Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heb nooit veel Single-shots gehad, maarja, ik vond de Asian budget line single shots wel hard knallen
    Harder dan de aftershock thunder iig

    Comment


      binkies en asians verschilden in mijn oren niet heel veel. alleen de binkies gaan iets hoger, maar op de grond gaan ze wel iets harder.
      chooet shock vond ik zelf mooi boeketje geven en een lekkere knal! en geen weigeraars gehad! mooiste kleine singelshotjes vind ik.

      Comment


        ik had thunder shocks van cafferata voor 2 euro per 6 bij benfried gekocht!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door pim-vuurwerk Bekijk bericht
          ik had thunder shocks van cafferata voor 2 euro per 6 bij benfried gekocht!
          Omdat het daar een aanbieding is, en het bij elkle winkel verschilt behandelen we adviesprijzen van de importeur!
          "I came in like a crackling ball."

          Comment




            Importeur: Hardix
            Richtprijs: 3,95
            Per doos: 6

            Verder is de adviesprijs van de Asian Thunders 6,95 toch?

            Comment


              Ik vond de Lord of Thunders van Mercurius dit jaar echt bij de top van de single shots horen man wat een mooie dingen zijn dat...

              Comment


                der moet er nog eentje bij jongens

                thunderking van LESLI

                tom
                DarkSoul is soms een inspiratierover!

                Comment


                  Uhm, mod de topic maker is gebanned maar er moeten wel dingen aangepast worden in de post. Misschien dat jullie de post kunnen kopieëren, sticky kunnen maken en aanpassen?
                  "I came in like a crackling ball."

                  Comment


                    Die Black Burst van wolff is echt slecht, hij schoot omhoog maar ontplofte helemaal niet, niet bepaald veilig in ieder geval.

                    Comment


                      iemand ervaring met de thunderking van herlat?
                      Heb vernomen dat deze nu is verbetert en een ti-boeketje heeft!
                      kon het juiste toppic niet vinden.
                      iemand ?

                      Comment


                        Ik heb afgelopen jaar de binkie,asian thunder/flashing thunder, thunder king gewoon en de 'budget'thunderking gehad(Beide broekhoff). Hiervan was binkie duidelijk het hardste! De flashing thunder (wat dus een omlabeling van asian thunder is, deze is namelijk van weco) was hierna toch wel de meest in de buurt komende single shot. De slechtste was de budget thunderking, maar wel te verwachten met een prijs van 7,50 voor 24. En ook deze knalden opzich nog aardig. De gewone thunderking is de middenmoot en vind ik sinds dit jaar toch te duur om te kopen aangezien de flashing thunders het overtreffen.
                        Hierbij mijn ervaring!

                        Theking

                        Comment


                          De thunder king is aan gepast zoals ik op vele filmpjes heb gezien.
                          Over de knal... zijn de meningen verschillend.
                          iemand deze gehad?
                          En worden ze ook zo in BE verkocht?

                          hier een filmpje van Yugiohuplouder.

                          + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                            iemand ervaring met de thunderking van herlat?
                            Heb vernomen dat deze nu is verbetert en een ti-boeketje heeft!
                            kon het juiste toppic niet vinden.
                            iemand ?
                            De 2010 editie heeft een ti-boektje.
                            Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.

                            (filmpje is niet van mij)
                            dit filmpje is van 7juli 2011.
                            dus de nieuwe editie heeft een ti-boeketje.

                            edit: je was me al voor

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                              iemand ervaring met de thunderking van herlat?
                              Heb vernomen dat deze nu is verbetert en een ti-boeketje heeft!
                              kon het juiste toppic niet vinden.
                              iemand ?
                              Zoals al bevestigd is hebben ze inderdaad een ti-boeketje heb toevallig nog een leuk filmpje (helaas met iphone4 gefilmd) waarin een reeks van verschillende single shots de lucht in gaan, zie hier:

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                              en

                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                              Binkies zijn nog steeds mijn favoriet (kwa prijs, knal en kwaliteit) maar ook de asian thunders en aftershocks zijn niet verkeerd.

                              Comment


                                zo te horen knallen die van herlat voor geen meter!
                                Binkie overheerst duidenlijk!

                                Comment

                                Working...
                                X