Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat heb je bewaard en waarom?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wat heb je bewaard en waarom?

    Ik heb bewaard Kingdom, sidewinder en Immortal gold. Vanwege de wind niet geschoten. Volgend jaar komt daar sowieso de Crackling Cairo bij als ik die in een kartonnetje kan krijgen zodat ik die over de jaren heen kan schieten.

    Bewaar jij wel eens wat, omdat je het stoken beu bent of vanwege uitloop of moet alles op omdat je niet helemaal comfortabel bent om nog iets te achter de hand te houden
    (veiligheid bv)

    #2
    Ja ik schaf soms een karton aan, vanwege de korting en spreid het afsteken dan over meerdere jaren. O.a. ground impact fonteinen, de eerste versie crackling fountain van katan (die stromboli dingen), karton pig, karton rat, karton wicked whistle zijn enkele voorbeelden uit de afgelopen 10 jaar.

    Afgelopen jaar een 500gr connected fountain bewaard en een shitload aan vwb rainbow bengals.

    Comment


      #3
      Ik heb een Extreme Goldfather bewaard vanwege de wind. Het waaide op een gegeven moment echt té hard, en ik vond het zonde om hem te schieten. Verder nog een paar pakken Evo Showtails. Ik heb in de freakactie bij Vuurwerk Almere Haven een aantal pakken op de kop kunnen tikken en heb voor de komende jaren ingeslagen.
      Work is the curse of the drinking class

      Comment


        #4
        Wij hebben helemaal niks bewaard. Zeker in het begin van de avond zulk goed stookweer gehad op onze locatie dat zelfs de goudbakken goed presteerden.

        Comment


          #5
          Dit overgehouden voor komend jaar:

          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20240101_112612.jpg
Vertoningen:2
Grootte:152,8 KB
ID:	1604747

          En nog 5 doosjes Funke Hollenfeuer ( uitloop artikel ) , en 4 doosjes DumBum Triple Shot 20mm ( ook uitloop dacht ik ? )

          Comment


            #6
            Aantal dingen bewust bewaard vanwege de wind, zoals de tailgate fan en W triple layer. Daarnaast ook een aardig aantal dingen niet aan toe gekomen

            Comment


              #7
              Niet zoveel, ondanks de wind. Ben nog wel trotse bezitter van een super blinking willows die ik dit jaar nog in me verzameling tegenkwam. Weet niet of ik daar ooit afstand van nemen kan

              Comment


                #8
                Ik heb nog best wat over. Was niet de bedoeling maar de kinderen waren gesloopt, het was ook al half 2. En om die bakken nou in me 1tje te stoken..

                Over:
                Special 4 2021
                Break out
                Black cobra 120
                Temptation willow
                Willow mayhem
                Black caiman
                Code red 2019

                En nog best wat cakes en fonteinen

                Comment


                  #9
                  1x PI over omdat deze niet meer in de show zou passen, maar achteraf gezien was dat alleen maar mooier geweest.
                  72x 0,6”salute original bleven staan na de show, vond het het niet waard om ze achteraf weg te schieten.
                  3x ultimate chry zijn niet afgegaan
                  2x scala weide funke helemaal vergeten.
                  Natural Born Pyro

                  Comment


                    #10
                    Ik heb een funke gold-blue variations bewaard.
                    Nadat de kamuo variation compleet verwaaid was heb ik die toch maar terug gezet

                    Comment


                      #11
                      Niks, ik snap niet hoe mensen iets kunnen bewaren..
                      Heb altijd de drang om alles in de fik te steken..

                      Comment


                        #12
                        Heb gelukkig het meeste op kunnen stoken, niks bewaard behalve wat fonteintjes en wat grondvuurwerk. Had dit jaar best wel wat en was blij met de buren die hielpen.
                        Zie het komend jaar wel.
                        Een rotje is geen bom!

                        Comment


                          #13
                          Normaal hou ik niets over, maar ben de 2 doosjes hollenfeuer helemaal vergeten. Staan weer terug in de bunker voor een jaartje extra drogen.
                          -Step outside the box to see the real picture-

                          Comment


                            #14
                            Zoals gewoonlijk blijft er bij mij altijd wel wat over. Met name fonteinen, single shots en ander klein spul. Waarom? Na 2 uur stoken was ik het wel zat.
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              #15
                              Best veel en waarom? Vreselijk k u t weer!

                              Comment

                              Working...
                              X