Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heeft iemand toevallig Rebel gezien/gehoord op een demo??
    [B][I]Nog even tot de dag der dagen!![/I][/B]

    Comment


      Zijn de Knock Out's goed qua knal?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door richhard Bekijk bericht
        Zijn de Knock Out's goed qua knal?
        Vorige jaar ging er een autoalarm af toen ik een Knock Out afstak.

        Maar ik woon ook in een blok waar het heel erg galmt, maartoch, harde knal naar mijn mening.

        Comment


          Ik ga gewoon voor de Lord of Thunder van Mercurius gaan gewoon goed hard.
          Kaboemskie!

          Comment


            Ik heb de goedkope thunderking pyro, knallen best wel hard..

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door JornC3 Bekijk bericht
              Ik heb de goedkope thunderking pyro, knallen best wel hard..
              Alleen wel een nadeel dat vorige jaar bij mij sommige het gewoon niet, of heel slecht deden.. Maarja, voor die prijs...

              Comment


                voor degene die benieuwd zijn naar de detonator hier een filmpje.
                Maar ik denk dat het een gemiddelde knal is ;) En een boeket heeft het eigenlijk niet echt :P

                Comment


                  Ik haal dit jaar 22 doosjes thunderkings van pyro power bevallen elk jaar goed dit jaar ook een megapack thunderking basic en 18 stuks flowerthunder

                  Comment


                    De beste "Thunderking" is gewoon de thunderking van pyropower er is geen andere thunderking... de beste singleshot is denk ik wel de binkie, alleen we moeten het nog zien, misschien doet de chooét shock het ook goed? Achja, ik heb ze toch beide
                    Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

                    Comment


                      Ik weet dat het laat is maar ik vond er nog een.

                      het is gewoon een nederlandse single shot met sier


                      http://vuurwerkrapport.nl/Forum/index.php?/topic/241-469singleshot-black-shock/
                      [B]WARNING[/B]The following factors affect the stability of an explosive

                      Comment


                        Mijn single shots voor dit jaar:

                        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                        Comment


                          Ik heb vandaag de bombettes uit een Chooêt mega schock, asian thunder, thunderschock xxl (schuurmans) Getest. De bombettes eruit gehaalt en
                          ieder voorzien van een lont. Ze gaan kwa knal even hard. alleen
                          het sier verschilt ( wo give a shit)
                          Ik ben zeer tevreden over de knal op de grond.
                          De knallen zijn iets harder dan die van een bombero. Maar dan moet je wel de bombettes uit de mortier halen en los op de grond afsteken.

                          Omdat schuurmans erg duur is en de knal net zo hard is van een asian thunder, thunderking en choeet mega schock kan je beter kiezen voor een bullpack van GVB of choeet mega shock voordeel verpakking.
                          Laatst aangepast door darkwintucker; 30 December 2010, 20:28.

                          Comment


                            Ik heb de volgende afgestoken:
                            - Detonator
                            - Rebel
                            - Thunder King (2008 versie)
                            - Asian Thunder
                            - Binkie
                            Voormij zijn de Asian thunder en de binkie duidelijk de hardste.

                            Comment


                              een aanrader zelf vind ik de tunderkingmeter van pyrostar. hele grote boeketten. veel mooier als asian thunders(getest) alleen de knal is iet sminder dan de asian thunder.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door boomingmartino Bekijk bericht
                                Ik heb dit jaar de Flower Thunder, hoop dat ze een beetje kunnen concurreren met de Binkies.
                                Ik was er erg tevreden over
                                BredaBomBoys B³

                                Comment

                                Working...
                                X