Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Echt ongelofelijk hoe kleine kinderen van vuurwerk kunnen genieten

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Echt ongelofelijk hoe kleine kinderen van vuurwerk kunnen genieten

    Ik had een gratis doos gekregen met 7 potten erin van diamond collection die ik aan m’n zusje gegeven had. Deze heeft zij samen met haar dochter afgestoken en kreeg net dit filmpje nog van haar binnen. Die blik van verwondering als ze omhoog kijkt en dat rennen naar de tas met het volgende potje als de ene voorbij is, goud waard, puur geluk. Werd er zelfs een beetje emotioneel van en moest dit even delen met jullie



    #2
    Geweldig hoe blij ze is, mooi om te zien.
    Zou me echt pijn doen als dit voorbij zou zijn :(

    Comment


      #3
      Ja prachtig! Dank voor dat filmpje! Zo had ik hier een aantal jaar terug nog een zwik kids in de straat waaronder 1 meisje van jaar of 7 die bij elk knalerwtje en fonteintje dolenthousiast en blij was en aldoor riep "léve oud en nieuw!" zo schattig

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door funkeliefhebber Bekijk bericht
        Geweldig hoe blij ze is, mooi om te zien.
        Zou me echt pijn doen als dit voorbij zou zijn :(
        Ik probeer hier niet aan te denken want dan voel ik echt woede en frustratie opborrelen dat dit misschien afgepakt gaat worden

        Comment


          #5
          Bij ons in de straat is het ook van jong tot oud, iedereen is aan het genieten. En de jonge ventjes blijven maar vragen waar ik dat mooie spul toch vandaan haal, en dan beginnen er hele gesprekken over vuurwerk, blijft toch een prachtig gevoel.

          Comment


            #6
            Geweldig filmpje, mooi om te zien. En dan te bedenken dat dit bij 95% van de mensen zo gaat...
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Prachtig filmpje. Ik kan er met m’n verstand niet bij dat er in de wereld van dit kind grote boze mensen zijn die haar dit geluk af willen pakken om eigen belang. En daarvoor alles bij elkaar liegen en bedriegen om de eigen zin door te drukken. In wat voor een egoïstisch land leven we dan...

              Wat mij betreft stuur je dit filmpje naar alle politici en media toe met het bericht namens dit kind: bedankt! Ik wil de begeleidende tekst wel opstellen!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
                Geweldig filmpje, mooi om te zien. En dan te bedenken dat dit bij 95% van de mensen zo gaat...
                Nu doe je pcies hetzelfde als de media.
                Zomaar een cijfertje roepen.

                Met die 5% zit je echt veel te hoog.

                Daarnaast is er een groot verschil tussen ‘mensen’ waar jij het over hebt en notoire raddraaiers.

                Menselijk gedrag/plezier zoals op het filmpje zal ergens tussen de 99 en 100% in liggen.

                Prachtig filmpje Vipergq en bedankt voor het delen.

                In verschillende topics zie je dergelijke prachtige foto’s en filmpjes ook wel voorbij komen en een speciaal topic met de titel “Vuurwerk-plezier” oid, waar dergelijk beeldmateriaal gebundeld en geplaatst kan worden, zal niet misstaan op dit forum.
                Laatst aangepast door firewire; 26 February 2020, 08:54.

                Comment


                  #9
                  Prachtig. En inderdaad, zo genieten mijn kids er ook van.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #10
                    Wat een geweldig filmpje! Roept direct herinneringen op aan mijn eigen kinderen toen ze die leeftijd hadden, die vonden het ook altijd fantastisch. Vinden ze trouwens nog steeds nu ze pubers zijn
                    Work is the curse of the drinking class

                    Comment


                      #11
                      Dit soort beelden moeten meer openbaar worden gedeeld zodat men ook de leuke kant meer in het zicht krijgt.

                      gr
                      Marchel
                      Extreme Pyromaniac for life.

                      Comment


                        #12
                        Geweldige beelden Vipergq, bedankt voor het delen! Geweldig om het enthousiasme te zien en ik denk dat wij ons allemaal hierin herkennen. Alhoewel we misschien iets minder enthousiast reageren tijdens het afsteken van een cake, beleven we het van binnen nog steeds hetzelfde. Dit is zoals de oud & nieuw (vuurwerk) beleving hoort te zijn.

                        De beelden doen mij ook denken aan de afgelopen jaarwisseling. Voor het eerst sinds jaren weer met familie gevierd en een aantal nichtjes vonden het vuurwerk ook wel erg interessant. Ze hadden zelf ook wat vuurwerk meegenomen, maar ik heb ook een tasje gemaakt met klein spul, het spul dat elk jaar overblijft, zodat ze wat meer hadden en lekker de hele avond in de weer waren met het vuurwerk. Ze vonden het echt geweldig en genoten er zichtbaar van. Op een gegeven moment had ik een paar single shots afgestoken (F2 en F3) en dat vonden ze toch ook wel erg interessant. Ze gingen er ook met aandacht en enige voorzichtigheid mee om en staken niet voor het eerst vuurwerk af, dus heb ik ze wat kleine single shotjes gegeven (uiteraard wel even meegekeken) en dat vonden ze wel wat. Zelf ook enorm genoten van hun interesse en bewondering voor het vuurwerk en ook de andere familieleden genoten zichtbaar van het overige siervuurwerk. Als ik eraan terugdenk krijg ik weer kippenvel. Echt in jaren niet meer zo genoten van de jaarwisseling, want dit is zoals het hoort te zijn.

                        Ben overigens wel erg benieuwd waar je nog wat Diamond Collection spullen hebt gevonden.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #13
                          Dat was erg mooi om te lezen pyrofan, dit is waar het om draait eigenlijk met oud en nieuw en vuurwerk, emoties die loskomen en gezelligheid.

                          Ik had die toevallig gratis gekregen bij een aankoop, was bij een kleine vuurwerkshop in Zoetermeer, ben helaas de naam kwijt op het moment. Kom er nog op terug

                          Comment


                            #14
                            Fantastisch dit, dat plezier is goud waard en is veel mooier nog dan het vuurwerk op zicht.

                            Comment


                              #15
                              Fantastische film! Tof om te zien hoe oud & nieuw beleefd wordt bij anderen, zeker bij de wat jongeren. Herkenbaar voor mijzelf een aantal jaren terug, maar ook zeker voor het plezier wat hier in de buurt wordt beleefd. Zo gaat het echt in 99% van de straten in Nederland nóg!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment

                              Working...
                              X