Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Thunder Airbomb van Piromax en de Dumbum van Klasek blijven bij mij de beste. Vandaag krijg ik de Color Thunderking van pyrotrade, die schijnt ook goed te zijn.
    http://www.youtube.com/c/ReVerser

    Comment


      Nog een test gedaan qua kruitinhoud. Ik moet zeggen sommige vallen wel erg door de mand.

      Laatst aangepast door MvdV; 2 January 2020, 10:33. Reden: lege cellen/rijen verwijderd.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door MvdV Bekijk bericht
        Nog een test gedaan qua kruitinhoud. Ik moet zeggen sommige vallen wel erg door de mand.

        ben toch vooral blij met de laatste kolom. Bombette op de grond tot ontploffing gebracht.

        En dan vraag je je zeker af waarom een vuurwerk verbod.

        Ik wil raden jij doet dit nooit en alleen als er geen mensen zijn en op een plek waar het kan. Niemand heeft er last van.

        fijne gozert bedankt!
        365 days a year pyromaniac

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door MvdV Bekijk bericht
          Nog een test gedaan qua kruitinhoud. Ik moet zeggen sommige vallen wel erg door de mand.

          Op basis van je weging springt er ook wel eentje flink bovenuit zeg!
          https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

          Comment


            Thunderkings van Fireworks For All zijn erg goed !

            Comment


              De flashing thunder xl bulk pack klapt ook lekker

              Comment


                Luypaers ball pythons en zena shell kit waren hier toch exht de winnaars van de avons!
                Mortar kings/ komentenbomben/ mortar bomb / junk konden er niet aan tippen!!

                Alleen hebben we er geen reet aan want na dit jaar is het klaar helaas...

                Comment


                  Een cat3 single shot vergelijking die ik gisteren geschoten heb.

                  In de video zie je:
                  Star bomb
                  Zena Shell Kit
                  Eccentric shots
                  The junk
                  2" big chill
                  Big shot van Rubro
                  Sun Flower
                  Ball Python
                  Oude Red Dawn
                  Royal Artillery
                  Kometen Bomben


                  Gelukkig hebben we de beelden nog..
                  Laatst aangepast door Hendtje Contentje; 1 January 2020, 18:24.
                  Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

                  Comment


                    Ik vond de dumbum tegenvallen. De stijgburst is bijna net zo hard als de knal zelf. Dus dat is wel geinig. En de mine. Maar had m harder verwacht.
                    AFtershock xl is ook wel goed. Knalt vrijwel even hard als red bastard 2018.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkpro Bekijk bericht
                      ben toch vooral blij met de laatste kolom. Bombette op de grond tot ontploffing gebracht.

                      En dan vraag je je zeker af waarom een vuurwerk verbod.

                      Ik wil raden jij doet dit nooit en alleen als er geen mensen zijn en op een plek waar het kan. Niemand heeft er last van.

                      fijne gozert bedankt!
                      De laatste twee lege cellen/rijen heb ik verwijderd, deze zijn niet uitgevoerd. De laatste rij was puur bedoeld om een eerlijke vergelijking te krijgen. Aangezien de lift/kruit verschillend is en je geen vergelijking kunt maken in (dB) knal. Om eerlijk te zijn ontlopen ze elkaar niet heel veel per knal (wat ik oudjaarsdag afgestoken heb), dat zal ermee te maken hebben dat de ene hoger in de lucht knalt als de andere. In vergelijking met carbidschieten zijn deze knallen net trektouwtjes. (het is maar wat je gewent bent )

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door smurf Bekijk bericht
                        De flashing thunder xl bulk pack klapt ook lekker
                        Sier effect viel wel erg tegen, gezien het voorbeeld filmpje van Vulcan zelf.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyrohond Bekijk bericht
                          Ik vond de dumbum tegenvallen. De stijgburst is bijna net zo hard als de knal zelf. Dus dat is wel geinig. En de mine. Maar had m harder verwacht.
                          AFtershock xl is ook wel goed. Knalt vrijwel even hard als red bastard 2018.
                          Zelf vond ik de Assorti Thunder King (Broekhoff) en Defender (Wolff) het mooiste, maar dat is puur omdat deze nog een leuk effect hebben.

                          Comment


                            Dit jaar weer de kleine rode thunderkings van Rubro gehad. Deze knallen echt goed hard. Thunder airbomb van Piromax was bij mij de hardste van allemaal. De mooiste was de Dum Bum singleshot met mooie mine

                            Volgorde

                            Thunder Airbomb (2gr versie volgens verpakking)
                            Royal Knock Down (Had nog een paar doosjes van een paar jaar geleden)
                            Color Thunderking van Pyrocentury
                            DumBum Singelshot/ Rode thunderking van Rubro/ triple thunderking van Katan
                            El Gato Thunderking (viel echt tegen)(DE)
                            Thunderking Bulk Pyrocentury (DE)
                            Thunderking Bulk van Rubro (kleine 80stuks)
                            http://www.youtube.com/c/ReVerser

                            Comment


                              Mooiste vond ik de single shots van Funke.
                              Qua hardste knal van kleine single shots kon niks tippen aan de Red Basterds 2018, mooi ti-boeket ook.

                              Comment


                                Ik heb dit jaar de meeste grote F3 single shots vergeleken, zie hieronder het filmpje:



                                Cafferata Mortar King
                                Cafferata Bombette Packe
                                Katan 2'' big shot
                                China Red Sunflower
                                Broekhoff 2'' Big chill
                                GBV-Weco Bombardos
                                Vuurwerkmania The Junk
                                Funke Kometenbomben
                                Luypaers Ball Python
                                Evolution Fireworsk Sonnet 9
                                Evolution Fireworsk Eccentric Shots
                                Vulcan Mortar Bomb

                                Sorry dat het VVS gefilmd is, was nu even eenvoudiger.

                                Comment

                                Working...
                                X