Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compound met veel laag vuurwerk en fonteinen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Compound met veel laag vuurwerk en fonteinen

    Kent iemand ook paar leuke compounds met wat laag vuurwerk/waaiers/fonteinen dus zonder al teveel harde hoge knallen?

    Ik wil iets van 100 euro per compound betalen in totaal 200 euro max.

    En zijn de compounds in nederland (regio noord drenthe) van beter kwaliteit dan in duitsland? Wat ik zo zie in het in duitsland wel iets goedkoper.

    Ik heb niet zoveel ervaring maar vorigjaar had ik: Release the Beast.
    04994 - Release The Beast van de Overige lesli vuurwerk collectie van importeur Lesli Vuurwerk op vuurwerkbieb.nl

    Dan vond ik wel een mooie compound maar niet perse gericht op wat ik nu zoek.

    #2
    Check eens de familievuurwerk lijn bij wllff (vuurwerkland). Dat zijn mooie cakes en compounds met lange tijdsddiir en diverse effecten. Wolff heeft ook fonteinen-compounds trouwens!

    Comment


      #3
      Familie Juweel/Spektakel is een mooie 5 min fontein compound. Voor jou bij Souman Hattem goed verkrijgbaar

      Vuurwerk is idd oha in Duitsland goedkoper, mede/vooral vanwege soepeler regels voor de verkopers/opslag.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
        Check eens de familievuurwerk lijn bij wllff (vuurwerkland). Dat zijn mooie cakes en compounds met lange tijdsddiir en diverse effecten. Wolff heeft ook fonteinen-compounds trouwens!
        Ja die hele Familie lijn bij Wolff(Vuurwerkland) en China Red sluit goed aan bij jouw wensen.

        Comment


          #5
          beliaggo van lesli is ook een mooie fonteinen-compound.
          ook bekend op avp met de zelfde naam

          Comment


            #6
            Familie Juweel zelf paar jaar geleden gehad, was een mooi 5 minuten durende fontein die niet gaat vervelen. Zitten ook mooie Jellyfish kleurtjes in, die het goed doen bij het publiek. Zeker een aanrader voor 50 euro, krijg je dan ook nog eens 10 euro aan gratis vuurwerk bij.

            Comment


              #7
              Je zou ook voor de rainbow kunnen gaan. Ofwel de something different. Is een sierlijke waaier met enkel stille effecten.

              Comment

              Working...
              X