Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Artikelen die niet binnen komen in 2017!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door feabal Bekijk bericht
    Toch wel blij dat ik wat Rubro dingen geannuleerd heb, aangezien alles redelijk nat zal zijn.
    Heeft heel weinig invloed.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door feabal Bekijk bericht
      Toch wel blij dat ik wat Rubro dingen geannuleerd heb, aangezien alles redelijk nat zal zijn.

      Thuis maar tegen de radiator zetten;)

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Spring_thunder Bekijk bericht
        Hoe zit het met pangu...komt alles op tijd???

        Ligt bij ons sinds zaterdag in de kluis
        Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door feabal Bekijk bericht
          Toch wel blij dat ik wat Rubro dingen geannuleerd heb, aangezien alles redelijk nat zal zijn.
          Geloof zelf nooit dat kruit door paar dagen kachel droger word tussen al dat karton. Maar goed dat is mijn mening.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
            Geloof zelf nooit dat kruit door paar dagen kachel droger word tussen al dat karton. Maar goed dat is mijn mening.
            het kan nooit slechter worden, dus het wordt altijd droger. Zelf zorg ik altijd dat ze met de klei stoppen tegen de verwarming aan staan, dan geleid dat klei mooi de warmte naar binnen. De tubes mogen best vochtig zijn zolang de bombettes maar drogen :P gaatjes prikken ìn het folie op de tubes zodat het vocht/lucht weg kan is ook wel handig. Als je vloerverwarming hebt is het helemaal makkelijk.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
              Geloof zelf nooit dat kruit door paar dagen kachel droger word tussen al dat karton. Maar goed dat is mijn mening.
              Volgens mij komt het vuurwerk meestal erg laat, dus die paar dagen maken dan ook niet uit.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                Onrust stoker joh met je speculaties..
                Ja helaas wel wat afkeur.. en de imortalgold zit waarschijnlijk in de vertraagde container.
                Sommige aantallen kloppen niet helemaal.. maar verwacht dat we het meeste gewoon kunnen leveren.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                  Ja helaas wel wat afkeur.. en de imortalgold zit waarschijnlijk in de vertraagde container.
                  Sommige aantallen kloppen niet helemaal.. maar verwacht dat we het meeste gewoon kunnen leveren.
                  Weet jij of de Primal Instinct er wel gewoon is?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                    Ja helaas wel wat afkeur.. en de imortalgold zit waarschijnlijk in de vertraagde container.
                    Sommige aantallen kloppen niet helemaal.. maar verwacht dat we het meeste gewoon kunnen leveren.
                    Ja was een geintjuh, maar wel top dat de meeste Rubro spullen toch redelijk op tijd binnen zijn ( bij jullie dan ). Ik hou me hart nog steeds vast met wat ik morgen nacht kan verwachten, dat is ook nog eens de meest vroege afhaaltijd natuurlijk van de 3 dagen. En een ander moment zit er niet in, dus ik zal er maar op moeten rekenen dat ik dingen niet meekrijg.

                    Comment


                      Hoe zou het zijn met de transbomber, zero tolerance en buurtassortiment. Zouden die binnen zijn.

                      Comment


                        Primal instinct is bij vele al binnen
                        https://www.houtse-bazar.nl

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                          Ja helaas wel wat afkeur.. en de imortalgold zit waarschijnlijk in de vertraagde container.
                          Sommige aantallen kloppen niet helemaal.. maar verwacht dat we het meeste gewoon kunnen leveren.
                          En de singelshots ook hoorde ik... Komt toch pas halfer wegen 28.. mits je het zelf haalt in de?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Mlap Bekijk bericht
                            En de singelshots ook hoorde ik... Komt toch pas halfer wegen 28.. mits je het zelf haalt in de?
                            Gerrit zegt wat anders volgens mij.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door PaulL1985 Bekijk bericht
                              Gerrit zegt wat anders volgens mij.
                              Die zei “rijden we zelf met busjes”.
                              Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                              Comment


                                Inderdaad dat hoorde ik ook.. maar moet je wel adr geregeld hebben!!

                                Comment

                                Working...
                                X