Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Artikelen die niet binnen komen in 2017!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door the mighty two Bekijk bericht
    Wil niet de grote pessimist zijn maar reken maar op gemiddeld 5 weken. Daarbij komt nog...
    - Transport van Liuyang naar haven van een aantal dagen.
    - Afhandeling in Rotterdame haven.
    - Lokaal transport.
    - Etc.

    We kunnen alleen maar afwachten en er vanuit gaan dat alles op tijd binnen is....
    Kunnen ze niet d boot van sinterklaas charteren? Die is altijd stipt op tijd elk jaar

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
      Kunnen ze niet d boot van sinterklaas charteren? Die is altijd stipt op tijd elk jaar
      Hahahaha weet niet hoe de contacten van de importeurs zijn met onze goedheiligman....En of we dan niet wat uit te leggen hebben aan de kinderen

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door the mighty two Bekijk bericht
        Hahahaha weet niet hoe de contacten van de importeurs zijn met onze goedheiligman....En of we dan niet wat uit te leggen hebben aan de kinderen
        Onze goedheiligman komt eind volgende week pas aan...maar hij heeft alvast een pakjesboot vanuit China vooruit gestuuurd...ATM:Morgen...

        Comment


          Is dat een garantie dan dat het er wel is?als je alles al besteld heb.
          ik kan me nog wel wat issue`s en ergenis voor de geest halen op dit forum mbt "oude voorraad"


          In de praktijk zal het allemaal heus wel mee vallen en er zullen net zoals ieder jaar spullen niet binnen komen. Voor de late termijn bestellers in China , voor die bedrijven gaat het kort dag worden maar ja dat is ook een beetje hun eigen schuld.

          De afgelopen jaren is er het ene na het nadere incident geweest dus gewoon alles op tijd regelen lijkt mij al een paar jaar meer praktijk dan advies.

          Je moet het maar zo zien alles wat dit jaar te laat is , is voor volgend jaar in ieder geval al binnen en lekker droog tegen die tijd. (elk nadeel heb zijn voordeel)
          naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

          Comment


            Evolution melde op 14 oktober op Facebook al dat de laatste 4 containers op de boot gingen een week later. Die zouden dus alles ruim op tijd binnen moeten hebben.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
              In de praktijk zal het allemaal heus wel mee vallen en er zullen net zoals ieder jaar spullen niet binnen komen. Voor de late termijn bestellers in China , voor die bedrijven gaat het kort dag worden maar ja dat is ook een beetje hun eigen schuld.

              De afgelopen jaren is er het ene na het nadere incident geweest dus gewoon alles op tijd regelen lijkt mij al een paar jaar meer praktijk dan advies.

              Je weet dat ze in China voor meer markten produceren toch?
              NL is pas medio Juli aan de beurt, 3 tot 6 weken shipping.
              Laatst aangepast door Schuim; 7 November 2017, 11:00. Reden: typo

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Schuim Bekijk bericht
                Je weet dat ze in China voor mee markten produceren toch?
                NL is pas medio Juli aan de beurt, 3 tot 6 weken shipping.
                bakero1973 werkt volgens mij voor China Red, dus die weet denk ik wel waar over hij praat.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door rickagovv Bekijk bericht
                  bakero1973 werkt volgens mij voor China Red, dus die weet denk ik wel waar over hij praat.
                  Oeh! Dat wist ik niet.
                  Maar dan weet die ook hoe die wereld werkelijk in elkaar zit.
                  En dat licht volgens mij echt niet aan het moment van bestellen van de meeste importeurs.

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Schuim Bekijk bericht
                    Je weet dat ze in China voor meer markten produceren toch?
                    NL is pas medio Juli aan de beurt, 3 tot 6 weken shipping.
                    NL is later dan juli aan de beurt meen ik. September/oktober komt meer in de buurt.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Gelezen op Facebook op het account van Vuurwerkmania:

                      ONDERWEG!! Onze laatste containers met VuurwerkmaniaNL vuurwerk zijn onderweg naar NL! Dat wordt straks weer KNEITERHARD buffelen tijdens het lossen. Wie komt ons helpen??? ;-)
                      Vuurwerkmania maakt je gek!
                      #vuurwerk #vuurwerkmania #vetvuurwerk #ilike #fireworks #feuerwerk #geisha #wiewilhelpenlossen #containers #buffelen
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                        Gelezen op Facebook op het account van Vuurwerkmania:

                        ONDERWEG!! Onze laatste containers met VuurwerkmaniaNL vuurwerk zijn onderweg naar NL! Dat wordt straks weer KNEITERHARD buffelen tijdens het lossen. Wie komt ons helpen??? ;-)
                        Vuurwerkmania maakt je gek!
                        #vuurwerk #vuurwerkmania #vetvuurwerk #ilike #fireworks #feuerwerk #geisha #wiewilhelpenlossen #containers #buffelen
                        Dat las ik net ook al, als dat ook voor rubro geldt, heb ik het overgrote deel safe
                        Jeder Schuss ein Genuss

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                          Dat las ik net ook al, als dat ook voor rubro geldt, heb ik het overgrote deel safe
                          Neem ik wel aan, aangezien ze ''samen'' zijn (zelfde pand etc)
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Ik heb de speculaties op dit forum aan mijn dealer voor gelegd en gevraagd wat hij allemaal gehoord heeft etc. Dit was zijn reactie:

                            ''Wij als dealers worden niet door alle importeurs van het laatste nieuwe voorzien.
                            Maar enkele importeurs hebben ons laten weten dat alle producten die wij van verkopen, gewoon binnenkomen of al binnen zijn.
                            Van Evolution Fireworks, Vulcan Europe, Rubro Fireworks en Eurostar Firworks krijgen we alles binnen.''


                            Hoe ver we hier iets aan hebben weet ik niet, maar het stelt mij alweer wat meer gerust...
                            alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

                            Comment


                              denk dat we ons over vuurwerkmania ook geen zorgen hoeven te maken

                              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	2017-11-07 15_26_48-VuurwerkmaniaNL - Startpagina _ Facebook.jpg
Vertoningen:1
Grootte:61,7 KB
ID:	1562331

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfreak040 Bekijk bericht
                                denk dat we ons over vuurwerkmania ook geen zorgen hoeven te maken

                                [ATTACH=CONFIG]33692[/ATTACH]
                                Kijk eens naar post 115
                                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                                Comment

                                Working...
                                X