Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek een cake

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door GMP Bekijk bericht
    Is er ook zo één maar dan met multicolor tips? Zie het wel terug in boxen (oa supernaut), naar bestaat hij ook los?

    zo iets ?

    我也喜欢年纪较大的烟花

    Comment


      Inderdaad zoiets, maar dan met meer kleuren. Geen idee of het bestaat. Ik vind funke/argento er wel een typ voor..

      In het twee de deel vd black caiman (Lesli) zit ook zoiets, maar dan moet je de kwaliteit wel afwachten...

      Comment


        Is dit wat? Misschien niet helemaal het effect wat je zoekt..





        DE:FC25-36-936 Schuss Batterie "Kamuro-Weissblinker", Kal. 25mm, ca. 20 Sekunden, 500g NEM, CE Kategorie F236 Schuss Batterie im Kaliber 25mm mit Leuchtspur...

        Comment


          Die eerste 2 had ik al gevonden, toppertjes. De derde was ik naar op zoek! En grote broer van de eerder gedane suggestie chiara!

          Dank!

          Blijft de multicolor tips suggestie nog open.

          Comment


            Ik ben op zoek naar een scherp geprijsde cake voor in mijn finale. Ik heb het crackling en het king crown brocade effect al. De bedoeling is om 8 stuks van deze tegelijk af te steken. Deze worden dan als één na laatste afgestoken voor 8x Mega Mine als afsluiter.

            Als voorbeeld: Killer instinct van Rubro. Perfect effect om in veelvoud te schieten en heeft ook een snoeiharde burst. Alleen kost deze €20,00 per stuk
            Laatst aangepast door happy4ever1968; 26 September 2021, 17:41.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
              Ik ben op zoek naar een scherp geprijsde cake voor in mijn finale. Ik heb het crackling en het king crown brocade effect al. De bedoeling is om 8 stuks van deze tegelijk af te steken. Deze worden dan als één na laatste afgestoken voor 8x Mega Mine als afsluiter.

              Als voorbeeld: Killer instinct van Rubro. Perfect effect om in veelvoud te schieten en heeft ook een snoeiharde burst. Alleen kost deze €20,00 per stuk



              mooie cake, en niet duur


              https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...?54421-Decibel
              我也喜欢年纪较大的烟花

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
                Ik ben op zoek naar een scherp geprijsde cake voor in mijn finale. Ik heb het crackling en het king crown brocade effect al. De bedoeling is om 8 stuks van deze tegelijk af te steken. Deze worden dan als één na laatste afgestoken voor 8x Mega Mine als afsluiter.

                Als voorbeeld: Killer instinct van Rubro. Perfect effect om in veelvoud te schieten en heeft ook een snoeiharde burst. Alleen kost deze €20,00 per stuk
                De Heavy Legend 16's of 25's zouden ook kunnen van Rubro. Beiden met kleurtjes en afgewisseld met salutes, dus ook wel leuk voor een finale. De boeketten zijn niet heel groot, maar ik denk dat je ook niet in die categorie zoekt, omdat het veel voor weinig mag zijn.



                Comment


                  Der Hammer of WCKD Warlord misschien nog een goede optie? Veel schoten voor een goede prijs en beiden in meervoud al snel lekkere chaos.

                  Comment


                    WCKD Warlord is inderdaad een goede suggestie. Zelf zou ik de Redneck Revolt willen aanraden, 30 shots 25mm, in de freakactie regelmatig te vinden voor maar 15 euro. Beste prijs/kwaliteit cake die ik mij kan heugen.
                    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                    Comment


                      De toch wel onverwachte vuurwerk compilatie van jaarwisseling 2020 - 2021. Wat een bijzondere jaarwisseling was het toch met het vuurwerkverbod toentertijd.....


                      Weet iemand welke cake (fluit naar brocade) er op 1 uur en 8 min gaat?

                      Edit: lees dat het de special 4 is. Bijzondere versie want zo ken ik hem niet. Mag van mij wel altijd zo worden
                      Laatst aangepast door vwrulez; 3 October 2021, 18:40.

                      Comment


                        Ik zoek een compound met een mooie goede salute finale.... weten jullie er een paar?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                          Ik zoek een compound met een mooie goede salute finale.... weten jullie er een paar?
                          Zo uit mn hoofd weet ik alleen de Primal Instinct van rubro (omlabeled als Invadr bij TNT). Niet echt een heel harde salute finale, maar zeker niet verkeerd voor Nederlandse begrippen. Meerdere suggesties zouden zeker welkom zijn. :thumbup
                          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                            Ik zoek een compound met een mooie goede salute finale.... weten jullie er een paar?
                            De Blue Night Fire heeft een aantal naar het schijnt harde salutes in z'n laatste salvo's.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door vwrulez Bekijk bericht
                              https://www.youtube.com/watch?v=jrieV34JEis&t=1516s

                              Weet iemand welke cake (fluit naar brocade) er op 1 uur en 8 min gaat?

                              Edit: lees dat het de special 4 is. Bijzondere versie want zo ken ik hem niet. Mag van mij wel altijd zo worden
                              Dat lijk me niet, de Special 4 heeft crackling toch? Lijk me een ander product.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                                Ik zoek een compound met een mooie goede salute finale.... weten jullie er een paar?
                                Primal Instinct en de Blue Night Fire zijn inderdaad al genoemd. Maar ook de Toro Box van evolution heeft salutes in de finale zitten.

                                En met een Cruel Cannon / Thunderstorm / Happy Thunder Q en een tie-wrapje kun je elke box een salutefinale geven

                                Comment

                                Working...
                                X