Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mensen die tegen vuurwerk zijn

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    de eerste keer dat ik zelf vuurwerk mocht kopen was ik 11 jaar en kreeg
    toen 15 gulden. Heb toen ontzetten veel x-mas crackers gekocht..
    5 baby rotjes voor 15 cent en gewone rotjes voor 30 cent en baby pijltjes. goede oude tijd.. rugzakje gevuld en 3 dagen knallen..

    in middels 20 jaar verder geef ik nu gemiddeld voor zon 200 euro aan vuurwerk uit

    Comment


      #17
      haha toen ik 10 was had ik zon klein chinees pakketje bij de scapino vandaan zo blij toen ik was en nu 4 jaar later haal ik in belgie en mijn bugjet steigt nog steeds

      Comment


        #18
        ..

        als ik dan klokslag 10 uur buiten sta ... en nadat ik een aantal nitraat vlinders en matten en afgestoken... komen me ouders naar buiten om te schreeuwe dat het nog geen 12 uur is en dat deze harde knalle belachelijk zijn!

        ik dan weer: ja maar het mag om 10 uur!.

        ouders: ga dan maar ergens anders knalle ..

        ik denk: ik wil voor me eige huis zoveel mogelijk rotzooi!


        hehe dat zijn dus mijn ouders

        Comment


          #19
          ik heb in vuurwerk wel goede ouders mijn moeder steekt snachts om 1 uur ofzo altijd nog effe af samen met mij om het op temaken pak ze gewoon ineens een supervlinderofzo en krijg altijd iets van 200 euro van mijn ouders
          alleen mijn vader doet soms wel eens moelijk als ik met 1 pot thuis kom en 200 euro ofzo mee heb genomen

          Comment


            #20
            toen ik elf was stak ik met mn vader groene strijkers af
            mag alles halen en doen moet het aleen zelf betalen nu
            en met 265 pijltjes haal ik het niet :P minstens 4 sloffen van al het standaard spul :P

            Comment


              #21
              Mijn ouders zijn niet tegen vuurwerk maar ze vinden het wel zonde van mijn geld. Elk jaar zeggen ze het zelfde en niet dat ik mij daar veel van aantrek maar ze hebben eigenlijk wel gelijk. Ik ga ook niet meer dan 150 euro uitgeven aan vuurwerk omdat ik het dan te veel vind.

              Mijn ouders weten dat ik voor 50 euro vuurwerk ga halen en dat ik een aantal dingen gratis krijg van een vriend die alles heel goedkoop kan halen dus daar proviteer ik dan ook goed van. Waar mijn ouders niet vanaf weten is dat ik illegaal vuurwerk heb en dat ik nog een groot geldbedrag heb uitgegeven aan vuurwerk. Daar hoop ik dat ze er ook niet achter komen anders zie je mij niet meer terug op dit forum.
              [B]Remember, remember, the 31th of december. [/B]

              Comment


                #22
                Me ouders vinden niet erg ook vuurwerk niet stak het gisteren af waar ze bij waren En als ze zeggen zonde van je geld zeg ik jullie verspillen je geld aan sigareten en ik aan vuurwerk ;)
                Laatst aangepast door kaboem; 3 January 2010, 16:41.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door mejastiq
                  als ik dan klokslag 10 uur buiten sta ... en nadat ik een aantal nitraat vlinders en matten en afgestoken... komen me ouders naar buiten om te schreeuwe dat het nog geen 12 uur is en dat deze harde knalle belachelijk zijn!

                  ik dan weer: ja maar het mag om 10 uur!.

                  ouders: ga dan maar ergens anders knalle ..

                  ik denk: ik wil voor me eige huis zoveel mogelijk rotzooi!


                  hehe dat zijn dus mijn ouders
                  Zelfde hier ik wil ook zoveel mogelijk rotzooi maar me ouders vinden niet erg de knallen

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door GreenTornado
                    Zelfde hier ik wil ook zoveel mogelijk rotzooi maar me ouders vinden niet erg de knallen


                    nee? nou mijne wel.. ik sta van 10 tot 5 uur 'savonds met superfvlinders, nitraten, 5000 matten, etc etc.. te gooien.. met vaker nog stuk of 4/5 man.. nou dan word je echt wel gek opgegevenmoment.. vooral die nitraatmatjes (kleine daarvan ) die gaan echt TE HARD


                    daar komt bij dat ik in een drukke straat woon.. mja wel lache als ze voor je mat moeten w8en :P

                    Comment


                      #25
                      Mijn ouders doen er tegenwoordig helemaal niet moeilijk over, nergens meer over eigenlijk alleen de tijd dat ik thuis moet komen haha (rond half 11 in het weekend altijd) Voor mijn 10e kreeg ik altijd wat kleine dingetjes, zoals een doosje grondbloemen waar ik dan echt helemaal blij mee was. Elk jaar wilde ik meer maar dat vonden me ouders niet zo leuk, vooral met kanonslagen waren ze niet zo blij, tot m'n 11e/12e mocht ik zeker niet meer dan 1 slof. Ze dachten inderdaad dat dat nooit op kwam op één dag en dat die rotjes heel gevaarlijk waren. Nou vanaf mijn 12e mocht ik wel kopen wat ik wou ongeveer, maar wel tot een bepertk bedrag van zo'n 40/50 gulden (of het was al euro, dan 25 euro ongeveer). Daarna met de euro mocht ik tot 45 euro besteden. Toen ik 14 was werd er totaal niet moeilijk over gedaan en nu ik 15 ben al helemaal niet, ook al ga ik naar Baarle vinden ze het nog goed. M'n ouders zeggen alleen maar dat ik er niet teveel aan uit moet geven en op moet passen. Alleen al aan illegaal vuurwerk had ik dit jaar voor zo'n 150 euro.

                      Comment


                        #26
                        Mijn ouders deden er altijd zo moeilijk over. Geen illegaal vuurwerk in dit huis!!! . Maar sinds begin vorig jaar is er wat gebeurd. Ik weet niet wat, maar als ik nou met een 8 inch shell thuis zou komen zouden ze het nog goed vinden volgens mij. (beetje overdreven dan:P) 2 jaar terug mocht ik maximaal 500 euro uitgeven aan vuurwerk.(veel voor een jochie van 14), maar ik wou toch altijd meer. Maar sinds vorig jaar moet ik een bepaald bedrag sparen en de rest mag ik uitgeven aan wat ik zelf wil. Dus ook geen maximum ermeer aan.

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door jeroen13,7
                          2 jaar terug mocht ik maximaal 500 euro uitgeven aan vuurwerk.(veel voor een jochie van 14), maar ik wou toch altijd meer. Maar sinds vorig jaar moet ik een bepaald bedrag sparen en de rest mag ik uitgeven aan wat ik zelf wil. Dus ook geen maximum ermeer aan.
                          En je vond dat je ouders je zegmaar tegenhielden? 500 euro aan vuurwerk? Dat gaat mijn ouders nu nog wat te ver. 200 euro aan vuurwerk vinden ze ook al veel te veel, maar ik zeg niet dat ik er zoveel aan uitgeef. Anders zouden ze denken dat er iets mis is met mij ofzo

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Hardcore
                            En je vond dat je ouders je zegmaar tegenhielden? 500 euro aan vuurwerk? Dat gaat mijn ouders nu nog wat te ver. 200 euro aan vuurwerk vinden ze ook al veel te veel, maar ik zeg niet dat ik er zoveel aan uitgeef. Anders zouden ze denken dat er iets mis is met mij ofzo
                            Ze hielden me tegen om meer uit te geven dan 500 euro. Ik wou nog meer. Bij mij is het altijd met vuurwerk, als ik nog geld heb dan moet het ook naar vuurwerk. Maar dat mocht dus niet Maarja elke ouder is verschillend.

                            Comment


                              #29
                              zinds ik 14 ben mocht ik van mijn eigen zakgeld vw kopen daarvoor kreeg ik voor 25 gulden vw van mijn ouders nu geef ik er rond de 200 euro uit maar nu bij mij het sier vw erin gekomen is wordt het dit jaar voor 400 a 500 euro denk ik
                              Gerwin

                              Comment


                                #30
                                Ik weet nog wel , de eerste keer dat ik met mijn neef een klein vuurwerkpaketje ging halen bij de Vuurwerkzaak bij ons in de buurt !
                                maar die goede oude tijd is nu verleden tijd en ben dus vorig jaar de eerste keer vw in belgie gaan halen!
                                Elk jaar neem ik meer vuurwerk !
                                Vorig jaar had ik voor 80 € ga dit jaar voor de 100€ !

                                Tim

                                Comment

                                Working...
                                X