Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vragen aan Rubro Vuurwerk 2024/2025!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vragen aan Rubro Vuurwerk 2024/2025!

    Het nieuwe jaar is nog maar net begonnen en we richten onze spreekwoordelijke pijlen alweer op het komende seizoen.

    Hebben jullie vragen of reacties omtrent deze importeur? Stel ze dan in dit topic! Als wij van Vuurwerkcrew dan op bezoek gaan, dan zullen wij alle vragen meenemen en verwerken in het verslag!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Veel liefhebbers hadden de beast of burden gekocht waar onder ik zelf, nu lees ik en heb dit zelf ook ervaren dat de box veelal weigerde, bij mij tot 2x toe mijn vraag aan rubro/mania is wat gaan zij hier aan doen om dit in het vervolg te voorkomen? Het blijft natuurlijk handwerk en weigeren kan altijd gebeuren, maar 2x en ook bij andere lijkt mij geen toeval meer.

    Comment


      #3
      Ik heb wederom genoten dit jaar van de Strong Celebration/Rocket Rhapsody 133 s. Komt deze dit jaar weer op de markt . Ik hoor alleen maar positieve verhalen hierover.

      Comment


        #4
        Kunnen deze weer in het assortiment worden opgenomen :



        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #5
          Dit jaar was er geen demo vanuit jullie, waardoor de keuzes o.b.v. videos en productinformatie gemaakt moest worden. Bij de Event Ice Tiger bleek veel info niet te kloppen, hoe heeft dit mis kunnen gaan en hoe kunnen we er in de toekomst zeker van zijn dat de data van producten wel klopt?

          - de gedeelde testvideo onder winkeliers bleek van een hele andere box te zijn: de Beast of Burden
          - De Event Ice Tiger zou een kaliber van 25mm & 30mm hebben, maar dit bleek voornamelijk 20mm te zijn met enkele 25mm en 30mm tubes.

          Comment


            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Struijkie Bekijk bericht
            Ik heb wederom genoten dit jaar van de Strong Celebration/Rocket Rhapsody 133 s. Komt deze dit jaar weer op de markt . Ik hoor alleen maar positieve verhalen hierover.
            Deze vraag moet denk ik naar het topic van vuurwerkmania?

            Comment


              #7
              Hier ook benieuwd naar. Was ene prima box maar als je 25+30mm verwacht kom je bedrogen uit
              VUURWERK BRUCHEM

              Comment


                #8
                Zouden jullie van rubro alsjeblieft compounds van 30 mm, zoals de immortal gold en de four seasons, blijven importeren? Ik vind dat echt topkwaliteit.

                Comment


                  #9
                  1. komen jullie dit jaar met nieuwe 25mm a 30mm compounds?
                  2. komen jullie toevallig ook met 20mm cakes met diezelfde kwaliteit van de pyro 5?
                  3. gaan jullie toevallig dit jaar ook komen met 25mm en 30mm cakes of sets?
                  4. hebben jullie een goede crackling fontein op de planning staan met multicolor sterren?

                  Comment


                    #10
                    Is het mogelijk dat cakeboxen van een aantal jaar terug weer in de collectie komen:
                    1) EVENT HORIZON Z-3
                    2) EVENT ZERO TOLERANCE LTD 152's
                    Beide boxen vond ik zeer overtuigend en ben van mening dat deze anno 2024 prima mee kunnen zo niet beter zijn dan 80% wat heden ten dage de markt overspoeld.

                    Comment


                      #11
                      Die schitterende bak met vette tails die in het 19 schots BA zat, is er een mogelijkheid dat deze terugkeert... liever natuurlijk het hele BA
                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #12
                        Komen jullie nog met nieuwe mines dit jaar? Ik hou van wat kleiner vuurwerk

                        Comment

                        Working...
                        X