maar een mooi boeketje sier.

                        Comment


                          Heb net Royal Knockdown aan het werk gezien. Een stijger met stip.
                          December Will Be Magic Again!!

                          Comment


                            Ben benieuwd, die heb ik ook gekregen ter vervanging van de thunderking van rubro.

                            Comment


                              Iemand "Het Westen Thunder" al in handen gehad?

                              Comment


                                Zal morgen eens een paar pakjes halen .
                                Maar denk dat het omgelabelde singleshots van gbv zijn.
                                De goedkopere variant.
                                Even a broken clock is right twice a day.

                                Comment

                                Working...
                                X