Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    the junk...dat was een lekkere dikke dreun met nog een mooi boeket ook.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door MvdV Bekijk bericht
      De laatste twee lege cellen/rijen heb ik verwijderd, deze zijn niet uitgevoerd. De laatste rij was puur bedoeld om een eerlijke vergelijking te krijgen. Aangezien de lift/kruit verschillend is en je geen vergelijking kunt maken in (dB) knal. Om eerlijk te zijn ontlopen ze elkaar niet heel veel per knal (wat ik oudjaarsdag afgestoken heb), dat zal ermee te maken hebben dat de ene hoger in de lucht knalt als de andere. In vergelijking met carbidschieten zijn deze knallen net trektouwtjes. (het is maar wat je gewent bent )
      IK snap best als je een onderzoekje doet en je het goed wil doen je die rij toevoegt. Maar je bent geen onderzoeker met een test terrein tot je beschikking en stookt dus gewoon in de straat. Niks mis mee bedoel buiten is tenslotten de juiste plek voor onze hobby.

      Wat wel beetje jammer is waar denk 90% zich hier schuldig aan maakt is keihard roepen geen verbod geen verbod etc. singleshots mogen nooit verboden worden single shots zijn heilig etc etc. vervolgens de eerste de beste singleshot die ze vast hebben gaan ze onderste boven of over straat knallen. Dat is nou net de reden dat men zegt die dingen moeten verboden worden. Dan wil jij als fanaat een vergelijking maken daar is niks mis mee maar dan ga je wel juist dat mee willen nemen in je vergelijking. Zijn altijd figuren die zelf nog niet hadden nagedacht en na het lezen van dit de singleshots door de straat jagen en zelf geen iq hebben om te bedenken dat dit niet de bedoeling is. Al is het er maar 1 elke pino is teveel
      365 days a year pyromaniac

      Comment


        Aangezien de grote single shots er uit gaan lijkt het me wel leuk om meer 1.2 inch single shots setjes te zien zoals de 1.0 van Zena.

        Comment


          Met 1.2" kun je echt een hoop als je de tube langer maakt. Maar mag maar 25 gram in natuurlijk. Desondanks..
          Laatst aangepast door Pyrohond; 4 January 2020, 18:06.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
            IK snap best als je een onderzoekje doet en je het goed wil doen je die rij toevoegt. Maar je bent geen onderzoeker met een test terrein tot je beschikking en stookt dus gewoon in de straat. Niks mis mee bedoel buiten is tenslotten de juiste plek voor onze hobby.

            Wat wel beetje jammer is waar denk 90% zich hier schuldig aan maakt is keihard roepen geen verbod geen verbod etc. singleshots mogen nooit verboden worden single shots zijn heilig etc etc. vervolgens de eerste de beste singleshot die ze vast hebben gaan ze onderste boven of over straat knallen. Dat is nou net de reden dat men zegt die dingen moeten verboden worden. Dan wil jij als fanaat een vergelijking maken daar is niks mis mee maar dan ga je wel juist dat mee willen nemen in je vergelijking. Zijn altijd figuren die zelf nog niet hadden nagedacht en na het lezen van dit de singleshots door de straat jagen en zelf geen iq hebben om te bedenken dat dit niet de bedoeling is. Al is het er maar 1 elke pino is teveel
            En dan zijn er figuren als jij die het nodig vinden hier nog even wat extra aandacht op te vestigen. 2x zelfs.... Wellicht waren die twee kolommetjes nog niemand opgevallen, maar denken bepaalde figuren na het lezen van jouw berichten: hé verrek dat had ik even gemist, bedankt Vuurwerkpro'.

            Als je werkelijk zo bezorgd was geweest, @Vuurwerkpro, had je met een PB ipv publieke schoffering meer bereikt.

            Overigens vind ik het van een flinke dosis naïviteit getuigen dat je er vanuit gaat dat vuurwerkmisbruikers niet zelf hun rare en gevaarlijke fratsen kunnen bedenken, maar dat ze daar twee kolommetjes op VWC voor nodig hebben.

            Bedankt voor je onderzoek @MvdV! Moet erg veel tijd in zijn gaan zitten. Laat je niet ontmoedigen door die zure, bijna onbeschofte, reactie vol eenzijdige aannames van ene Vuurwerkpro. Keep up the good work!
            Vrijheid is een illusie

            Comment


              Leuk alternatief, mochten de kleine singleshots niet meer verkocht worden.
              hopelijk komt er ook zoiets in nederland, ideaal om bepaalde effecten goed te kunnen tonen.

              我也喜欢年纪较大的烟花

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                Leuk alternatief, mochten de kleine singleshots niet meer verkocht worden.
                hopelijk komt er ook zoiets in nederland, ideaal om bepaalde effecten goed te kunnen tonen.

                Absoluut!

                Hier wellicht nog een leuk alternatief...
                (De laatste in het filmpje.)

                Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                Comment


                  Heeft iemand een overzichtje, van elke nieuwe/vervangende thunderking, die dit jaar op de markt komen ?
                  Zou ze graag allemaal toevoegen aan de collectie dit jaar!
                  我也喜欢年纪较大的烟花

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                    Heeft iemand een overzichtje, van elke nieuwe/vervangende thunderking, die dit jaar op de markt komen ?
                    Zou ze graag allemaal toevoegen aan de collectie dit jaar!

                    Hieronder een opsomming van de alternatieve 'single shots'. Ik heb ook de 7sh Mega Mine/Big Fat Chill meegerekend, aangezien die als een soort alternatief voor de F3 single shots op de markt zijn gebracht.

                    Broekhoff:
                    1. Thunderking Trick Shot! - 14mm - 4st - €2,49
                    2. "Thunderking" Crackling Mine - 14mm - 4st - €1,99
                    3. "Thunderking" Titanium Thunder - 30mm - 4st - €9,99
                    4. Big Hunter - 50mm - 1st - €5,99
                    5. Big Fat Chill - ... mm - 7sh - €7,99

                    China Red:
                    6. Cool Bastards 2020 - 40st?

                    GBV-WECO:
                    7. Asian Mine - 6st
                    8. B2B Crackling Thunder - 48st - € 14,99
                    9. Thunder Twins - 6st - €4,99

                    Katan:
                    10. Thunderking - 4, 40 of 100st - ong. €20 voor 100st
                    11. Thunderking Scream - 20st - €5,95
                    12. Double Thunderking 2.0 - 4st

                    Magnum:
                    13. Thunderking Trick Shot! Bulkpack - 14mm - 40st - €24,99
                    14. "Thunderking" Crackling Mortar - 14mm - 4st - €1,99
                    15. "Thunderking" Big Mine/Thunder Mine - 30mm - 4st - €9,99
                    16. 2" R.T.C. 50mm - 1st- €5,99
                    17. Mega Mine - ... mm - 7sh - €7,99

                    Vuurwerkmania:
                    18. Shockmania Extreme Box - ... mm - 50st - €9,99
                    19. Mega Shock Bulk Box - ... mm - 36st - €24,99
                    20. Big Shock XTRA Loud - ... mm - 6st - €4,99

                    Rubro Vuurwerk:
                    21. Thunderking Bomber Box - ... mm - 50st - €9,99 (Tail, crackling en mine shot).
                    22. Thunderking Jumbo Box XL - ... mm - 36st - €24,99
                    23. Thunderking Turbo Edition - ... mm - 6st - €4,99

                    Vuurwerktotaal:
                    24. Mine Kingz - ... mm - 4st - €4,99

                    Daarnaast heb ik onlangs op het forum een opmerking gelezen dat ook Lesli met een crackling mine op de markt komt. Ook komt een winkelier uit het zuiden van het land met een 7sh 30mm al at once 'single shot'. En op social media is een winkelier aan het spammen over de alternatieve soorten. En ik begreep tussen de regels en reclame door dat zij waarschijnlijk weer met een omlabeling (eigen label) gaan komen. Daarnaast moeten van een aantal importeurs de artikelen nog bekend worden gemaakt, dus verwacht dat we de 30 wel gaan halen.

                    Bij Broekhoff en Magnum lijkt het o.b.v. de afbeeldingen en info om omlabelingen te gaan. Hetzelfde vermoed ik bij Rubro en Vuurwerkmania.
                    Laatst aangepast door pyrofan#1; 6 September 2020, 19:26.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                      Hieronder een opsomming van de alternatieve 'single shots'. Ik heb ook de 7sh Mega Mine/Big Fat Chill meegerekend, aangezien die als een soort alternatief voor de F3 single shots op de markt zijn gebracht.

                      Broekhoff:
                      1. Thunderking Trick Shot! - 14mm - 4st - €2,49
                      2. "Thunderking" Crackling Mine - 14mm - 4st - €1,99
                      3. "Thunderking" Titanium Thunder - 30mm - 4st - €9,99
                      4. Big Hunter - 50mm - 1st - €5,99
                      5. Big Fat Chill - ... mm - 7sh - €7,99

                      China Red:
                      6. Cool Bastards 2020 - 40st?

                      GBV-WECO:
                      7. Asian Mine - 6st
                      8. B2B Crackling Thunder - 48st - € 14,99
                      9. Thunder Twins - 6st - €4,99

                      Katan:
                      10. Thunderking - 4, 40 of 100st - ong. €20 voor 100st
                      11. Thunderking Scream - 20st - €5,95
                      12. Double Thunderking 2.0 - 4st

                      Magnum:
                      13. Thunderking Trick Shot! Bulkpack - 14mm - 40st - €24,99
                      14. "Thunderking" Crackling Mortar - 14mm - 4st - €1,99
                      15. "Thunderking" Big Mine/Thunder Mine - 30mm - 4st - €9,99
                      16. 2" R.T.C. 50mm - 1st- €5,99
                      17. Mega Mine - ... mm - 7sh - €7,99

                      Vuurwerkmania:
                      18. Shockmania Extreme Box - ... mm - 50st - €9,99
                      19. Mega Shock Bulk Box - ... mm - 36st - €24,99
                      20. Big Shock XTRA Loud - ... mm - 6st - €4,99

                      Rubro Vuurwerk:
                      21. Thunderking Bomber Box - ... mm - 50st - €9,99 (Tail, crackling en mine shot).
                      22. Thunderking Jumbo Box XL - ... mm - 36st - €24,99
                      23. Thunderking Turbo Edition - ... mm - 6st - €4,99

                      Daarnaast heb ik onlangs op het forum een opmerking gelezen dat ook Lesli met een crackling mine op de markt komt. Ook komt een winkelier uit het zuiden van het land met een 7sh 30mm al at once 'single shot'. En op social media is een winkelier aan het spammen over de alternatieve soorten. En ik begreep tussen de regels en reclame door dat zij waarschijnlijk weer met een omlabeling (eigen label) gaan komen. Daarnaast moeten van een aantal importeurs de artikelen nog bekend worden gemaakt, dus verwacht dat we de 30 wel gaan halen.

                      Bij Broekhoff en Magnum lijkt het o.b.v. de afbeeldingen en info om omlabelingen te gaan. Hetzelfde vermoed ik bij Rubro en Vuurwerkmania.

                      Hartelijk bedankt voor de moeite!
                      我也喜欢年纪较大的烟花

                      Comment


                        Vandaag 2 setjes nitrogen meegenomen in Olen, ben benieuwd. Zien er leuk uit.

                        Comment


                          Kwam net deze video tegen op Youtube:

                          我也喜欢年纪较大的烟花

                          Comment


                            Zit toch zeker weer mooi spul aan te komen waar ik er echt wel paar van ga meepakken dit jaar.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door NiekB Bekijk bericht
                              Zit toch zeker weer mooi spul aan te komen waar ik er echt wel paar van ga meepakken dit jaar.
                              De grote en de kleine zijn toch verboden vanaf dit jaar? Hoe wil je er dan een paar van meepakken?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
                                De grote en de kleine zijn toch verboden vanaf dit jaar? Hoe wil je er dan een paar van meepakken?
                                Zie films van de nieuwe producten
                                Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                                Comment

                                Working...
                                X