Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaring met Rubro Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    en dat was weer het derde jaar dat ik rubro had .
    dit jaar was ik weer tevreden over wat ik had besteld van rubro .
    vooral de delicious thunder was ik zeer tevreden over .
    het is een piep klein blok met een enorme kracht .
    waar ik wel een beetje door verast werd is de heavy legend 49 .
    want op de film gaf hij rood een paarse peonys wat in praktijk toch wat ander uit viel .
    opzich niet erg maar toch iets van hey dat is een verassing .
    wat ik me trouwens wel afvraag is waarom de event cake no 4 zo groot moet zijn .
    ik heb daar naast nog de kitalpha van original NL gehad die daar wel drie keer in paste en toch niks onder deed.
    waar ik wel beetje een kater aan over hield is de event display 50 mm .
    mijn verwachting was vrij groot maar achter af presteerde hij even veel als alle andere cakes die ik had .
    verder heb ik weinig te klagen gehad en heb weer veel lol beleefd aan jullie producten .
    ik hoop volgend jaar weer dat zelfde plezier te mogen beleven
    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

    Comment


      Dit jaar voor het eerst zaken gedaan met Rubro.
      Ze hebben zich aan de afspraken gehouden en uitgeleverd wat we vooraf gereserveerd hadden.
      Alle bakken dus ook netjes ontvangen.
      Goede communicatie en snelle correcte leveringen.

      Minpuntje waren de veel te laat geleverde dummy,s maar aldoende leert men.

      Rubro bedankt en de beste wensen voor dit jaar.

      Comment


        Ik was gewoon weer volledig tevreden, secret salute vond ik iets minder maar verder was alles helemaal top!
        Raaddebom.nl

        Comment


          Ondanks al het geklaag wat ik voorbij heb zien komen.
          Was ik dik tevreden met de blokjes van Rubro dit jaar.
          Vooral de immortal gold en de killer instinct waren dikke toppers.
          Enigste jammere was de slechte uitlevering aan Orthen waardoor ik een aantal blokjes moest missen.
          Maar ik keer volgend jaar terug als klant van Rubro.
          Even a broken clock is right twice a day.

          Comment


            In grove lijnen was ik best tevreden over het Rubro spul.
            Echter komen er ook veel producten niet meer in!!
            Ook ik heb me ge-ergerd aan beloftes die Rubro niet of niet goed nakon komen.
            Het zijn voornamelijk de roppertjes van de voorgaande jaren die ik erg goed vond!
            De nieuwe producten waren gewoon matig.. Op de delicious thunder na!
            Tsja niet meer de Nr 1 importeur voor mij!
            Maar ik schrijf Rubro nog niet af...

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
              In grove lijnen was ik best tevreden over het Rubro spul.
              Echter komen er ook veel producten niet meer in!!
              Ook ik heb me ge-ergerd aan beloftes die Rubro niet of niet goed nakon komen.
              Het zijn voornamelijk de toppertjes van de voorgaande jaren die ik erg goed vond!
              De nieuwe producten waren gewoon matig.. Op de delicious thunder na!
              Tsja niet meer de Nr 1 importeur voor mij!
              Maar ik schrijf Rubro nog niet af...
              Was bij wel meer importeurs zo. Denk niet dat dit dus alleen voor Rubro opgaat.

              Comment


                ..........
                Laatst aangepast door Gast; 7 January 2015, 19:39.

                Comment


                  Ik ben zeer tevreden over Rubro, erg mooie cakes en de prijzen zijn ook goed. Niet alleen de grote cakes doen het goed maar ook de kleine cakes zijn hun geld waard. Ik kijk alweer uit naar de producten die we dit jaar mogen verwelkomen!

                  Comment


                    Beste freaks, vuurwerk liefhebbers.
                    Het was een roerig jaar voor Rubro. We zijn qua dealers enorm gestegen om een landelijke dekking te krijgen.
                    Ik moet zeggen dit is aardig gelukt. hierbij komt dat het logistiek gezien het uiterste vergt. Hier en daar ging er wel iets mis, echter als je in een korte tijd zoveel vuurwerk weg zet, valt het in verhouding nog mee.

                    (we willen 100% )

                    Wat betreft het vuurwerk, zoals ik al eerder aan heb gegeven zijn wij niet blij met de late levering uit China, dit heeft uiteraard gevolgen voor de kwaliteit van vuurwerk. We zij echter wel content met dat het geleverd is. En in verhouding ook goed was, smaken verschillen nu 1 maal, en begrijp dat vuurwerk in de zomer het beter doet dan in de winter!!
                    links en rechts lees ik al wat tips en zie ik kritische opmerkingen, neem van mij aan dat we dit mee nemen naar dit jaar 2013.!! We zijn al volop bezig met nieuwe ideeen.

                    Verder wil ik iedereen bedanken die het vertrouwen in Rubro Vuurwerk hebben gehad.

                    M.v.g Wim Rubro Vuurwerk Nederland

                    Comment


                      @wim

                      Hoop voor jou dat 2013 Het jaar word van rubro!
                      Maar denk wel dat de waarheid meer word gewaardeerd dan leugens
                      Ik heb al zin in de demo kan ik je vertelen .
                      Jojo

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Zwitsal Bekijk bericht
                        @wim

                        Hoop voor jou dat 2013 Het jaar word van rubro!
                        Maar denk wel dat de waarheid meer word gewaardeerd dan leugens
                        Ik heb al zin in de demo kan ik je vertelen .
                        Jojo
                        Gaan we weer, tis net amper 2013,
                        Vertel eens iets over leugens?

                        Op de demo zijn cakes gechoten uit de batch test en uit de CE test gemaakt volgens de sheet!!!

                        ik ben, en blijf er van overtuigt dat dit zo is......

                        Heb jij ergens op Film de pixie dust gezien in de imm gold?
                        In werkelijkheid zat die er op de demo in, en ook in de straat.
                        Daar hoor ik niemand over?

                        Maar goed............

                        Tis gewoon jammer dat je voor leugennaar uit gemaakt wordt.

                        En nogmaals ik ontvang graag kritiek en opmerkingen, maar laat me niet uitmaken voor leugenaar.

                        Gr Wim

                        Comment


                          Wim ho

                          Noem ik je leugennaar nee , Ik zeg mijn mening!
                          Als ik kijk naar de ss kan me nog herinneren mensen komt allemaal goed !
                          Nou de 31 heb ik de 2011 en 2012 zat we wat verschil in

                          En tevens als ik jou leugennaar zal noemen he zal dan uitkijken naar je demo!
                          Nee wim ;) Vind je produchten schiterend maar ik geef mij mening leven in vrij land !

                          Dus hou je rustig ;) en denk aan je hart!



                          Mvg Zwitsal
                          Laatst aangepast door Zwitsal; 8 January 2013, 23:40.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Zwitsal Bekijk bericht
                            Wim ho

                            Noem ik je leugennaar nee , Ik zeg mijn mening!
                            Als ik kijk naar de ss kan me nog herinneren mensen komt allemaal goed !
                            Nou de 31 heb ik de 2011 en 2012 zat we wat verschil in

                            En tevens als ik jou leugennaar zal noemen he zal dan uitkijken naar je demo!
                            Nee wim ;) Vind je produchten schiterend maar ik geef mij mening leven in vrij land !

                            Dus hou je rustig ;) en denk aan je hart!

                            Mvg Zwitsal
                            @zwitzal

                            Net als jij geef ik ook een mening!!
                            En mijn hart is oke hoor.

                            Mot toch iets zeggen op je mening dat ik het niet met je eens ben, vandaar.
                            Gr Wim

                            Comment


                              @ wim

                              Dat mag en als we met ze alle de zelfde mening hebben word het leven saai toch.
                              Toch vind ik het tof van een bedrijf dat ze zo naar freaks luisteren en daarbij ook om ideeen vragen !
                              Moeten meer bedrijven doen.

                              En het is Zwitsal niet Zwitzal haha
                              Jojo

                              Comment


                                Wat een spelfouten en grammatica fouten maarja nvm....

                                Wim heb de event cake nr 1 gekocht afgelopen jaar, top ding! Echt mooi in de straat!!

                                Comment

                                Working...
                                X