Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaring met Rubro Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Pronk lijkt mij wel terecht

    Comment


      #77
      Misschien is dit iets voor een ander topic?
      Ik heb nog erg weinig ervaring met rubro. Dit jaar moet het gaan worden. Maar als ik de berichten lees moet ik weleens achter mijn oren krabben. Ik hoor iets teveel verhalen die mij niet bevallen. Maar aan de andere kant: Dat komt ook omdat ze heel erg veel spraakmakende producten hebben. Ik ben iig benieuwd naar wat er gaat komen. Als het tegenvalt is het dit jaar gewoon voor het laatst zoveel van rubro geweest. Is het goed komt het volgend jaar gewoon er weer in.
      greetzz
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        #78
        Het moet me ook van het hart dat sommige erg met de waan van de dag leven....
        Enkele maanden geleden was het Rubro voor Rubro na en was Wolff de gebeten hond. Nu lees ik steeds meer verhalen over sommige Dynasty nieuwkomers die positief zijn en is Rubro weer helemaal niks. En ook zou Royal opeens weer hot zijn?

        Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar het wordt wel een beetje vermoeiend. Ja, Rubro levert wel heel laat en dat zou anders moeten en ja, Wolff heeft ons laten schrikken met zijn prijsstijgingen. Maar bij elke importeur schort er wel wat aan. Vervelend, maar wel menselijk. Er zijn meer importeurs met hoge prijzen, er zijn meer importeurs met flut producten.

        Ik ben van mening dat Rubro z,n best doet, want het is nog een kleine organisatie en dat maakt het allemaal niet eenvoudiger.
        Vier veilig, vier legaal!

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
          Rubro is wat mij betreft zojuist gedegradeerd van potentieel de beste importeur van dit jaar, tot slechtste importeur van dit jaar! Ik vind het echt ONgelofelijk, ONbegrijpelijk en ONvergeeflijk dat Rubro nu al voor het derde (vierde?) jaar de leveringen gewoon niet op orde heeft! Hoe moeilijk is het om verd0mme je voorraden en bestellingen bij te houden?! Ik kan er echt giftig van worden, en dat terwijl ik niet bij Orthen heb besteld!

          Ik stel voor dat alle liefhebbers nog eens GOED overwegen of Rubro wel het label 'beste importeur' waard is. Indien je bestelling niet geheel geleverd wordt, raad ik je aan om flink te klagen bij de winkelier en te zorgen dat hij de klacht indient bij Rubro en wellicht stopt met het voeren van dat merk in de winkel wegens slechte levering.
          Wat besteld is wordt geleverd hoor!!! Tenzij dit in overleg is gegaan met de winkelier! Dus snap jou reactie niet geheel.
          Gr. Wim

          Comment


            #80
            Sorry Wim, ik vind het tof dat je reageert. Maar ik heb van meerdere winkeliers heeeeel iets anders gehoord! In september tien kartonnen bestellen, en nu maar drie kartonnen uitgeleverd krijgen om "alle voorraad zo eerlijk te verdelen onder de winkeliers". Dat soort verhalen ken jij toch wel?
            Het is ook niet voor het eerst dat jullie alwéér te weinig containers uit China over laten komen. Jullie willen zo veel winkeliers aannemen en durven pas in december 'nee' te zeggen! Het groeit gewoon jullie pet te boven! Te weinig voorraad in (kunnen) kopen om het te veel aan winkeliers te kunnen bevoorraden. Dat is het hele probleem in één zin.
            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #81
              @Wim,

              Sorry Wim, Als jet goed is weet je mijn mening.
              Ik ga hier niet op het forum hierover discusseren, Heb zojuist contact mat Ruud hier over gesproken met mijn compagnon. In Januari hebben wij gezamelijk een gesprek met jullie, ik hoop samen met Ruud, Karel en jij bent natuurlijk ook van harte welkom.
              Maar wat dit jaar gebeurd KAN NIET !!!
              www.rowyvuurwerk.nl

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                Sorry Wim, ik vind het tof dat je reageert. Maar ik heb van meerdere winkeliers heeeeel iets anders gehoord! In september tien kartonnen bestellen, en nu maar drie kartonnen uitgeleverd krijgen om "alle voorraad zo eerlijk te verdelen onder de winkeliers". Dat soort verhalen ken jij toch wel?
                Het is ook niet voor het eerst dat jullie alwéér te weinig containers uit China over laten komen. Jullie willen zo veel winkeliers aannemen en durven pas in december 'nee' te zeggen! Het groeit gewoon jullie pet te boven! Te weinig voorraad in (kunnen) kopen om het te veel aan winkeliers te kunnen bevoorraden. Dat is het hele probleem in één zin.
                Klopt niet in zijn geheel,
                Dit betreft, de boxen, ja het klopt dat er bij zijn die er 200 willen en er zijn erbij die er 3 bestellen! En nu toch graag meer willen! Wij hebben de keus hierop gemaakt ze te verdelen( wel zo eerlijk) lijkt me. We kunnen er wel 3000 bestellen in China, de vraag is maar of je die aantal ook binnen krijgt!

                Comment


                  #83
                  Dat wordt tellen dan he. Nee dan moet je daar alles aan doen,om te checken of het klopt.
                  Light some fireworks, and see who answers.

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
                    @Wim,

                    Sorry Wim, Als jet goed is weet je mijn mening.
                    Ik ga hier niet op het forum hierover discusseren, Heb zojuist contact mat Ruud hier over gesproken met mijn compagnon. In Januari hebben wij gezamelijk een gesprek met jullie, ik hoop samen met Ruud, Karel en jij bent natuurlijk ook van harte welkom.
                    Maar wat dit jaar gebeurd KAN NIET !!!
                    Laten we het om draaien! Jij bent welkom Rob.
                    Gr. Wim

                    Comment


                      #85
                      Het is in ieder geval wel jammer voor freaks met veel rubro in hun showtje, die zullen hier en daar aanpassingen moeten doen. We gaan het meemaken.
                      Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

                      Comment


                        #86
                        Wacht even ik weet totaal niet wat er speelt maar zoals ik nu lees kan er waarschijnlijk niet genoeg uitgeleverd worden?

                        Nu ben ik heel eerlijk, als ikmij 2 immortal gold en 6 element maar krijg inlk 6 secret salutes dan hoor je mij niet zeuren. Maar zo zal waarschijnlijk iedereen wel denken die wat besteld heeft ;)

                        Ik ga ook geen voor of tegens roepen, want ik wacht wel tot ik mijn bestelling op kan halen, maar ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden :?

                        Oftwel een post met veel letters en weinig betekenins.

                        Als Ik mijn spullen krijg en ze zijn net zo goed als op de verkopers demo, dan is Rubro voor mij de importeur van het jaar.

                        En oja, wat winkeliers met de importeur hebben gaat mij niks aan ;)
                        Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door wim Bekijk bericht
                          Klopt niet in zijn geheel,
                          Dit betreft, de boxen, ja het klopt dat er bij zijn die er 200 willen en er zijn erbij die er 3 bestellen! En nu toch graag meer willen! Wij hebben de keus hierop gemaakt ze te verdelen( wel zo eerlijk) lijkt me. We kunnen er wel 3000 bestellen in China, de vraag is maar of je die aantal ook binnen krijgt!
                          Hoe is dat wel zo eerlijk?
                          Als ik als winkelier netjes 50 van elke Event box bestel dan mag ik toch verwachten dat ik er van elk artikel ook daadwerkelijk 50 ontvang?
                          Of ik ze ook daadwerkelijk kwijtraak is dan toch mijn probleem.

                          Als winkelier zou ik vrij pissig worden als van mijn bestelling van 50 er 20 naar mijn buurman gaan omdat die zich veel te laat realiseerde dat zn bestelling van 5 bij lange na niet genoeg had.
                          Buiten dat het een gebrek aan inzicht is van mijn buurman ben ik dus de dupe omdat ik 'mijn' voorraad moet delen met een directe concurrent, terwijl ik mijn zaakjes wel op orde had.
                          Dat klopt toch van geen kant Wim, wees reëel.

                          Ik heb mijn 3 Event boxes bij 3 verschillende winkels besteld, waarvan de eerste 2 beide op 1 December en vorige week nog 1 na email bevestiging van de dealer dat er nog 1 beschikbaar was.

                          Nu zal ik bij die laatste nog iets meer begrip hebben mocht hij hem toch niet kunnen leveren maar mocht 1 van die eerste 2 met een berg vervangende artikelen komen omdat hij zelf zn bestelling niet (volledig) binnenkreeg bestel ik daar toch nooit meer weer?
                          Het is geen pakje vuurpijltjes van 9,99 waar je een cake van 20 euro voor in de plaats krijgt, voor velen zullen vooral die Event boxes de basis van hun 31december zijn waar gewoon veel nadenken/uitzoeken/tijd en niet te vergeten geld is in gaan zitten.

                          Als winkelier kun je zoiets toch ook niet uitleggen aan je klanten, die weken van te voren hun bestelling al geplaatst hebben?

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door Masc Bekijk bericht
                            Hoe is dat wel zo eerlijk?
                            Als ik als winkelier netjes 50 van elke Event box bestel dan mag ik toch verwachten dat ik er van elk artikel ook daadwerkelijk 50 ontvang?
                            Of ik ze ook daadwerkelijk kwijtraak is dan toch mijn probleem.

                            Als winkelier zou ik vrij pissig worden als van mijn bestelling van 50 er 20 naar mijn buurman gaan omdat die zich veel te laat realiseerde dat zn bestelling van 5 bij lange na niet genoeg had.
                            Buiten dat het een gebrek aan inzicht is van mijn buurman ben ik dus de dupe omdat ik 'mijn' voorraad moet delen met een directe concurrent, terwijl ik mijn zaakjes wel op orde had.
                            Dat klopt toch van geen kant Wim, wees reëel.

                            Ik heb mijn 3 Event boxes bij 3 verschillende winkels besteld, waarvan de eerste 2 beide op 1 December en vorige week nog 1 na email bevestiging van de dealer dat er nog 1 beschikbaar was.

                            Nu zal ik bij die laatste nog iets meer begrip hebben mocht hij hem toch niet kunnen leveren maar mocht 1 van die eerste 2 met een berg vervangende artikelen komen omdat hij zelf zn bestelling niet (volledig) binnenkreeg bestel ik daar toch nooit meer weer?
                            Het is geen pakje vuurpijltjes van 9,99 waar je een cake van 20 euro voor in de plaats krijgt, voor velen zullen vooral die Event boxes de basis van hun 31december zijn waar gewoon veel nadenken/uitzoeken/tijd en niet te vergeten geld is in gaan zitten.

                            Als winkelier kun je zoiets toch ook niet uitleggen aan je klanten, die weken van te voren hun bestelling al geplaatst hebben?
                            Heel simpel, als ik weet dat ik er 50 krijg moet ik er geen 100 verkopen! Of ben in nu simpel?
                            Gr. Wim

                            Comment


                              #89
                              Zozo het is weer erg gezellig hier op het forum! Misschien moeten we wachten tot de verkoopdagen of Wim (Rubro) moet een duidelijke reactie geven waarom bepaalde winkeliers niet alles hebben gehad. Want een verhaal telt altijd twee kanten en modder gooien naar elkaar heeft weinig nut lijkt me...

                              Overigens heb ik genoeg Rubro besteld en ik ga ervan uit dat ik het krijg en dat het meer dan goed is.

                              Comment


                                #90
                                Ik weet niet hoe het allemaal gegaan is, maar wat wim zegt klinkt wel logisch en is het ook.
                                Over het eerlijk verdelen onder klanten?
                                Vind ik echt kolder. er zijn winkeliers die veel inkopen en winkeliers die erg weinig inkopen omdat ze geen risico willen lopen. als ze later toch meer willen zouden ze bij mij pech hebben.
                                greetzz
                                Eer was was was, was was is!

                                Comment

                                Working...
                                X