Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke effecten houden zich het best staande bij harde wind?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Welke effecten houden zich het best staande bij harde wind?

    Omdat de weersvoorspellingen niet bijzonder gunstig zijn ga ik me toch steeds meer afvragen welke effecten zich het beste staande houden bij harde wind.
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd omdat ik mij hier eigenlijk nooit 100% in heb verdiept.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    #2
    Crackling doet het altijd wel prima.
    Vuurwerkpap

    Comment


      #3
      Crackling, peony en blink, al verwaait het wel heeft effect er weinig onder te lijden.

      Dwarrelgoud verwaait, hoge (drietaps)fluit weten gauw de weg niet meer en screams met lage afzet (alle nieuwe bakken dus) hebben risico te vroeg horizontaal te gaan.

      Alles heeft meer moeite mooi rond en ruim uit de burst te komen, vervormt en gaat zeker 10m verder dan de burst branden.

      Wat dacht je van bijtjes, gegooide grondbloemen (vroeger pijlen/pijltjes) daar zou een windwaarschuwing op moeten staan.

      Fonteinen en vulkanen overwaaien ook tot horizontaliteit ipv mooi verticaal.

      Wind en killerfog zijn belemmerend, regen alleen bij heel harde buien.

      Comment


        #4
        Viel me vorig jaar op dat crosettes wel behoorlijk intact bleven.

        Hier een dubbele crosette switch van mij met op de achtergrond een supernaut van de overbuurman. Dikke windkracht 5.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door NoWorldOrder Bekijk bericht
          Crackling doet het altijd wel prima.
          En daar heb ik dit jaar weinig tot niets van... mits ze de Cairo vandaag aan met uitleveren bij Raben ( lol )
          Vuurwerk doet de duivels dansen

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Waltr Bekijk bericht
            Viel me vorig jaar op dat crosettes wel behoorlijk intact bleven.

            Hier een dubbele crosette switch van mij met op de achtergrond een supernaut van de overbuurman. Dikke windkracht 5.


            Houd zich zeker goed en wow wat een wind, dat zie je heel goed op 0.34
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #7
              Ja bij die mines idd... ja was niet best hier...

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                Crackling, peony en blink, al verwaait het wel heeft effect er weinig onder te lijden.

                Dwarrelgoud verwaait, hoge (drietaps)fluit weten gauw de weg niet meer en screams met lage afzet (alle nieuwe bakken dus) hebben risico te vroeg horizontaal te gaan.

                Alles heeft meer moeite mooi rond en ruim uit de burst te komen, vervormt en gaat zeker 10m verder dan de burst branden.

                Wat dacht je van bijtjes, gegooide grondbloemen (vroeger pijlen/pijltjes) daar zou een windwaarschuwing op moeten staan.

                Fonteinen en vulkanen overwaaien ook tot horizontaliteit ipv mooi verticaal.

                Wind en killerfog zijn belemmerend, regen alleen bij heel harde buien.
                Ik denk dat het lijstje van Richardus aardig compleet is en ook erg goed is onderbouwd. Ghost effecten verwaaien ook snel. Willows en Palm-effecten idem. Cakes/compounds met een hoog schiettempo en hoge densiteit maskeren vaak de wind. Ben in dat opzicht bijvoorbeeld erg benieuwd hoe de Turbo Display Box het gaat doen.

                Comment


                  #9
                  Brocade (Brocade Crown)/Flower Crown/Willow/Kamuro zullen het snelst verwaaien en ook niet mooi open klappen.

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Cadbury Coaster Bekijk bericht
                    Ik denk dat het lijstje van Richardus aardig compleet is en ook erg goed is onderbouwd. Ghost effecten verwaaien ook snel. Willows en Palm-effecten idem. Cakes/compounds met een hoog schiettempo en hoge densiteit maskeren vaak de wind. Ben in dat opzicht bijvoorbeeld erg benieuwd hoe de Turbo Display Box het gaat doen.
                    Hier de turbo display box vorig jaar met echt hele harde wind hier aan de kust.
                    Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

                    Comment


                      #11
                      Er wordt hier gezegd dat crossettes nog redelijk in takt bleven, maar de beleving van crossettes in welke op dezelfde plek blijven hangen is toch echt anders dan wanneer ze een rijtje naast elkaar gaan vormen doordat een eerder schot al een paar meter is verwaaid. Zo geld dat ben ik bang met alle effecten.

                      Tails vielen me ook erg tegen met de wind, niet mooi recht (of in de hoek waarin het moest) omhoog.

                      Eigenlijk werken knalerwten nog het best in de wind, net als matten
                      There is no such thing as enough fireworks.

                      Comment

                      Working...
                      X