Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Malibu Magnet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Bjarne0406 Bekijk bericht
    Hierbij een filmpje van mijn kant!
    Vond hem mooi, maar zou hem denk ik niet zelf aanschaffen (gratis gekregen bij een bestelling). Vond hem er niet uitspringen en de prijs is toch wel iets aan de hoge kant.
    Apart, dit lijkt me niet echt op de Malibu Magnet.

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door KJ25 Bekijk bericht
      Apart, dit lijkt me niet echt op de Malibu Magnet.
      Klopt, volgens mij is dit het broertje, de Metal Hammer van Mania.

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door roadrunner Bekijk bericht
        Klopt, volgens mij is dit het broertje, de Metal Hammer van Mania.

        Scherp opgemerkt
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #64
          Oohjaa, ik zie het nu ook inderdaad! Wist zelf niet meer goed wat het was en kon het op foto's ook niet meer achterhalen, zag het label half en kwam hierop uit, maar niet goed gekeken idd, ga hem even aanpassen, thanks!

          Comment


            #65
            De Malibu Magnet was mijn er goed bevallen in 2019. Zo goed dat ik heb vorig jaar twee keer heb genomen. hij is nu doorgeschoven naar dit jaar samen met de Metal Hammer(2X).
            Wat mij op viel toen ik hem voor het eerst vast had was dat het niet een hele stevige pot is. De binnenkant is vrij leeg waardoor de ring van tupes vrij gemakkelijk kon worden ingedrukt.

            Comment


              #66
              Hij staat bij mij ieder jaar op de lijst maar uiteindelijk komt het er niet van. Ik vind dit effect zo geweldig, die glitterpalmen / corolla palmen. Dit zie je ook bij de Espada Palms, dus als je geen hele box wilt kopen is dit een prima alternatief.

              Comment


                #67
                Echt een heel mooie cake dit, inderdaad ik hoop op dezelfde gouden palmen bij de espada palms. Deze moet je eigenlijk in de straat zien, echt unieke effecten in mijn ogen. Erg blij dat deze er twee jaar geleden bij was in de collectie.
                https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door bhond Bekijk bericht
                  Wat mij op viel toen ik hem voor het eerst vast had was dat het niet een hele stevige pot is. De binnenkant is vrij leeg waardoor de ring van tupes vrij gemakkelijk kon worden ingedrukt.
                  Maar hij is best groot, zie foto.. de kenner kan daar wel een voorstelling bij maken :

                  Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Screenshot_1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:38,6 KB
ID:	1585515
                  Laatst aangepast door Torrr; 19 July 2022, 05:59.
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #69


                    Filmpje van Technowitch0031. Volgens mij is dit gewoon precies hetzelfde effect als de Telesto Star, maar dan in een veel minder ruimte-efficiënte cakevorm.
                    Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                    Comment


                      #70


                      Filmpje van Mark in the Dark
                      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                      Comment


                        #71
                        Voor 12,50 een leuke meepakker
                        Fireworks it's an art not a crime

                        Comment


                          #72
                          Leuke budgetcake die als het goed is met de nieuwe regels nog steeds mag (en ook in België te vinden is). De gouden staarten zijn echt funke waardig van deze.

                          https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                          Comment


                            #73
                            Helaas wel uit het Rubro-assortiment verdwenen. Rubro was volledig uitverkocht, dus mogelijk nog wat restvoorraad bij winkels te vinden.
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              #74
                              Waar in België kunnen we deze vinden @Flutsjah ?

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                                Helaas wel uit het Rubro-assortiment verdwenen. Rubro was volledig uitverkocht, dus mogelijk nog wat restvoorraad bij winkels te vinden.
                                Oh balen! Had niet in de gaten dat deze er ook uit zou gaan.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Vuursteen Bekijk bericht
                                Waar in België kunnen we deze vinden @Flutsjah ?
                                Vorig jaar heb ik deze bij zowel Zena als dacht ik ook Loots gezien.
                                https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                                Comment

                                Working...
                                X