Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De betere knalcakes? (voorspelling/ervaring)

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
    Het is een hele leuke knalcake hoor. Voor zo klein potje, komt er nog flink wat uit, kijk maar:

    Al die maanden jaren met dit raadsel in mijn binnenste geleefd! Eindelijk beeldmateriaal! Thanks voor de reactie!

    Blijft verder wel een toppertje van de bovenste plank, lastig aan te komen verder!

    Comment


      De cruel canon van wolff knalde echt heel er goed. Is er helaas niet meer.
      Ook de blue thunder (ligt uiteraard ook aan de versie) knalt nog steeds lekker.
      High Voltage is ook nog steeds goed vind ik.
      Helaas zullen de (goede) knalcakes langzaamaan uitsterven
      https://www.houtse-bazar.nl

      Comment


        Hier ook een aantal knalcakes

        Knalcake - China Salute - China Red


        Titanium thunder - Evolution Fireworks


        Black thunder - Cafferata


        Blue Thunder - Evolution Fireworks


        Thunder King JW900 (2016 versie) - Jorge


        Color Insanity - Vuurwerkmania


        Final fate - Wolff vuurwerk


        Titanium salute (2017 versie) - Piromax PXB2113

        Comment


          Kan me mijn eerste knalblok nog wel herinneren ongeveer 8 jaar geleden de 100 shots spring thunder van bonbridge.
          Wat een klappen waren dat zeg.
          Waren wel vergelijkbaar met een lawinepijl.
          Helaas waren ze het jaar erna al uit de handel
          Dit jaar de Funke finale 1 maar eens proberen.

          Comment


            Afgelopen jaar de color insanity van mania gehad en de turbo salute van Redwire beiden vielen ze niet tegen. Als je de afmetingen ziet denk je dat kan niet veel zijn
            #pollius http://bit.ly/AbonneerPolliusFirework

            Comment


              Die turbo salute van redwire vond ik maar een laf ding. Knalde niet hard en stopte halverwege helaas. En dat voor €40,-

              Comment


                Zo zie je maar weer dat iedereen een ander idee heb van wat hard is.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door boller Bekijk bericht
                  Zo zie je maar weer dat iedereen een ander idee heb van wat hard is.
                  Ligt ook aan welk vergelijkingsmateriaal je dat jaar had
                  Jeder Schuss ein Genuss

                  Comment


                    Valt me nog tegen dat niemand die strobe cake van zena niet noemt,zo te horen knalt dat ding ook lekker.

                    Comment


                      Ja die is natuurlijk nieuw dus daar kan niemand nog wat over zeggen. Wel heeft Red Wire daar een losse cake van en die knalt wel prima!

                      Comment


                        Een paar jaar geleden de Final Fate gehad, die viel me helaas echt tegen, maar gelukkig had ik in het zelfde jaar ook de Ancient Knowlegde (VWT >> niet meer leverbaar). Dat waren toppers. Heerlijke salvo-cake met crackling.
                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_1266.jpg
Vertoningen:1
Grootte:222,5 KB
ID:	1567144


                        Later werd het de Bad Attitude van Barely Legal (omlabeling) ook een toppertje, maar ook niet meer leverbaar.
                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0071.jpg
Vertoningen:1
Grootte:147,9 KB
ID:	1567145

                        Toen ben ik overgestapt naar Secret Salute, dit is en blijft absoluut een top product
                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_1536.jpg
Vertoningen:1
Grootte:197,4 KB
ID:	1567146
                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_0026.jpg
Vertoningen:1
Grootte:222,9 KB
ID:	1567147
                        In dit jaar ook de Titanium Thunder (2x) gehad en per 2 gaf dit een leuk effect.

                        Maar dit jaar ga ik mijn finale vullen met 2 karton Crackling Chry 2.0 van Zena en 6x de Matrix van Burn-it ben erg benieuwd. Deze heb ik puur op basis van alle reacties hier op het forum gekocht in plaats van de secret salute.

                        Comment


                          Jaaren de aftershock collectie van hardix gehad. Man wat lekker spul was dat. Gelukkig heb ik nog 8 pakken van de knal pijlen van hardix.
                          De afgelopen jaren toch elke keer de Aftershock damage inc gehad en ben hier nog steeds tevreden over. Dit Ik jaar al een karton besteld en de 2e karton gaat er ook nog komen. Vorig jaar per 4 geschoten.
                          Heb nog wel ergens een filmpje..
                          Hoop dat mania nog met iets leuks ter7g gaat komen

                          Comment


                            De Aftershock Damage was vorig jaar al uit de collectie. Als je die tegenkomt dan is het echt uitloop. De Cruel Cannon van Wolff daarentegen zit nog gewoon in de collectie. Deed het overigens erg goed op de demo van Wolff onlangs.
                            Vier veilig, vier legaal!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door MichelAngelo Bekijk bericht
                              De Aftershock Damage was vorig jaar al uit de collectie. Als je die tegenkomt dan is het echt uitloop. De Cruel Cannon van Wolff daarentegen zit nog gewoon in de collectie. Deed het overigens erg goed op de demo van Wolff onlangs.
                              Ik dacht dat de Cruel Cannon / White thunder al vanaf vorig jaar niet meer geproduceerd werd?

                              Comment


                                Hou deze ook in de gaten, nieuwe 20mm knalcake dit jaar. https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...s-*NIEUW-2018*

                                Comment

                                Working...
                                X