Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste nieuwkomer 2016

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Beste nieuwkomer 2016

    Wat is (zijn) volgens jullie het beste nieuwe product wat op de markt is gekomen in 2016, en waarom?

    Uiteraard uitgaande van samples en demo's aangezien straatfilmpjes nog niet kunnen.




    Ik nomineer:
    -Wings of Darkness (Wolff)
    -Color Strike (Wolff)
    -Stars over Barcelona (Wolff)
    -Capital (Vuurwerktotaal)
    -Rebound Box (Vuurwerktotaal)
    -Snowstorm (Evolution)
    Laatst aangepast door QVR0501; 19 December 2016, 20:00.

    #2
    Voeg de Transbomber (Rubro) de Blue Camuro (Leslie) en de Showbricks (leslie) maar aan het lijstje toe
    -FireworksHolland-

    Comment


      #3
      Ik vind het tempo van Wings of Darkness persoonlijk te traag om echt een topper te zijn. Dan vind ik Flowmotion (VWT) beter. Had WoD een sneller tempo gehad was het een ander verhaal geweest, maar ik vind het té lang een lege horizon. Maar goed, smaken verschillen uiteraard.

      Capital ben ik met je eens, dat is een hele gave cake. Hopelijk zijn het geen samples geweest, maar ik verwacht het niet.

      Snow Storm van Evo vind ik niet de beste (nieuwe) cakebox van de Evo collectie. Wat mij tegenvalt aan de box is dat het 'knal -> boeket -> crackling' is geworden, in plaats van een continue 'sneeuwval' van crackling tussendoor, zoals we bij het 2e China filmpje zagen. Nu zijn knetterwolkjes geworden, terwijl je eigenlijk het 'regen op de tent' geluid zou willen hebben. Althans, dat is wat ik gaaf vind. Solar Storm en Visions of Ecstacy zijn natuurlijk niet geheel nieuw en dingen beide naar cakebox van het jaar, maar bijvoorbeeld ook de Mayhem en Golden Age van Evo zijn nieuw, deze vind ik beide toffer dan de Snowstorm. Neemt niet weg dat de ook Snow Storm een prima cakebox is. Sowieso scoort Evo in de sectie 500 grammers en cakeboxen haast alleen maar goed.

      Ik ben ook benieuwd of Transbomber van Rubro en Golden Illusion van Vuurwerkmania het gaan waarmaken. Dat er samples zijn geschoten lijkt me duidelijk, maar dat neemt niet weg dat er potentie zit.

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
        Ik vind het tempo van Wings of Darkness persoonlijk te traag om echt een topper te zijn. Dan vind ik Flowmotion (VWT) beter. Had WoD een sneller tempo gehad was het een ander verhaal geweest, maar ik vind het té lang een lege horizon. Maar goed, smaken verschillen uiteraard.

        Capital ben ik met je eens, dat is een hele gave cake. Hopelijk zijn het geen samples geweest, maar ik verwacht het niet.

        Snow Storm van Evo vind ik niet de beste (nieuwe) cakebox van de Evo collectie. Wat mij tegenvalt aan de box is dat het 'knal -> boeket -> crackling' is geworden, in plaats van een continue 'sneeuwval' van crackling tussendoor, zoals we bij het 2e China filmpje zagen. Nu zijn knetterwolkjes geworden, terwijl je eigenlijk het 'regen op de tent' geluid zou willen hebben. Althans, dat is wat ik gaaf vind. Solar Storm en Visions of Ecstacy zijn natuurlijk niet geheel nieuw en dingen beide naar cakebox van het jaar, maar bijvoorbeeld ook de Mayhem en Golden Age van Evo zijn nieuw, deze vind ik beide toffer dan de Snowstorm. Neemt niet weg dat de ook Snow Storm een prima cakebox is. Sowieso scoort Evo in de sectie 500 grammers en cakeboxen haast alleen maar goed.

        Ik ben ook benieuwd of Transbomber van Rubro en Golden Illusion van Vuurwerkmania het gaan waarmaken. Dat er samples zijn geschoten lijkt me duidelijk, maar dat neemt niet weg dat er potentie zit.
        Ik heb zelf de Snowstorm genomineerd omdat ik dat een heel uniek stukje vuurwerk in Nederland vind. Het begint erg op een profblok te lijken en daarbij helpt het dat het effect ook totaal niet vaak voor komt. (Misschien zelfs nieuw is?) Ik ben het wel eens met je regen op de tent opmerking, dat zou hem nog net ietsjes gaver gemaakt hebben.
        De Mayhem en de Golden Age vind ik beide ook wel gave boxen. Daarbij moet ik ook zeggen dat in mijn optiek ze compleet worden weggeschoten door de Solar Storm en de Visions of Ectasy; hierdoor was ik een beetje huiverig om ze op het lijstje te zetten.

        En de Flowmotion is ook echt een super waaier, alleen is het nog steeds een beetje sneu voor Royal

        Comment


          #5
          Stars over Barcelona is inderdaad erg mooi, maar ik zou wel de afsteekvolgorde omdraaien of er iets achteraan doen.

          De fountastic trio van Wolff zou ik graag nomineren, de eerste fontijn alleen is het geld al waard. In de video van Wolff is het net alsof hij echt magma spuwt.
          Keep it legal!

          Comment


            #6
            De colour strike is echt eem unieke nieuwkomer
            Jeder Schuss ein Genuss

            Comment


              #7
              Ik ben behoorlijk gecharmeerd van de Spring Fairyland, hopelijk presteert deze ook echt zo goed als in het filmpje.
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                Mijn stem gaat naar de Capital, als hij in de straat net zo presteert als op de demo.
                Work is the curse of the drinking class

                Comment


                  #9
                  Ik zeg MANIPULATOR van China Red.
                  Is al lange tijd in NL, dus alles is zonder twijfel 100% productie.

                  wat ik vooral erg leuk vind dit jaar is dat er lekkere ouderwets felle kleuren in veel cakes zitten.
                  hopelijk houden ze dat vol..

                  En ik vind helemaal dat de kwaliteit van de producten omhoog gaat bij alle importeurs.
                  goed bezig..
                  naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                  Comment


                    #10
                    Als cake zeg ik tot nu toe Spring Fairyland of de Pounding Napalm
                    Als cakebox tot nu toe de transbomber.

                    Maar wellicht is die mening op 1 januari anders.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #11
                      Qua cakes ben ik erg weg van de Capital / Pounding Napalm. En moet zeggen dat ik de Commando toch ook wel een potentiele topper vind hoor
                      31/12 Knalle als een malle!

                      Comment


                        #12
                        Ik zal wel een lijstje opstellen en de top 10 op 31 december posten, dus breng je stem uit!

                        Kunnen we zien welke de hoge verwachtingen waar gaan maken

                        Comment


                          #13
                          Ik ga voor de:
                          - Transbomber (Rubro)
                          - Capital (Vuurwerktotaal)
                          - Red Ghost (Evolution)

                          Comment


                            #14
                            Een beste zal er nooit zijn. Dat is voor ieder verschillend. Maar ik denk dat dit jaar Golden age als cake box zeker hoog komt

                            En als caké capital vuurwerktotaal of Insane Evo bijv.

                            En beste budget cake de 19 shots goude cake van de welkoop.

                            Comment


                              #15
                              Ik heb de Escape from hell als nieuwkomer besteld en hoop dat deze het net zo gaat doen als op de video. Uiteraard laat ik weten wat ik er van vond en of deze cakebox hierbij terecht door mij genomineerd is.

                              Comment

                              Working...
                              X