Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Knock Out is ook niet de beste, maar weet je nu al dat de Rebel beter is?

    Comment


      Ik zat te denken aan deze...

      https://www.vuurwerkexpert.nl/upload...mbs/675_gr.jpg

      6,95 euro voor 24. Zeer goedkoop dus.. maar als het niks is heb je er weinig aan...

      wou 3 pakjes kopen, of 4.

      Comment


        lijken mij net zo klein als de thunder king van pyro zal wel niet de hardste singel shot zijn maar voor zoon prijs ok niet egt een miskoop
        :bye:

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
          ik weet wel die gaan behoorlijk lekker.Rood voetje is rode tail groen voetje groene tail en dan een knal met 3 ballen.
          dus ze zijn het geld waard, en hebben een goede knal?

          Comment


            Weet iemand of de shock harder is dan de Black Burst?, of andersom?
            Ik hoop dat jullie het weten.

            Comment


              Weet iemand of de shock harder is dan de Black Burst?, of andersom?
              Ik hoop dat jullie het weten.

              Comment


                van mij hoeven ze niet het hardste te gaan
                ik heb gewoon 6 bulk pack thunderking basic
                7 euro per 24 is niet echt duur;)

                Comment


                  wat is julie ervaring met de flower thunder ?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Joren3 Bekijk bericht
                    Ik zat te denken aan deze...

                    https://www.vuurwerkexpert.nl/upload...mbs/675_gr.jpg

                    6,95 euro voor 24. Zeer goedkoop dus.. maar als het niks is heb je er weinig aan...

                    wou 3 pakjes kopen, of 4.
                    Wow, link van de site waar ze op worden verkocht?
                    is écht goedkoop!!

                    Comment


                      Ik heb dit jaar maar voor de detonators gekozen, gewoon de originele prijs van 6 Stuks voor 3,50 zoals eigenlijk elke singleshot uit deze categorie moet kosten, hij is nieuw op de markt dus de verwachtingen zijn hoog!
                      "I came in like a crackling ball."

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door zwarteadelaar Bekijk bericht
                        wat is julie ervaring met de flower thunder ?
                        goede, harde knal.
                        boeket is hetzelfde als de thunderking;)

                        Comment


                          Bij Zena (NL) verkopen ze 1,5 inch single shots 0.o die lijken mij een van de hardste ;) En een mooi effect!

                          Maar sinds wanneer zijn deze dingen legaal? En ze verkopen daar ook Bermuda driehoeken, in NL, is dat ook nieuw?
                          Oud en nieuw is alweer voorbij. Ik kan niet wachten op de volgende!

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door 333deejay333 Bekijk bericht
                            Bij Zena (NL) verkopen ze 1,5 inch single shots 0.o die lijken mij een van de hardste ;) En een mooi effect!

                            Maar sinds wanneer zijn deze dingen legaal? En ze verkopen daar ook Bermuda driehoeken, in NL, is dat ook nieuw?
                            Grotere singleshots (tot 2"/50mm en een inhoud van max. 50 gram) zijn al vrij lang legaal in NL.
                            Die bermuda's zijn wel nieuw in NL ja, maargoed, daar zit blackpowder in, en zullen dus wel in het niet vallen bij de flash-varianten.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Japper Bekijk bericht
                              Weet iemand of de shock harder is dan de Black Burst?, of andersom?
                              Ik hoop dat jullie het weten.
                              Black burst vond ik tegenvallen ik weet bijna zeker dat een shock harder gaat. De bluckburst is trouwens een stuk goedkoper ik betaalde 2 jaar terug 1,50 per pakje voor dat geld waren ze redelijk...

                              ... Weet alleen de prijzen in jouw buurt niet

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door PalmPistil Bekijk bericht
                                Grotere singleshots (tot 2"/50mm en een inhoud van max. 50 gram) zijn al vrij lang legaal in NL.
                                Die bermuda's zijn wel nieuw in NL ja, maargoed, daar zit blackpowder in, en zullen dus wel in het niet vallen bij de flash-varianten.
                                Erg jammer dat ze zulke 2" single shots niet apart verkopen, single shots zijn vaak mijn favoriete stukje vuurwerk in de grotere pakketten.
                                Komt waarschijnlijk omdat ik 3 jaar terug een erg mooie singleshot had, zat toen bij een pakket met allemaal kleine fonteintjes en comet-cakes.

                                Comment

                                Working...
                                X