Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mensen die tegen vuurwerk zijn

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Mijn ouders laten bijna alles toe, maar toch is dat het beste voor je.
    Je weet wat je kan, en wanneer je moet stoppen, zo krijg je toch een keer door dat het allemaal duur is, voor het geld kan je veel andere leuken dingen doen. maarja daar kom je meestal na oudjaar pas achter haha. Het blijft een hobby, maar het staat bij mij niet meer op nummer 1.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
      Mijn ouders laten bijna alles toe, maar toch is dat het beste voor je.
      Je weet wat je kan, en wanneer je moet stoppen, zo krijg je toch een keer door dat het allemaal duur is, voor het geld kan je veel andere leuken dingen doen. maarja daar kom je meestal na oudjaar pas achter haha. Het blijft een hobby, maar het staat bij mij niet meer op nummer 1.
      Nee BMX'n he!

      Comment


        Gelukkig heb ik het ook getroffen met mijn ouders
        Behalve dat ik elk jaar 500x moet aanhoren dat ik gestoord ben etc:P hebben ze nergens problemen mee.
        Koop zelf jaarlijks voor zo'n 600euro vuurwerk, waarvan mijn vader er 100 betaald, en niets afsteekt:P

        De buurt en de familie vind het alleen maar prachtig. Iedereen komt hier naartoe om mee te kunnen kijken.
        Mijn vrienden verklaren me ook allemaal voor gek, maar ook zij vinden het wel leuk allemaal:P

        Heb het dus best wel getroffen hier:P

        Comment


          Mijn ouders vinden het opzich geen probleem, als ik er maar niet TE veel geld aan uitgeef
          Nog niet zo bekend op VWC, beter bekend op AVP.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door pyro-power Bekijk bericht
            Sow, Sow. Jij hebt het wel voor elkaar hoor, 12 jaar en dan voor 350 euro vuurwerk kopen. Dit afgelopen jaar was je de tel kwijt geraakt, en je kamer vol vuurwerk, sorry maar het begint haast onrealisties te worden.
            Collectie foto's?

            En je moeder heeft toch ook groot gelijk, je moet je hooft er ook niet boven houden, en een aansteeklont in je tas gooien. En je moet al helemaal op je vingers letten.

            En toen je 10 jaar was voor "slechts" 100 euro, nou 5 jaar geleden toen ik 10 was vond ik 100 euro toch nog wel een aardig bedrag hoor

            oa, en erg logies dat je wel sierpotten en vuurpijlen mag en geen rotjes, omdat dat te gevaarlijk is.
            Ik post ten eerste geen collectiefoto`s, aangezien ik geen bewijsmateriaal wil posten, zelfs niet van legaal vuurwerk.
            En ik ben lang zo gek niet dat ik mijn hoofd boven het vuurwerk houd, mijn knallers te lang vasthoud en dan al helemaal mijn lonten in mijn tas vol vuurwerk gooi. Ik ben altijd heel erg vorzichtig met vuurwerk, dus wat mijn moeder zegt is allemaal overdadig. En waarom onrealistisch?? Ik zou echt niet op een forum gaan opscheppen hoeveel vuurwerk ik wel niet heb!! Nee, ik vertel gewoon over het vuurwerk van de afgelopen jaarwisselingen en hoe mijn ouders er over denken. En omdat ik echt alle effecten in mijn show wil hebben (o.a. peony, willow, crackling en veel kleuren, knallen, cakes, pijlen en fonteinen) is 100 euro zeker niet genoeg. En waarom zou ik alles wat ik uitgeef bijhouden en tellen?? Met de bedragen krijg ik toch wel problemen, het gaat er toch om dat ik mooi vuurwerk heb om het nieuwe jaar goed binnen te knallen!!
            En ik weet ook wel dat een 500 grammer gevaarlijker is dan een flutkleirotje

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door DeDeu122 Bekijk bericht
              Is z'n schermafbeeldig niet een collectie foto?

              -dubbelpost, mag verwijderd worden-
              Laatst aangepast door Snutareen; 23 August 2009, 16:50.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Snutareen Bekijk bericht
                En ik weet ook wel dat een 500 grammer gevaarlijker is dan een flutkleirotje
                Ik denk dat je al het vuurwerk niet moet onderschatten of jij nou een rotje in je oog krijgt of een shot van een 500grammer het kan alle 2 er vervelend zijn.
                Mijn exuuses voor het off gaan dus nu weer on-topic!
                [B]Phantom[/B]

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
                  Ik vind dat je blij mag zijn met €100,- op 10 jarige leeftijd. Waar gaat het in godsnaam heen?
                  Toen ik 10 jaar was, was ik blij met een grand prix pakketje of een pijlen pakketje ala ninja 2. Die koters van tegenwoordig worden steeds hebberiger.
                  En op je 12e €350,-
                  Ik verwacht dat ik dat bedrag dit jaar pas overschrijd. (lees Denjo= 18 jaar)
                  -dubbelpost, mag verwijderd worden-

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door teun48 Bekijk bericht
                    Mijn ouders laten bijna alles toe, maar toch is dat het beste voor je.
                    Je weet wat je kan, en wanneer je moet stoppen, zo krijg je toch een keer door dat het allemaal duur is, voor het geld kan je veel andere leuken dingen doen. maarja daar kom je meestal na oudjaar pas achter haha. Het blijft een hobby, maar het staat bij mij niet meer op nummer 1.
                    Ouders bedoelen het ook altijd goed. En als je er iets te lang over nadenkt is het ook soms best wel zonde van het geld.

                    Als ik op 1 of 2 januari wakker word denk ik wel van dit was iets te veel van het goede, volgend jaar maar eens minderen.

                    Maarja je weet wel hoe dat gaat. Als het zo richting september begint te lopen liggen de lijsten alweer klaar.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Snutareen Bekijk bericht
                      Ik post ten eerste geen collectiefoto`s, aangezien ik geen bewijsmateriaal wil posten, zelfs niet van legaal vuurwerk.
                      En ik ben lang zo gek niet dat ik mijn hoofd boven het vuurwerk houd, mijn knallers te lang vasthoud en dan al helemaal mijn lonten in mijn tas vol vuurwerk gooi. Ik ben altijd heel erg vorzichtig met vuurwerk, dus wat mijn moeder zegt is allemaal overdadig. En waarom onrealistisch?? Ik zou echt niet op een forum gaan opscheppen hoeveel vuurwerk ik wel niet heb!! Nee, ik vertel gewoon over het vuurwerk van de afgelopen jaarwisselingen en hoe mijn ouders er over denken. En omdat ik echt alle effecten in mijn show wil hebben (o.a. peony, willow, crackling en veel kleuren, knallen, cakes, pijlen en fonteinen) is 100 euro zeker niet genoeg. En waarom zou ik alles wat ik uitgeef bijhouden en tellen?? Met de bedragen krijg ik toch wel problemen, het gaat er toch om dat ik mooi vuurwerk heb om het nieuwe jaar goed binnen te knallen!!
                      En ik weet ook wel dat een 500 grammer gevaarlijker is dan een flutkleirotje
                      Haha, echt alle effecten? Dat kom jij wel erg ver met peony, willow, crackling en veel kleuren, ooit al eens in het effecten database gekeken?

                      En aan een foto van legaal vuurwerk, -hoe veel dan ook- is niks illegaals aan hoor
                      Guess who's back?

                      Comment


                        Zeker wel je mag niet meer als 10kg in je huis hebben liggen!
                        www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
                          Zeker wel je mag niet meer als 10kg in je huis hebben liggen!
                          Zo veel mag je in 1 keer vervoeren vanaf de winkel, hoeveel je in je huis opslaat bestaan geen voorgeschreven max. voor, dit beteent du al je 40 kilo aan vuurwerk koopt je officieel 4 keer moet rijden Gelukkig heb ik dit nog nooit meegemaakt en doen de verkopers er bijna nooit moeilijk over
                          Guess who's back?

                          Comment


                            Wow ongelovelijk dat een topic van een jongetje die geen 288 babypijltjes mocht bijna 5 jaar later nog steeds door leeft !
                            [COLOR="Orange"][B]Actief op AVP-VWC-VWB-FWF[/B][/COLOR]
                            Vuurwerk is een genot voor alle zintuigen.

                            Comment


                              Wonderen zijn de wereld nog niet uit B-demp.
                              VwStunter schreef op dinsdag 1 september 2009 om 00:23: Dikke lawine pijl pot van zena!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door pyro-power Bekijk bericht
                                Zo veel mag je in 1 keer vervoeren vanaf de winkel, hoeveel je in je huis opslaat bestaan geen voorgeschreven max. voor, dit beteent du al je 40 kilo aan vuurwerk koopt je officieel 4 keer moet rijden Gelukkig heb ik dit nog nooit meegemaakt en doen de verkopers er bijna nooit moeilijk over
                                Consumenten mogen per huishouding niet meer dan 10 kilo aan vuurwerk opgeslagen hebben. Dit geld tijdens de verkoopdagen, maar ook daarbuiten.

                                Comment

                                Working...
                                X