Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Verslag] Bezoek Rubro 21 juli 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Ik weet niet waar jij kijkt maar als je Akkerwal Wierden in Google Maps invoert zul je zien dat dit een redelijk grote en gewoon toegankelijke weg is. Eerste rotonde rechts als je Wierden in rijdt is de Akkerwal. Aan het einde van die weg is de demo, net als vorig jaar. Het betreft hier een terrein grenzend aan een woonwijk. De parkeergelegenheid is beperkt.

    [ATTACH=CONFIG]32957[/ATTACH]
    Bedankt Gizmo, ik weet ook niet wat er mis is gegaan dan, haha! Iig bedankt voor je uitleg erbij, ik was er vorig jaar niet bij maar dit moet te vinden zijn!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Het veld waar de demo geschoten worst is behoorlijk groot inderdaad. Vorig jaar was er een stuk afgezet voor genodigden, maar buiten dat stuk kunnen heel veel mensen staan.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #48
        Ben erg benieuwd, maar wil Rubro zowiezo complimenten geven wat betreft hun super originele uitnodiging!
        https://www.houtse-bazar.nl

        Comment


          #49
          Even een vraagje waar kunnen wij als freaks morgen de auto kwijt.

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
            Even een vraagje waar kunnen wij als freaks morgen de auto kwijt.
            Ik heb de omgeving een beetje gescand en het antwoord is; nergens, op een paar parkeerplekken in de woonwijk na. Ik zorg dat ik er op tijd ben!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
              Ik heb de omgeving een beetje gescand en het antwoord is; nergens, op een paar parkeerplekken in de woonwijk na. Ik zorg dat ik er op tijd ben!

              Ok dus beetje lopen hahah
              Laatst aangepast door Jantjebeton1981; 28 August 2017, 23:29.

              Comment


                #52
                Rubro misschien wat meer info
                Laatst aangepast door Jantjebeton1981; 28 August 2017, 23:30.

                Comment


                  #53
                  Is er al een link bekend voor het volgen van de demo via livestream?

                  Comment


                    #54
                    Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                    Is er al een link bekend voor het volgen van de demo via livestream?
                    Hier ben ik ook wel benieuwd naar!

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Rooie Bekijk bericht
                      Hier ben ik ook wel benieuwd naar!
                      Vuurwerkbieb moet om half 10 live komen las ik op Facebook. Wat betreft het parkeren in de omgeving; er is bijna niks in de omgeving. Ik zag wel een busstation in de buurt maar weet niet of die zo laat nog rijd.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #56
                        Gewoon de auto in de buurt parkeren, net als vorig jaar. Is gewoon openbare weg in en om een woonwijk en daar mag je gewoon parkeren. Zou er wel voor zorgen dat er nog verkeer door kan...

                        EDIT: voor de toegangsweg schijnt er een parkeerverbod te zijn, dus ff de woonwijk in met de auto...
                        Laatst aangepast door gizmo75; 29 August 2017, 12:40.
                        www.huismanvuurwerk.nl

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                          Is er al een link bekend voor het volgen van de demo via livestream?
                          Wij gaan gewoon live via onze facebook pagina...dus die kan je in de gaten houden

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                            Ik weet niet waar jij kijkt maar als je Akkerwal Wierden in Google Maps invoert zul je zien dat dit een redelijk grote en gewoon toegankelijke weg is. Eerste rotonde rechts als je Wierden in rijdt is de Akkerwal. Aan het einde van die weg is de demo, net als vorig jaar. Het betreft hier een terrein grenzend aan een woonwijk. De parkeergelegenheid is beperkt.

                            [ATTACH=CONFIG]32957[/ATTACH]
                            Het gaat dus om het veldje aan het waterspoor neem ik aan?
                            Jeder Schuss ein Genuss

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Matii Bekijk bericht
                              Het gaat dus om het veldje aan het waterspoor neem ik aan?
                              Nee, aan het einde van de Akkerwal. Daar liggen weilanden. Je ziet het vanzelf, je kunt niet verder rijden. Op Facebook zag ik voorbij komen dat ze al vanaf het begin van de middag aan het opbouwen zijn dus je kunt het vast herkennen aan de afzetlinten. Kom je in de loop van de avond dan zul je het kunnen herkennen aan de grote meute, vorig jaar leek het wel of heel Wierden er was!!
                              www.huismanvuurwerk.nl

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                                Nee, aan het einde van de Akkerwal. Daar liggen weilanden. Je ziet het vanzelf, je kunt niet verder rijden. Op Facebook zag ik voorbij komen dat ze al vanaf het begin van de middag aan het opbouwen zijn dus je kunt het vast herkennen aan de afzetlinten. Kom je in de loop van de avond dan zul je het kunnen herkennen aan de grote meute, vorig jaar leek het wel of heel Wierden er was!!
                                Ik was vergeten satelliet aan te zetten, dus leek het midden in een woonwijk. Maar er zijn daar inderdaad weilanden met ruimte genoeg
                                Jeder Schuss ein Genuss

                                Comment

                                Working...
                                X