Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[2019] Dealers in NL gezocht voor Funke en Luypaers

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zie beide merken er bij Vuurwerk Middenmeer tussen staan. Shop nog niet open dus nog geen producten te zien.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
      Zie beide merken er bij Vuurwerk Middenmeer tussen staan. Shop nog niet open dus nog geen producten te zien.
      Dat kan ook nog niet, er is nog geen artikelinfo beschikbaar gesteld door Funke/Zena/Lesli...
      www.huismanvuurwerk.nl

      Comment


        wordt wellis tijd
        dat funke wat bekemd Maakt

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door DTCsjoerd Bekijk bericht
          Zojuist op de Lesli demo vermeld dat het grootste deel van de Funke collectie is afgekeurd. Er zal dus maar een beperkt aantal Funke producten te koop zijn dit jaar. Balen!
          Funke knalt nogal laag, veel brandende delen die naar beneden komen... hoeft niet te verbazen.

          Comment


            Waarom zou Funke het wel voorelkaar krijgen om nog dikkere spullen op de markt te zetten als wat we nu al hebben. volgens mij heeft het allemaal met die bizarre keuringen te maken, denk je dat bijvoorbeeld een evolution fireworks die kans niet zou hebben gegrepen? De importeurs moeten op safe spelen al hoop ik van harte dat ik fout zit.

            Na die spullen van funke op de trophy te hebben gezien ben ik wel dik overtuigd, dan zijn de meeste cakes in NL maar kinderspel. Wat een dikke effecten zeg!
            Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
              Waarom zou Funke het wel voorelkaar krijgen om nog dikkere spullen op de markt te zetten als wat we nu al hebben. volgens mij heeft het allemaal met die bizarre keuringen te maken, denk je dat bijvoorbeeld een evolution fireworks die kans niet zou hebben gegrepen? De importeurs moeten op safe spelen al hoop ik van harte dat ik fout zit.

              Na die spullen van funke op de trophy te hebben gezien ben ik wel dik overtuigd, dan zijn de meeste cakes in NL maar kinderspel. Wat een dikke effecten zeg!
              Funke heeft wel echt een eigen fabriek althans meer controle over de fabriek in china, Evo koopt zegmaar ook maar in bij Jimmry fireworks en die kunnen hier en daar wensen doorgeven.
              Daar kan het verschil in kwaliteit liggen.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                Waarom zou Funke het wel voorelkaar krijgen om nog dikkere spullen op de markt te zetten als wat we nu al hebben. volgens mij heeft het allemaal met die bizarre keuringen te maken, denk je dat bijvoorbeeld een evolution fireworks die kans niet zou hebben gegrepen? De importeurs moeten op safe spelen al hoop ik van harte dat ik fout zit.

                Na die spullen van funke op de trophy te hebben gezien ben ik wel dik overtuigd, dan zijn de meeste cakes in NL maar kinderspel. Wat een dikke effecten zeg!
                Klopt heeft te maken met de extra keuring die hier in NL wordt gehouden en met de kosten van de afkeur in NL. Zo werkt dat in geen ander Europees land. Op die manier kan je dus makkelijker de grens opzoeken in Duitsland oid.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                  Klopt heeft te maken met de extra keuring die hier in NL wordt gehouden en met de kosten van de afkeur in NL. Zo werkt dat in geen ander Europees land. Op die manier kan je dus makkelijker de grens opzoeken in Duitsland oid.
                  Precies, volgens mij is het importeren van F2 CE de laatste 3 dagen toegestaan toch
                  Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
                    Precies, volgens mij is het importeren van F2 CE de laatste 3 dagen toegestaan toch
                    Klopt je mag het ook gewoon in huis hebben. Bijna iedere importeur zet er ook NL omschrijving op. Is dus gewoon legaal, alleen om het hier te verkopen is wat gecompliceerder.

                    Comment


                      Had hier inmiddels is wel wat nieuws over verwacht....

                      Iemand in de wandelgangen nog iets gehoord ?
                      Laatst aangepast door lbanoa; 12 October 2019, 14:00.

                      Comment


                        Begin langzaam aan toch te twijfelen of het dit jaar nog wat wordt...

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                          Begin langzaam aan toch te twijfelen of het dit jaar nog wat wordt...
                          Ik zou zeggen neem een ritje naar onze oosterburen eind december. Prijzen zijn ook verbeterd tov vorig jaar.

                          Comment


                            Piroshop arentz is geloof ik de enigste die dit jaar in nederland funke verkoopt met nl keuring

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                              Piroshop arentz is geloof ik de enigste die dit jaar in nederland funke verkoopt met nl keuring
                              Je bedoelt zonder nl keuring

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                                Piroshop arentz is geloof ik de enigste die dit jaar in nederland funke verkoopt met nl keuring
                                Wat Arentz verkoopt is niet waar dit hele topic over gaat. Arentz verkoopt Duitse Funke dat idd geen NL-keuring heeft. Dit topic gaat over Funke NL en Luypaers NL. Dat worden andere artikelen. Voorlopig is er nog steeds geen nieuws, behalve dan dat ZENA België nog weer een keer aan Lesli heeft laten weten dat ze nog niks concreets kunnen zeggen over wat er komt en wanneer daar info over beschikbaar wordt gesteld. Ondertussen hebben de meeste dealers hun assortiment voor dit jaar wel zo'n beetje rond...
                                www.huismanvuurwerk.nl

                                Comment

                                Working...
                                X