Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek een cake

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
    Ik zoek niet een specifieke cake van een filmpje, maar een cake die ramvol crackling zit. M'n vriendin houdt van die mooie crackling in de lucht, het liefst zo dik mogelijk. :-) Heb zelf wat rond zitten zoeken, maar wie weet heeft iemand een hele dikke cake daarvoor. Mag een waaier zijn, mag ook een normale cake zijn.
    Meerdere; Times of Glory Zena (BE) crackling chry 2.0 Zena (NL)
    alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

    Comment


      #77
      redwire heeft ook een mooie combi van 3 cakes met veel crackling

      Comment


        #78
        redwire heeft ook Criss cross crackhead (ook een crackling waaier) naast die combi van drie cakes (crackling war)

        Verder heeft vuurwerkmania nog de venom box (geen waaier, wel dikke crackling) en heeft zowel zena als vwtotaal natuurlijk nog de crackling chry.

        je zou trouwens ook hier nog even kunnen kijken:

        Comment


          #79
          Iedereen super bedankt! Daar kan ik zeker mee aan de slag en weer lekker op onderzoek uit, vervelend altijd ;-) Super !!
          Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

          Comment


            #80
            Het is de Crackling Fan 2.0 van VWT geworden, nogmaals bedankt heren!
            Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

            Comment


              #81
              Ik ben opzoek naar een knalcake met goede (rotational) tails. Iets zoals de finale van de Insane en de Decibull Salute Box, maar dan als hoofd effect (of ten minste vaker dan alleen in de laatste salvo), zoals de Cadeau Marijn 2 dat heeft. Maar die is nu nét lastig te verkrijgen.

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door HarlemOrange Bekijk bericht
                Ik ben opzoek naar een knalcake met goede (rotational) tails. Iets zoals de finale van de Insane en de Decibull Salute Box, maar dan als hoofd effect (of ten minste vaker dan alleen in de laatste salvo), zoals de Cadeau Marijn 2 dat heeft. Maar die is nu nét lastig te verkrijgen.

                Ik heb gisteren de Strobe Salute meegemaakt op een demo. En die cake heeft een zeer bijzondere en goed uitgevoerde tail! En de knallen waren ook echt lekker, dus die zou ik je aanraden. Bij RedWire dealers te verkrijgen en misschien ook wel via Lesli?

                Comment


                  #83
                  Ik zoek een cake met 'spider' effect zoals bij de eerste cake van de Immortal Gold. De 2015 versie van Pangu's 'Some like it Hot' heeft dit effect, echter de 2016 versie weer niet. Spider King van Rubro is niet in de buurt verkrijgbaar. Het liefst een cake die alleen dit effect heeft (i.c.m. de kleur blauw).

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
                    Ik zoek een cake met 'spider' effect zoals bij de eerste cake van de Immortal Gold. De 2015 versie van Pangu's 'Some like it Hot' heeft dit effect, echter de 2016 versie weer niet. Spider King van Rubro is niet in de buurt verkrijgbaar. Het liefst een cake die alleen dit effect heeft (i.c.m. de kleur blauw).
                    Tango van Pangu?

                    Comment


                      #85
                      Ik heb laatst hier een filmpje gezien van een cakebox waar bij elke salvo ook één screamer (fluit) komt, weet iemand welke dat is?
                      https://youtu.be/SxxMgCgu2do

                      Comment


                        #86
                        Ik zoek nog een goede cake die niet in een keer alles eruit ramt. Heb zelf zitten kijken naar de Venom Box of Capital. Heeft iemand misschien nog andere goede opties waar ik nu misschien nog niet aan denk?
                        Alvast bedankt!

                        Comment


                          #87
                          Als er al een cake is die alles in 1 keer er uit ramt, dan zal het maar mak zijn om afkeur te voorkomen. Je kan beter zelf snellontje langs een cake laten lopen en als je daar niet kundig genoeg voor bent of je hebt dat niet tot je beschikking, kan je bijvoorbeeld zulke dikke toppers die je net noemde het hoofd en reserve lont tegelijk van ontsteken. Dan heb je dik spektakel wat nog een beetje bij je wens in de buurt komt!

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kabiem Bekijk bericht
                            Ik zoek nog een goede cake die niet in een keer alles eruit ramt. Heb zelf zitten kijken naar de Venom Box of Capital. Heeft iemand misschien nog andere goede opties waar ik nu misschien nog niet aan denk?
                            Alvast bedankt!
                            Zoek je een 500grammer of maakt dat niet uit? Ik ben zelf wel fan van de hallucinator (vuurwerktotaal) en de Color Change (Vuurwerktotaal).

                            Als je wat meer stoken voor je geld zoekt zou je eens kunnen kijken naar de 1+1 gratis acties van Vuurwerkmania.

                            Wat voor effecten zoek je een beetje?
                            Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kabiem Bekijk bericht
                              Ik zoek nog een goede cake die niet in een keer alles eruit ramt. Heb zelf zitten kijken naar de Venom Box of Capital. Heeft iemand misschien nog andere goede opties waar ik nu misschien nog niet aan denk?
                              Alvast bedankt!
                              Dat is wel een hele brede vraag! Wat voor effecten hou je van, goud, veel kleur, of juist zoveel mogelijk variatie?

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door HardBeat Bekijk bericht
                                Ik heb laatst hier een filmpje gezien van een cakebox waar bij elke salvo ook één screamer (fluit) komt, weet iemand welke dat is?
                                Hmm.. The Rave misschien?

                                Comment

                                Working...
                                X