Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek een cake

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    hebben jullie suggesties voor cake's met unieke of weinig voorkomende effect(en)?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht
      hebben jullie suggesties voor cake's met unieke of weinig voorkomende effect(en)?
      Fireball Extreme van Lesli is wel erg leuk en apart.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
        Fireball Extreme van Lesli is wel erg leuk en apart.
        Dit is idd een leuke effect, bedankt!
        Gelijk noteren op mijn lijstje

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkboy023 Bekijk bericht
          Dit is idd een leuke effect, bedankt!
          Gelijk noteren op mijn lijstje
          Ook Twinkling Bauhinia mag wel tot cakes met bijzondere effecten gerekend worden.

          Comment


            Weet iemand of er een muzikale cake bestaat. Fluit of knal met een bekend wijsje/deuntje/ritme. - Als voorbeeld: ateam deuntje - bestaat zoiets?
            Asjemenou

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Schiedammert Bekijk bericht
              Weet iemand of er een muzikale cake bestaat. Fluit of knal met een bekend wijsje/deuntje/ritme. - Als voorbeeld: ateam deuntje - bestaat zoiets?
              Denk het niet! Maar als je goed zoekt, zijn er wel een aantal ritmische cakes te vinden, die bijvoorbeeld 1 - 2 - 3 - 4 - 5 shots schiet. Heb zo geen voorbeeld, maar ze zijn er wel. Of een cake die eerst 5 x 1, dan 5x per 2 en uiteindelijk een salvo van 5 doet (check de pangu 25sh cakes).

              Maar echt deuntjes, nee die zijn er zo ver ik weet niet

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Schiedammert Bekijk bericht
                Weet iemand of er een muzikale cake bestaat. Fluit of knal met een bekend wijsje/deuntje/ritme. - Als voorbeeld: ateam deuntje - bestaat zoiets?
                Weet er wel eentje die lijkt op Emma Wortelboer.






                en cakes met een ritme
                Big momma van Lesli

                我也喜欢年纪较大的烟花

                Comment


                  Bedankt koala
                  Asjemenou

                  Comment


                    Ik zoek... een budget cake met alleen een red peony effect (multicolor mag eventueel ook).

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                      Ik zoek... een budget cake met alleen een red peony effect (multicolor mag eventueel ook).

                      de Artus (reno) van de Aldi uit DLD
                      16sh white tail to red/green peony.
                      rond de 100gram per cake, €3,99
                      我也喜欢年纪较大的烟花

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                        Ik zoek... een budget cake met alleen een red peony effect (multicolor mag eventueel ook).
                        Rood peony, fix ergens een oude Red Maroon!

                        Losse cake, moet je even bij de broekhoff of cafferata show lijnen kijken.
                        Red ghost van Evo is ook erg rood.

                        Multicolor zijn er genoeg! Elke importeur heeft er daar wel een paar van.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                          Ik zoek... een budget cake met alleen een red peony effect (multicolor mag eventueel ook).
                          Zo iets? https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...-Tail-and-Mine
                          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
                            Ja precies zoiets, alleen dan in een budget vorm, omdat ik er 8 a 10 tegelijk wil schieten (in ieder geval dat is een wild idee).

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                              Ja precies zoiets, alleen dan in een budget vorm, omdat ik er 8 a 10 tegelijk wil schieten (in ieder geval dat is een wild idee).
                              Dan kan ik de Matrix aanraden. Wel de nieuwe productie, vanaf 2018.

                              Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Is Art Bekijk bericht
                                Dan kan ik de Matrix aanraden. Wel de nieuwe productie, vanaf 2018.

                                https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...l=1#post594287
                                Ja, dit is wat ik zoek. Thanks. Nu nog even een dealer met een interessante prijs vinden.

                                Edit: gevonden! (9,-)

                                Comment

                                Working...
                                X