Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dieren en vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door dikkeeric Bekijk bericht
    Hmmm nee vind ik niet , meerendeels omdat ze het ook echt zijn.
    En ik heb niks tegen negers ik vind gewoon dat die mannetjes hier aangepakt moeten worden je weet heel goed welke ik bedoel. En ik vind ze onwijs brutaal en irritant dat ze een bijnaam krijgen wil niks zeggen dat ik racistisch ben. Ik ga met donker getinte mensen om en zelfs die noemen hun zo
    Sorry als je dacht dat ik een rasist was.
    Ik heb de post ff ge-edit.
    Ik snap wat je bedoelt woon zelf ook in Gouda en er lopen veel marokanen hier de boel te verzieken, Maar om dat op een compleet volk af te schuiven vind ik ook niet erg tof. Voorderest denk ik zeker niet dat je een racist bent maar je post had wel racistische trekjes en die is ondertussen aangepast. Laten we nu weer ontopic gaan?

    Comment


      dieren is heel simpel eigenlijk.
      zie je een dier stop je ff met stoken.
      hier in het dorp roept de eigenaar even als hij bij de hoek is en we stoppen.
      op die manier hebben de dieren ondanks alles een leuke dag en de eigenaren zullen minder snel klagen als we ff doorstoken met harde knallers.
      mvg
      'je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid'

      Comment


        Ik vind het toch wel een goed topic om actueel te houden.

        De regels zijn natuurlijk duidelijk: Je mag oudjaarsdag je gang gaan, maar goed het jaar duurt langer dan die dag en je moet de mensen ook de rest van het jaar nog in de ogen kunnen kijken.

        Uiteraard zal het lastig zijn het enthousiasme van de mensen hier een beetje te beteugelen, maar in z'n algemeenheid vind ik wel (en dat is ook al eerder in dit topic genoemd) je wel tot een compromis moet komen met de buurt.
        Ik vind dat iedereen lekker mag stoken, maar ook dat mensen hun hond op een fatsoenlijke manier moeten kunnen uitlaten. Zeker als je met een grote groep in de buurt gaat lopen knallen overdag, probeer in gesprek te raken met de buurtbewoners en spreek een staakt het vuren af 2 maal per dag, bv bij de lunch en voor het avondeten. Dan kan iedereen z'n huisdier lekker laten lopen en zit het beest niet bang en ook nog eens met te veel energie thuis.

        Zelf heb ik een poes: die is nogal bang. Ik doe alle gordijnen dicht en zet de radio of tv de hele nacht aan. Zijltje onder het dekbed want de kat gaat op zeker op bed liggen en in de hoek van de kamer zet ik meestal een grote plaat of iets dergelijks zodat ze een schuilhoekje heeft.

        Al met al: iedereen lekker knallen maar denk wel aan je dieren in de buurt!
        Laat nog geregeld muggenscheetjes

        Comment


          Gister bij een demo zat een mechelse herder heel rustig tussen de mensen. Ik dacht dus eigenlijk hoe kun je met een hond naar een demo gaan. Na een tijdje dit bekeken te hebben dacht ik tja waarom ook niet. Die herder zat zo rustig. Gaf geen ene kik. Ik heb hier zo van genoten. Hij begon zelfs te gapen. Haha nooit meegemaakt dat een hond zo rustig bleef met vuurwerk.

          Comment


            De ene hond is de andere niet. Het is te trainen, maar dat geldt niet voor elke hond en zeker niet voor een kat.

            Ook niet onbelangrijk trouwens: ruim naderhand je rotzooi op zodat die dieren de dag erop niet aan vuurwerkresten gaan zitten eten. Vooral honden pakken vanalles!
            Laat nog geregeld muggenscheetjes

            Comment




              Arno, Marianne,

              Wie beweert dat dieren en vuurwerk niet samen kunnen gaan?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Jupilerfreak Bekijk bericht
                image


                Arno, Marianne,

                Wie beweert dat dieren en vuurwerk niet samen kunnen gaan?
                haha die moet je op zijn hyves plaatsen van arno.
                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                Comment


                  Mijn kat gaat ook altijd in al die kartonnen zitten, nog een kartonnejte voor hem bewaard heeft ie nog wat om mee te spelen de kleine freak
                  Raaddebom.nl

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door smilli Bekijk bericht
                    Mijn kat gaat ook altijd in al die kartonnen zitten, nog een kartonnejte voor hem bewaard heeft ie nog wat om mee te spelen de kleine freak
                    Haha, en ruikt die daarna lekker naar kruit
                    Ik zei nog zo, geen bommetje!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                      haha die moet je op zijn hyves plaatsen van arno.
                      Liever niet. Dan stuurt hij de animalcops opgezet door Adolf Wilders op mij af...

                      Comment


                        De cavaliere bekogelt paarden ook graag met vuurwerk om ze zo te 'trainen'. Eigenlijk gewoon dierenmishandeling, maar goed.

                        fotoalbum @ ad.nl

                        Comment


                          Heb 3 katten 1 is er bang en de andere 2 weer niet en heb vogels en die zijn ook niet bang

                          Comment

                          Working...
                          X