Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkgekkie Bekijk bericht
    Ik had dit jaar flower thunders en thunderking basic van broekhoff. Vond de flower thunder een lekkere knal hebben! Maar een vriend van me had van zena de sick 6, en die hadden een leuk effect dus die worden het volgend jaar!
    Dus mij stem voor dit jaar: flower thunder...
    jah een maat van mij had ze ook.
    vond hem helemaal geweldig, mooie mijn en een goed boeketje, mooi voor in de avond

    Comment


      De binkie is dit jaar de koppositie af moeten staan aan de whistling thunder queen welke duidelijk hoorbaar harder gaat.Minpuntje is wel de prijs zeker bij grote hoeveelheden kost het je een flinke duit.
      https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

      Comment


        sick6, voor 1,95 heb je een TOP single shot (6 stuks)
        Vuurwerk, steeds verassend altijd voordelig!

        Comment


          De binkie en de ss van Bon vind ik erg goed qua knal *binkie* en TI+knal *dragon thunder*

          Qua sier overstijgt de thunderking meter ALLE anderen.

          Comment


            De sick6 ging bij mij over de AT heen en deze gingen allebei over de Thunder King van pyropower heen, dus volgend jaar wordt het minstens een kartonnetje sick6!

            Comment


              Ik was ook zeer verrast over de Sick6 en die staat bij mij nu met stip op 1 gevolgd door de Asian Thunders. Die van Bon heb ik helaas niet gehad en/of gezien...
              www.huismanvuurwerk.nl

              Comment


                Ik had dit jaar een paar verschillende singelshots.

                Stipt op nummer 1 Binkie veel doffere knal dan alle andere.
                Zeer verrast was ik over de Sick6 harde knal leuk effect.
                En ik had ook voor het eerst een pakje rebel leuke afwisseling met zo felle fluit en nog een redelijke knal.

                Comment


                  Sick6, voor die prijs de mooiste en hardste single shot van 2011-2012.

                  Toppers!

                  Comment


                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    Kijk en vergelijk, vond de monster en de binkie gelijk knallen!
                    Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

                    Comment


                      Dit jaar hadden we ook weer een aantal single shots. De beste vond ik persoonlijk de Whistling Thunder Queen van Katan Vuurwerk, wat knalde die goed zeg. Daarna de Monster en inderdaad de Binkie, die knalde gelijk aan. Met kop en schouders de slechtste; Thunder Attack van Bonfireworks.

                      Comment


                        Monsters !

                        Comment


                          die van weco knalden het hardste maar hadden amper sier, ze knalden vaak niet op de kop oid.
                          http://www.youtube.com/user/DieTaskforceFlapoor

                          Comment


                            De hardste van Nederland, dat mag gezegt worden,

                            Whistle thunder queen van katan, zonder twijfel.

                            Wel aan de prijs

                            Comment


                              Geef mij maar monster of binkie, de knal luid even hard vind ik.
                              Rebel is voor mij ook waard, mits je deze voor een goed koperen prijs mee krijgt
                              Kijk eens op: www.youtube.com/VuurwerkArchief

                              Comment


                                De Whistle Thunder Queen, een harde fluit met daarna een knal harder dan een Binkie + een Titanium boeket!

                                Ook vind ik de Katan Thunderking heel leuk, deze heeft een knal + Titanium boeket. Ze knallen overigens wel laag, maar daardoor komt de knal ook goed over!

                                Comment

                                Working...
                                X