Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De mooiste/vetste/bruutste NL fontein die je meemaakte...?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Hey jongens, welke importeur had nou die nieuwe 2 min. fontein dit jaar? Kan 'm niet meer vinden op forum of in geheugen dank alvast

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
      Hey jongens, welke importeur had nou die nieuwe 2 min. fontein dit jaar? Kan 'm niet meer vinden op forum of in geheugen dank alvast
      Na het lezen van jouw bericht dacht ik meteen aan de Fountain show off [compound] van Lesli.

      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #78
        Dank je, die was ik ook al weer vergeten maar volgens mij was het wel één item, geen compound. Weet dat ik er de Cat's Eyes als oud voorbeeld genoemd had maar Google noch de VWC zoekfunctie hengelen dat naar boven.

        Comment


          #79
          O kijk; https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...t-*NIEUW-2018* Dat was 'm

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
            Oh dit artikel is mij ontgaan. Ziet er leuk uit, komt niet heel hoog, maar duurt wel lekker lang. Denk dat dit echt een top artikel is om lekker de stookavond mee te beginnen en ideaal voor de kinderen. En ook nog eens heel mooi geprijsd.

            Om ook nog in te gaan op de vraag van het topic wil ik de Familie Concert van Wolff noemen. Alhoewel dit een fontein/cake combinatie is vind ik de fontein wel erg goed uitgewerkt. Veel het cracklingeffect is lekker agressief.

            Ook vind ik de Mini Conic Fountains van Katan aanraders. Weet nog goed dat ik ze voor het eerst zag tijdens een open dag inclusief cat 1 cursus. Ik verwachtte er niet heel veel van, gezien het formaat van de fonteintjes. Maar ze halen met gemakt 1,50m en soms zelfs bijna 2 meter.

            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171216_142845.jpg
Vertoningen:1
Grootte:520,3 KB
ID:	1567541
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #81
              Tja goeie.
              Ik ben echt een fonteinen freak, ik steek er altijd een aantal van af.
              De toppers.
              De Enta van Pro Line. (Totdat er 1 uit elkaar knalde en er stuk beton, wat in de fontein zat tegen mijn billen kwam.)
              The Fhlox en de Hot connon van Royal Fireworks, vooral de Fhlox omdat daar blauwe sterren in zaten.
              De Coral beaty van Wolff
              Die van Lesi, met die mooie gekleurde balletjes zodat de Lazer die Duitsland bij de Lidl te koop is.
              De Bardarbunga van Original, mooie krachtige zilveren fontein.

              En ik heb 2 x de old school fonteinen van Van der Nat mogen zien.
              Pracht fonteinen die met gemak 10 meter hoog kwamen.
              Laatst aangepast door the cigarman; 17 October 2018, 21:49.
              Kom zei de vis in de vissenkom.

              Comment


                #82
                10 jaar geleden: Proline mini

                Momenteel: Cone of crackling (Red wire)

                Tip: in duitsland bij de lidl liggen erg mooie vulkanen van (bugano/SwissMade) 250grams rond de 9e ps
                Deze halen allemaal 8meter.
                我也喜欢年纪较大的烟花

                Comment


                  #83
                  ik vond de vd nat fonteinen van vwtotaal ook erg goed overkomen op de demo trouwens.

                  Comment


                    #84
                    Van welke fontein kwam nou zo'n brede crackling? Onlangs nog een filmpje van gezien, maar kan hem niet meer vinden.
                    December Will Be Magic Again!!

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                      Van welke fontein kwam nou zo'n brede crackling? Onlangs nog een filmpje van gezien, maar kan hem niet meer vinden.
                      Crackling Crystal denk ik.

                      Comment


                        #86
                        Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                        Van welke fontein kwam nou zo'n brede crackling? Onlangs nog een filmpje van gezien, maar kan hem niet meer vinden.

                        Dat is volgens mij die van Lesli.. Naam is me even ontschoten. Iemand die deze toevallig bij naam kent?
                        Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door Leet Bekijk bericht
                          Dat is volgens mij die van Lesli.. Naam is me even ontschoten. Iemand die deze toevallig bij naam kent?
                          Cone of Crackling uit de Redwire serie?
                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                            Cone of Crackling uit de Redwire serie?
                            Dat is hem! Thanks.
                            Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door Anihalas Bekijk bericht
                              Nee dit is hem niet de spreiding is een stuk breder. Duurde ook niet zo lang maar wel heftig.
                              Laatst aangepast door Happiness; 6 November 2018, 11:52.
                              December Will Be Magic Again!!

                              Comment


                                #90

                                Op 7:28 is een straat filmpje met de cone of crackling. Als ik hem dit jaar kan krijgen komt hij er zeker bij.
                                Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

                                Comment

                                Working...
                                X