Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op welk stuk vuurwerk verheug jij je dit jaar het meest?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Op welk stuk vuurwerk verheug jij je dit jaar het meest?

    Pyro’s!

    Vorig jaar de Caïro niet gehad?
    Nog nooit een Transbomber geschoten?
    De 400s Total Display Show alleen op film gezien?
    Had de buurman een Monster Ride en zag je deze toen voor het eerst?
    Of ben jij naar buren gereden heb jij spijt dat je geen Supernaut mee genomen had?
    Ongetwijfeld breng je daar dan dit jaar verandering in en heb jij deze alvast besteld.

    Welke producten heb jij momenteel in bestelling(of ga je sowieso bestellen)en verheug jij je het meest op?
    Plaats hier dan je TOP 3 en geef een korte toelichting waarom jij je het meest op juist die verheugd.
    Werkt Aanstekelijk

    #2
    Ik verheug me al op een cat.1 fonteintje zonder wind!

    Comment


      #3
      Geen wind, vergeet het maar

      Comment


        #4
        Uiteraard de Caïro Crackling! Wil de hype weleens geloven en deze meemaken in de straat! Ik heb er 1 in bestelling staan maar hoop er uiteraard meerdere van te kunnen krijgen dit jaar!

        De Splitting en Whistling Rainbow! Dit jaar zullen deze voor het eerst gaan vlammen in de straat! Ik verkoos de splitting boven de whistling, maar ben uiteindelijk toch om! Eigenlijk wil ik nog een tweede whistling erbij voor dubbel fluitgeweld!

        Beast of Burden! Ontzettend benieuwd naar deze superbak! Was al overtuigd bij het zien van de eerste films! Zou afgelopen jaar in de fik gaan! Dit jaar zal het bakbeest in vuur en vlam worden zetten!

        NB: Ben ook benieuwd naar een aantal interessante items van Hello Fireworks, met name de grotere compounds! Daar zal dit jaar vast nog wel wat van in bestelling komen te staan!
        Eind goed, Knal goed!

        Comment


          #5
          Voor mij de Iro Kin Beauty! Duur bakkie, maar wel prachtig. Maar alleen bij weinig wind gaat ie de lucht in!

          Comment


            #6
            Enig Funke Python en/of Volta item dat ik (als...) in handen weet te krijgen

            Evo Kingsmen

            Caff Crackling Traum

            Lesli Ground Impact

            Das 4 of meer

            Meer; elk Funke artikel dat ik weet te krijgen, vooral die ik nog niet gehad heb. En de Funke dingetjes die ik nog heb

            Comment


              #7
              Leuk topic! Enorm benieuwd naar Rubro Ccrashbox die ik in bestelling heb. Kijk uit naar Break out en Cairo die ik wil bestellen!

              Comment


                #8
                Ik kijk uit naar een combinatie van producten. 2x Transbomber, 2x caïro Crackling en 2x ROTP als finale.

                Comment


                  #9
                  Iro Kin Beauty, of een van de andere uit dezelfde lijn. Alleen bij minimaal wind. En anders ergens op een mooie zomerse avond.

                  Comment


                    #10
                    Van wat ik op dit moment heb besteld kijk ik het meeste uit naar:

                    1 Break out
                    2 Event immortal gold
                    3 300s Total display box

                    Waar ik op dit moment ook naar uitkijk is waar Riakeo mee komt op de NL markt en naar de nieuwe producten van Broekhoff/Magnum en Wolff. (Die was ik nog even vergeten).
                    Laatst aangepast door Waltr; 28 February 2024, 06:10.

                    Comment


                      #11
                      Wat is ROTP?

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door LWD Bekijk bericht
                        Wat is ROTP?
                        Return of the Phoenix

                        Knaldrang

                        Comment


                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Waltr Bekijk bericht
                          Van wat ik op dit moment heb besteld kijk ik het meeste uit naar:

                          1 Break out
                          2 Event immortal gold
                          3 300s Total display box

                          Waar ik op dit moment ook naar uitkijk is waar Riakeo mee komt op de NL markt en naar de nieuwe producten van Broekhoff/Magnum en Wolff. (Die was ik nog even vergeten).
                          Komt Riakeo op de NL markt dan? Dat heb ik gemist, is dat al zeker?

                          Comment


                            #14
                            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_20240228_075807_Chrome.jpg
Vertoningen:1
Grootte:222,3 KB
ID:	1609384

                            Yep. Maar het gaat via lesli. Dus OF het wordt gedowngrade (wat ik niet verwacht) of het worden dikke prijzen.

                            Nu vind ik Riakeo links en rechts wel aardig veel van hetzelfde maar we gaan het zien.

                            Misschien dat ik 1 of 2 cakes meepak.

                            Comment


                              #15
                              Cairo crackling.. hopelijk 2024 batch net zo goed als afgelopen jaren
                              Massive gold van wolff.

                              Comment

                              Working...
                              X