Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kruitinhoud moet juist gecommuniceerd worden!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Dat scheelt idd. Maar toch was de Mega 6 Star erg gewild vorig jaar.
    December Will Be Magic Again!!

    Comment


      #47
      Voor de prijs zijn de mega 6 ook prima en omdat ze de volledige 2 a 2.1 gram flash hebben is de boeketgrootte dus ook prima maar je mist wel 10 gram sier per shot! Dat is wel een flinke afwijking te noemen van wat beloofd werd.

      Eigenlijk zag ik het met oud en nieuw al, boeket was niet gevuld genoeg, had al me twijfels nu weet ik het zeker.

      Daarom krijgt de wicked 6 dit jaar een kans.


      Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
      Mania Mega 6 star.

      2 tubes gewogen.

      Tube 1

      Totale tube 24.7 gram
      Stopkruit 3.9
      Siersterren 8.2
      Flash 2.0
      Effect totaal 10.2
      Leeg buisje met onderstop en tail 10.6

      Tube 2

      Totale tube 25.3 gram
      Stopkruit 5.6
      Siersterren 7.1
      Flash 2.1
      Effect totaal 9.2
      Leeg buisje met onderstop en tail 10.5


      Op de pot staat geloof ik 425 gram

      Ik heb hier een gemiddelde van 9.5 gram effect lading, 1.5 gram stijglading en 1 gram tail erbij kom ik op een totaal van 12 gram per shot

      20x 12 gram is 240 gram.

      Conclussie

      Importeur 425 gram
      Gewogen 240 gram



      Bijna 200 gram te weinig per cake!
      PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

      Comment


        #48
        Goedkoop of niet, dit kun je niet maken. Wtf man 200 gram te weinig. Ben wel eens benieuwd wat men hier op te zeggen heeft. Het probleem is nog veel groter denk ik.
        Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

        Comment


          #49
          Dat er een afwijking is van een paar procent kan ik nog wel begrijpen. Het blijft immers handwerk en je kan moeilijk elke tube op de gram afwegen. Maar ik zag al een discussie bij een special box van katan dat er op de doos 2kg staat en er daadwerkelijk maar 1150g kruit in zit dan gooi je als importeur toch je eigen glazen in...?! Is gewoon bijna de helft minder... En ook nu de mega 6 star waar gewoon bijna de helft minder kruit in zit. Ik zou niet eens willen weten hoe het bij de rest van het nederlandse vuurwerk is...

          Meer kruitinhoud op de labels zal wel beter verkopen

          Comment


            #50
            Voor 20 gram per tube heb je met 25 mm tubes nodig van zo een 11 a 12 cm hoog! Dat kan dus gewoon bijna niet.
            PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Sirens Bekijk bericht
              Voor 20 gram per tube heb je met 25 mm tubes nodig van zo een 11 a 12 cm hoog! Dat kan dus gewoon bijna niet.
              Die snap ik ff niet, veel cakes zijn toch makkelijk 10-15 cm hoog, of zie ik dat verkeerd?

              Comment


                #52
                Waar is Reverser a.k.a. chirurgisch pyrotechnicus? Dit is zijn specialiteit.


                Had m'n 'rekenfoefje' toch gelijk, in 25mm kan never nooit 20 gram zitten qua boeket. Tenzij je een bombette hebt zo groot als een tube zelf. Dan krijg je een soort Italiaanse cilinder Scala 8 + controcolpo. Ik zeg produceren!

                Comment


                  #53
                  Ben geen voorstander van cakes demonteren maar zal even kijken of ik wat cakes voor en na het afschieten kan afwegen.

                  Comment


                    #54
                    Kan mijzelf The Time Machine nog herinneren van Mania, zou 422 gram zijn dat stond ook op de foto echter bij afhalen was er 200gram verdwenen ook...



                    Comment


                      #55
                      Ik maak mijn keuzes om producten te kopen ook aan de hand van kruitinhoud, dus als dat niet klopt, voel ik mij bedrogen. Echt schandalig dit.
                      https://www.youtube.com/user/Originallover

                      Comment


                        #56
                        Ik verwacht toch wel een uitleg omtrent de mega 6 van mania als dit bij meerdere cakes gebeurt...........

                        Comment


                          #57
                          Ik denk dat het heeeeeeeeel stil gaat blijven haha
                          PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                            Ben geen voorstander van cakes demonteren maar zal even kijken of ik wat cakes voor en na het afschieten kan afwegen.
                            Dat lijkt me de beste methode, dan moet je geen cakes open snijden. Helaas kan dat dan pas na het stoken

                            Comment


                              #59
                              Misschien even via fietsboek? Denk dat ze daar niet zo blij mee zijn als de menigte dit te weten komt als het bewust gedaan word.

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door cakeboxfreak Bekijk bericht
                                Dat lijkt me de beste methode, dan moet je geen cakes open snijden. Helaas kan dat dan pas na het stoken
                                Dan weet je toch niks?!
                                PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                                Comment

                                Working...
                                X